Nakkihai kirjoitti:Pitäkää hampuusit kuitenkin mielessä että hatsi on Intiassa aivan saatanan laitonta. Vaikka sitä jokapuolelta saakin ja kaikki polttaa. Mutta se minimituomio 10 vuotta linnaa, voi vaan kuvitella olosuhteet..
Suunnitelkaa reitit siten, että menette pääasiassa pyhistä kaupungeista, joissa laillista, toiseen. Myös muita kuumotusvapaita alueita löytyy.
Itse olen Intiassa kolme tai neljä kertaa törmännyt poliisiin. Kerran juossut karkuun, kerran poliisi avannut bungalovin oven jossa kaikki levällään, kerran yrittänyt pysäyttää kadulla kävellen. Kertaakaan en ole joutunut maksamaan, enkä selittelemään mitään. Ehkä ollut vain hyvä tuuri, tai ehkä poliisit ei välitäkkään.
Hirveästi ei kannata poliisien kanssa kaveerata ja jos mahdollista kannattaa vaan häipyä ihmisvilinään.
Polttoja kannattaa kysellä majapaikkojen pitäjiltä. He, jos käräyttävät sana leviää nopeasti ja voi olla pitkään tyhjillään.
Laittomiin "coffee shoppeihin" en suosittele menemään. Niitä poliisit kuulemma ratsaa enemmänkin. Itse kävin Varanasissa yhdessä tämmöisessä. Oli normaali asunto, jossa sisällä muovituoleja+pöytiä ja jääkaappi, jossa oli monen laatuisia charaksia. Laatu ja hinta parempi, kuin kadun säätäjillä, mutta suosittelen ennemmin menemään Goverment Bhang-shopista ostamaan bhang-palloja ja pyytää majapaikan pitäjää keittämään bhang-chaita. Parilla pallolla on koko päivän kestävä vahva olotila ja hintaa näille tulee tosiaan muutama kymmen sentti.