HAMPPUMARSSI/3.5-2008
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
HAMPPUMARSSI/3.5-2008
http://www.globalmarijuanamarch.org/
Aloitetaan ajoissa suunnittelu tällekin, jotta saadaan kaikki suurimmat kaupungit mukaan.
Kylttien suunnittelun ja flaikkujen suunnittelun ja tulostamisen voinee niinikään jo aloittaa.
Aloitetaan ajoissa suunnittelu tällekin, jotta saadaan kaikki suurimmat kaupungit mukaan.
Kylttien suunnittelun ja flaikkujen suunnittelun ja tulostamisen voinee niinikään jo aloittaa.
Re: HAMPPUMARSSI/3.5-2008
Yrittäkää tänä vuonna saada noita flaikkuja valmiiks hyvissä ajoin ni ihmiset tsägäll ehtis/jaksais levittää niit... Mä en oo eläessäni nähny yhtäkään sähkötöntä marssimainosta.
provo: Mä laitan ainakin puvun päälle ja odotan sitä muiltakin, leikatkaa loksinne
provo: Mä laitan ainakin puvun päälle ja odotan sitä muiltakin, leikatkaa loksinne

You never get to heaven if you're scared of getting high. -Kylie Minogue
nzo kirjoitti:Yrittäkää tänä vuonna saada noita flaikkuja valmiiks hyvissä ajoin ni ihmiset tsägäll ehtis/jaksais levittää niit... Mä en oo eläessäni nähny yhtäkään sähkötöntä marssimainosta.
Oho. Toivotaan, että saat tälle asialle jotain tehtyä. Täällä Turussa ei voi välttyä näkemästä marssimainoksia kaduilla, jos keskustassa / yliopiston lähettyvillä liikkuu (oikeaan aikaan vuodesta tai vääräänkin, taitaa vieläkin olla yliopistonmäen edustalla yhdessä paikkaa näkyvissä viimevuotinen mainos).
nzo kirjoitti:Yrittäkää tänä vuonna saada noita flaikkuja valmiiks hyvissä ajoin ni ihmiset tsägäll ehtis/jaksais levittää niit... Mä en oo eläessäni nähny yhtäkään sähkötöntä marssimainosta.
Samaa olen ihmetellyt itsekin. Ei ole tullut kuin yksi liisteröity mainos vastaan Vantaalla pari vuotta sitten. Lupaankin pyhästi tulostaa muutaman flaikun ja kiikuttaa lähikirjastoon yms. sopiviin paikkoihin. Seinään en uskalla liimata kun siitä joutunee vankilaan.
Viime kesänä missasin Tampereen marssin, sitä edellisenä oltiin mukana ja aiemmin oulussa.
Aika huonosti on kyllä osunut silmiin mainoksia , joten enempi panostusta niihin.
Ja ylipäätään tapahtumaa.
Ääni pitää saada kuuluviin.
Aika huonosti on kyllä osunut silmiin mainoksia , joten enempi panostusta niihin.
Ja ylipäätään tapahtumaa.
Ääni pitää saada kuuluviin.
Hän vietti koko elämänsä tuijottaen seinää,
eikä kukaan tullut kysyneeksi missä hän kävi..
eikä kukaan tullut kysyneeksi missä hän kävi..
Tuossa on järkeä, mutta en tarkota että pitäs/täytys mitään "puku pukua" päälle pukea.
Vaan marssioisen asiallinen pukeutuminen olis hyvä kaikenpuolin, siis tuulipuvun silmissä vakavasti otettavan näköiseltä näyttäminen olisi ihan jees.
Ettei marssiat näyttäisi tuulipuvun silmissä risaiselta hippilaumalta jolla olisi ihme hilavitkuttimia yllään ja näin tuulipuvut ajattelisivat porukan ulkoisen olemuksen perusteellä että "Hitto mitä HÖRHÖJÄ hyiH!"
Ja yleensäkki jos olen noihin marssista otettuihin kuviin törmännyt on kuvaaja on hakemalla hakenut niihin suurinpiirtein "Pellehermanneiksi" pukeutuneita teinejä joita nämä tuulipuvut eivät tosiaan vakavasti ota.

- Taustatuki
Hehe, jokavuotinen tappelu asusteista alkakoon.
Hitto,tänä vuonna tarttee päästä marssimaan.

Hitto,tänä vuonna tarttee päästä marssimaan.
"Frendi senseis on frendien frendi, läpäsee tullin ja tentin ku tentin"
Tulossa ollaan! Se että mihin kaupunkiin lähdetään on eri juttu:)
Viime vuonna osallistuin ensimmäistä kertaa Helsingissä marssille ja täytyy todeta sen olleen pettymys. Kaikki tuntuivat kaljottelevan ja se tuntui enemmän, kun tyhmältä! Noh, pitää katsoa, jos sitä jaksaisi vielä kerran tulla mukaan pyörimään. 

köpö kirjoitti:...
Tuossa on järkeä, mutta en tarkota että pitäs/täytys mitään "puku pukua" päälle pukea.
Kyllähän, siis kunnon puku päälle. (jos ei ole, niin kirpputorille tms. sieltä saa vitosella jo koko setin.)
Ja mukana ollaan.
- Jonistic85
kasiraita kirjoitti:...
Kyllähän, siis kunnon puku päälle. (jos ei ole, niin kirpputorille tms. sieltä saa vitosella jo koko setin.)
Ja mukana ollaan.
joillekin se omana itsena oleminen on tarkeampaa, kuin jonkin muun esittaminen.

mukana ollaan ja aion pukeutua siististi, mutta en ole menossa mihinkaan sukujuhliin.
- Vihreevoima
- 2 tähteä
Varmaankin kannattaa osallistua omana itsenään mutta silti huomioon ottaen tilaisuuden luonteen. Mikäli pitää tilaisuutta juhlallisena, kannattanee pukeutua juhlallisesti. Mutta tärkeintähän on silti osallistuminen.
Kaikki varustautukoon identtisillä tuulipuvuilla ja kävelysauvoilla..
Muistakaa tulostaa niitä lehtisiä infoksi ohikulkijoille, esim. keisarilla ei ole vaatteita lainaten: http://emperor.wikidot.com/
Olisi hyvä saada marsseille mukaan myös infoa siitä, miksi ajamme hampun asiaa, ettei jää epäselväksi lopullinen tarkoitus ja faktat.
Olisi hyvä saada marsseille mukaan myös infoa siitä, miksi ajamme hampun asiaa, ettei jää epäselväksi lopullinen tarkoitus ja faktat.
Parasta aikaa on se, kun unohtaa koko kyseisen käsitteen olemassaolon.
nzo kirjoitti:provo: Mä laitan ainakin puvun päälle ja odotan sitä muiltakin, leikatkaa loksinne
Enpäs leikkaakkaan!
En nyt ymmärrä tätä "pitää näyttää hyvältä Tuuli Puvun silmissä" -juttua. Osa meistä näyttää hipiltä osa ei, jokainen marssikoon sen näkösenä kun on. Mutta ei se hamppumarssi ole siltikään mikään vapun naamiais tapahtuma.

No Compromise in the Defense of Mother Earth!
Mutta kaliat ja viinakset vois marssilta jättää kyllä ihan suosiolla kotia. 

musta tuntuu, että ne jotka laittavat mielipiteitään tuulipukujen suuhun täällä
esim. pukeutumisen ja ulkonäön osalta, ovat itse raillakkaasti juuri tätä mieltä
eivätkä voi vaan sulattaa kanssaihmisiään. Oli heillä sitten uimahousut jalassa
ja loksit päässä tai ihan mitä muuta tahansa..
Mitä ihmettä sinne mennään huutelemaan sillä asenteella,
että annetaan kaikkien kukkien kukkia, jos omassa päässä jo asuu
hyvinpukeutuva mielipidenatsi?
ANNETAAN NIMENOMAAN KAIKKIEN KUKKIEN KUKKIA!
HANNES
esim. pukeutumisen ja ulkonäön osalta, ovat itse raillakkaasti juuri tätä mieltä
eivätkä voi vaan sulattaa kanssaihmisiään. Oli heillä sitten uimahousut jalassa
ja loksit päässä tai ihan mitä muuta tahansa..
Mitä ihmettä sinne mennään huutelemaan sillä asenteella,
HANNES

nää sienet on ihan jostain muualta ku pasilasta
-
köpö kirjoitti:Mutta kaliat ja viinakset vois marssilta jättää kyllä ihan suosiolla kotia.
Samaa mieltä. Tulen itse Helsingin marssille jos kerkeän

Hiljempaa hyvät ihmiset, hiljempaa 

HANNES kirjoitti:Mitä ihmettä sinne mennään huutelemaan sillä asenteella,
Samaa mieltä.
Ehkä sitä itsekin laittaa jalkaa toisen eteen marssimaan,
mutta paikasta ei vielä tietoa, vaihtoehtoja onneksi on.

Voisko joku järjestää Vaasaan marssia? Olis marssihaluja, mutta perinteiset marssikaupungit sijaitsee liian kaukana..
Palaa sivulle “Politiikka ja media”