Kuva

HAMPPUMARSSI/3.5-2008

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Edwin

HAMPPUMARSSI/3.5-2008

ViestiKirjoittaja Edwin » 29.1.2008 9:43

http://www.globalmarijuanamarch.org/

Aloitetaan ajoissa suunnittelu tällekin, jotta saadaan kaikki suurimmat kaupungit mukaan.

Kylttien suunnittelun ja flaikkujen suunnittelun ja tulostamisen voinee niinikään jo aloittaa.

nzo

Re: HAMPPUMARSSI/3.5-2008

ViestiKirjoittaja nzo » 29.1.2008 10:32

Yrittäkää tänä vuonna saada noita flaikkuja valmiiks hyvissä ajoin ni ihmiset tsägäll ehtis/jaksais levittää niit... Mä en oo eläessäni nähny yhtäkään sähkötöntä marssimainosta.

provo: Mä laitan ainakin puvun päälle ja odotan sitä muiltakin, leikatkaa loksinne :wink:
You never get to heaven if you're scared of getting high. -Kylie Minogue

Y.C.

ViestiKirjoittaja Y.C. » 29.1.2008 10:37

nzo kirjoitti:Yrittäkää tänä vuonna saada noita flaikkuja valmiiks hyvissä ajoin ni ihmiset tsägäll ehtis/jaksais levittää niit... Mä en oo eläessäni nähny yhtäkään sähkötöntä marssimainosta.

Oho. Toivotaan, että saat tälle asialle jotain tehtyä. Täällä Turussa ei voi välttyä näkemästä marssimainoksia kaduilla, jos keskustassa / yliopiston lähettyvillä liikkuu (oikeaan aikaan vuodesta tai vääräänkin, taitaa vieläkin olla yliopistonmäen edustalla yhdessä paikkaa näkyvissä viimevuotinen mainos).

Elfai

ViestiKirjoittaja Elfai » 29.1.2008 15:46

nzo kirjoitti:Yrittäkää tänä vuonna saada noita flaikkuja valmiiks hyvissä ajoin ni ihmiset tsägäll ehtis/jaksais levittää niit... Mä en oo eläessäni nähny yhtäkään sähkötöntä marssimainosta.

Samaa olen ihmetellyt itsekin. Ei ole tullut kuin yksi liisteröity mainos vastaan Vantaalla pari vuotta sitten. Lupaankin pyhästi tulostaa muutaman flaikun ja kiikuttaa lähikirjastoon yms. sopiviin paikkoihin. Seinään en uskalla liimata kun siitä joutunee vankilaan.

nansipoi

ViestiKirjoittaja nansipoi » 29.1.2008 17:01

Viime kesänä missasin Tampereen marssin, sitä edellisenä oltiin mukana ja aiemmin oulussa.
Aika huonosti on kyllä osunut silmiin mainoksia , joten enempi panostusta niihin.

Ja ylipäätään tapahtumaa.
Ääni pitää saada kuuluviin.
Hän vietti koko elämänsä tuijottaen seinää,
eikä kukaan tullut kysyneeksi missä hän kävi..

köpö
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja köpö » 29.1.2008 17:21

provo: Mä laitan ainakin puvun päälle ja odotan sitä muiltakin, leikatkaa loksinne :wink:

Tuossa on järkeä, mutta en tarkota että pitäs/täytys mitään "puku pukua" päälle pukea.

Vaan marssioisen asiallinen pukeutuminen olis hyvä kaikenpuolin, siis tuulipuvun silmissä vakavasti otettavan näköiseltä näyttäminen olisi ihan jees.
Ettei marssiat näyttäisi tuulipuvun silmissä risaiselta hippilaumalta jolla olisi ihme hilavitkuttimia yllään ja näin tuulipuvut ajattelisivat porukan ulkoisen olemuksen perusteellä että "Hitto mitä HÖRHÖJÄ hyiH!"

Ja yleensäkki jos olen noihin marssista otettuihin kuviin törmännyt on kuvaaja on hakemalla hakenut niihin suurinpiirtein "Pellehermanneiksi" pukeutuneita teinejä joita nämä tuulipuvut eivät tosiaan vakavasti ota. :think:

Taustatuki

ViestiKirjoittaja Taustatuki » 29.1.2008 17:27

Hehe, jokavuotinen tappelu asusteista alkakoon. :wink:
Hitto,tänä vuonna tarttee päästä marssimaan.
"Frendi senseis on frendien frendi, läpäsee tullin ja tentin ku tentin"

Oliivi

ViestiKirjoittaja Oliivi » 29.1.2008 17:34

Tulossa ollaan! Se että mihin kaupunkiin lähdetään on eri juttu:)

3rd Stone

ViestiKirjoittaja 3rd Stone » 29.1.2008 17:47

Viime vuonna osallistuin ensimmäistä kertaa Helsingissä marssille ja täytyy todeta sen olleen pettymys. Kaikki tuntuivat kaljottelevan ja se tuntui enemmän, kun tyhmältä! Noh, pitää katsoa, jos sitä jaksaisi vielä kerran tulla mukaan pyörimään. :?

kasiraita

ViestiKirjoittaja kasiraita » 29.1.2008 19:46

köpö kirjoitti:...

Tuossa on järkeä, mutta en tarkota että pitäs/täytys mitään "puku pukua" päälle pukea.

Kyllähän, siis kunnon puku päälle. (jos ei ole, niin kirpputorille tms. sieltä saa vitosella jo koko setin.)
Ja mukana ollaan.

Jonistic85

ViestiKirjoittaja Jonistic85 » 29.1.2008 20:36

kasiraita kirjoitti:...

Kyllähän, siis kunnon puku päälle. (jos ei ole, niin kirpputorille tms. sieltä saa vitosella jo koko setin.)
Ja mukana ollaan.

joillekin se omana itsena oleminen on tarkeampaa, kuin jonkin muun esittaminen. :pimp:

mukana ollaan ja aion pukeutua siististi, mutta en ole menossa mihinkaan sukujuhliin.

Vihreevoima
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Vihreevoima » 29.1.2008 23:10

Varmaankin kannattaa osallistua omana itsenään mutta silti huomioon ottaen tilaisuuden luonteen. Mikäli pitää tilaisuutta juhlallisena, kannattanee pukeutua juhlallisesti. Mutta tärkeintähän on silti osallistuminen.

routsi

ViestiKirjoittaja routsi » 29.1.2008 23:40

Kaikki varustautukoon identtisillä tuulipuvuilla ja kävelysauvoilla..

alibaba8
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja alibaba8 » 30.1.2008 1:35

Muistakaa tulostaa niitä lehtisiä infoksi ohikulkijoille, esim. keisarilla ei ole vaatteita lainaten: http://emperor.wikidot.com/
Olisi hyvä saada marsseille mukaan myös infoa siitä, miksi ajamme hampun asiaa, ettei jää epäselväksi lopullinen tarkoitus ja faktat.
Parasta aikaa on se, kun unohtaa koko kyseisen käsitteen olemassaolon.

JahRuska

ViestiKirjoittaja JahRuska » 30.1.2008 12:36

nzo kirjoitti:provo: Mä laitan ainakin puvun päälle ja odotan sitä muiltakin, leikatkaa loksinne

Enpäs leikkaakkaan!

En nyt ymmärrä tätä "pitää näyttää hyvältä Tuuli Puvun silmissä" -juttua. Osa meistä näyttää hipiltä osa ei, jokainen marssikoon sen näkösenä kun on. Mutta ei se hamppumarssi ole siltikään mikään vapun naamiais tapahtuma. :guru: Jokainen näyttäköön siltä kun näyttää, en nää mitään syytä miks mun pitäis näyttää joltain muulta kun iteltäni. Vai väärennetäänkö samantien jokaiselle korkeakoulu tutkinto? Voidaan sitten näyttää niitä Tuuli Puvuille, saatais vähän uskottavuutta kun ollaan korkeesti koulutettuja. :think: Ilman korkeakoulu tutkintoo ei voi olla oikeessa.
No Compromise in the Defense of Mother Earth!

köpö
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja köpö » 30.1.2008 12:56

Mutta kaliat ja viinakset vois marssilta jättää kyllä ihan suosiolla kotia. :think:

HANNES
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja HANNES » 30.1.2008 13:04

musta tuntuu, että ne jotka laittavat mielipiteitään tuulipukujen suuhun täällä
esim. pukeutumisen ja ulkonäön osalta, ovat itse raillakkaasti juuri tätä mieltä
eivätkä voi vaan sulattaa kanssaihmisiään. Oli heillä sitten uimahousut jalassa
ja loksit päässä tai ihan mitä muuta tahansa..

Mitä ihmettä sinne mennään huutelemaan sillä asenteella,
että annetaan kaikkien kukkien kukkia, jos omassa päässä jo asuu
hyvinpukeutuva mielipidenatsi?

ANNETAAN NIMENOMAAN KAIKKIEN KUKKIEN KUKKIA!

HANNES :pimp:
nää sienet on ihan jostain muualta ku pasilasta

HiisaajaHiisi

ViestiKirjoittaja HiisaajaHiisi » 30.1.2008 13:17

köpö kirjoitti:Mutta kaliat ja viinakset vois marssilta jättää kyllä ihan suosiolla kotia. :think:

Samaa mieltä. Tulen itse Helsingin marssille jos kerkeän :)
Hiljempaa hyvät ihmiset, hiljempaa :)

Mallioppilas

ViestiKirjoittaja Mallioppilas » 30.1.2008 13:26

HANNES kirjoitti:Mitä ihmettä sinne mennään huutelemaan sillä asenteella,
että annetaan kaikkien kukkien kukkia, jos omassa päässä jo asuu
hyvinpukeutuva mielipidenatsi?

ANNETAAN NIMENOMAAN KAIKKIEN KUKKIEN KUKKIA!

Samaa mieltä.
Ehkä sitä itsekin laittaa jalkaa toisen eteen marssimaan,
mutta paikasta ei vielä tietoa, vaihtoehtoja onneksi on. :)

markku

ViestiKirjoittaja markku » 30.1.2008 13:48

Voisko joku järjestää Vaasaan marssia? Olis marssihaluja, mutta perinteiset marssikaupungit sijaitsee liian kaukana..

Palaa sivulle “Politiikka ja media”