JOU!!
radio deillä oli eile jotai keskusteluu kannabiksesta..... en kuulut kaikkea....
Sattuisiko kukaa oottaa talteen tän keskustelun...???
radio dei...
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Re: radio dei...
Voihan nenä ! Olisi ollut kiva kuulla mitä sieltä sanottiin asiasta.
siinä vaa satuttii mainitsemaa ruokolahti...mikä oon erittäin tuttu paikka minulle!!
DAS IST GUT GEMACHT!!!
- PuskaMestari
Ruokolahden leijona ruvennut kannabista kasvattelemaan?
- Väinämöinen
en tiedä liittyykö aiheeseen, tahi onko tämä miten vanha juttu, mutta alkoi kiinnostamaan.
ja tämä löytyi hakusanoilla ruokolahti kannabis:
http://www.esaimaa.fi/arkisto/vanhat/20 ... /sivu.html
"Maria purkissa. Ruokolahden Ilmajärveltä löytyi myös käyttövalmista marihuanaa."
edit.
no eipä kyl taida liittyä aiheeseen.
ja tämä löytyi hakusanoilla ruokolahti kannabis:
http://www.esaimaa.fi/arkisto/vanhat/20 ... /sivu.html
"Maria purkissa. Ruokolahden Ilmajärveltä löytyi myös käyttövalmista marihuanaa."
edit.
no eipä kyl taida liittyä aiheeseen.
jooooo..... mielenkiintoista!!! . tuttuja kaikki!!! en kyl tienny et heistä oon jotaki kirjoitettu!!! sitäpaitsi ei niille tullu muuta ku sakkoja!! aka vanha juttu tuokii...
DAS IST GUT GEMACHT!!!
Perkele.. olispa ollut radio päällä ja väärällä kanavalla (Radio Dei) olis sitten saanut senkin kuulla mitä ne hihhulit on mieltä pilven polttelusta
Palaa sivulle “Politiikka ja media”