Tervehdys kaikille Hampuuseille!
Mielenkiintoisia uutisia on saanut lukea kesän aikana hampusta ja hampuuseista..välillä jopa harmillisiakin esim. se "kämpän posauttaminen kannabisöljyn teon yhteydessä". Toisinaan kaikki uutiset, niin positiiviset kuin negatiiviset saavat keskustelua aikaiseksi..toivottavasti mahdollisimman paljon vaan positiivistä, kuten tämä "Krim.pol.inst.joht. sallisi kannabiksen"!
Tällä menolla pikku hiljaa on alettava miettimään lakimuutosta tai siihen liittyviä rangaistusmuotoja, koska tällä menolla 10-15 v. päästä täällä ei ole yhtään sellaista työntekijää, jolla ei olisi H-merkintää
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
eli mites nuoriso- ja lastenparissa työskentely tai vartiointi- ja turva-alalla hommat hoidetaan tms. vastaavissa työpaikoissa?
Yritetään kaikki omalta osalta positiivisesti vaikuttaa lehtien ja nettikeskustelupalstoilla ja ajaa asiaa etiäpäin..ja muistakaapa hoitaa homma fiksusti.
Itse olen henk.koht. sitä mieltä, että alle 18 v. ei sopisi missään nimessä käyttää minkäänlaisia päihteitä, ei ganjaa, ei alkoholia tai tupakkaakaan. Kyllä niitä kerkeää kokeilemaan täysikäisenäkin ihan riittävästi ja silloin on elimistökin kehittyneempi fyysisesti kuin psyykkisestikin..tietää siis mitä tekee ( ja turha alkaa kiukuttelemaan, tiedän kyllä mistä puhun ammatillisen kokemuksen perusteella!
![Kyllä :yes:](./images/smilies/yes.gif)
)
Terveisin Budi-Setä
![Guru :guru:](./images/smilies/old.gif)
ja Se Pieni Vihreä Iguaani Nimeltä Florence Hill
P.S. Pieniä Huonoja Uutisia paikallistasolta; " 3:sta kylvämästäni Lowryderistä yksi iti ja ainukainen osoittautui urkiksi..thu!
![D'oh :doh:](./images/smilies/doh.gif)
- Koristehamppuni haluaa tulla kaapista ulos..polttohautaus taitaa olla lopputulos -
- Kannabiksen laillistaminen saisi sen aikaan, että minulla ei olisi yhtään rikollista kaveria! -
- "May the GreenForce be with you"! -