Kuva

siduja

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Valo

Re: siduja

ViestiKirjoittaja Valo » 7.12.2008 16:38

Voinko odottaa ikean takana?

nobody

ViestiKirjoittaja nobody » 7.12.2008 18:18

Lopettakaa trollin ruokkiminen! Idiootit!

Tuo ei ole edes hauskaa. :doh:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 10.12.2008 18:23

mun mielestä oli todella hauskaa ja kiinnostavaa luettavaa toivottavasti jatkatte samaa rataa niin mukavat ilta naurut on taattu jatkossakin!

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 10.12.2008 19:02

Tuppu kirjoitti:Nyt olisi 400 pullollista vanhoja laatuviinejä myytävänä! Maksaa vain 20 000 euroa, mutta viinit ovat samassa tynnyrissä.

Portugalilaisia, espanjalaisia, ranskalaisia, saksalaisia, virolaisia, italialaisia ja suomalaisia viinejä!

Etkai ehtinyt jo myydä niitä? Olisin ollu kyllä kiinnostunu ja tarjonnu vaihdossa vaikka omaa siitepölyäni.

Reino raider

ViestiKirjoittaja Reino raider » 12.12.2008 17:12

Harley kirjoitti:...

Etkai ehtinyt jo myydä niitä? Olisin ollu kyllä kiinnostunu ja tarjonnu vaihdossa vaikka omaa siitepölyäni.

Itse olen myös kiinnostunut, mikä mahtaisi olla litra/kilointa? :think:

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”