![Smoking :pimp:](./images/smilies/icon_pimp.gif)
Jointin kääriminen
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Re: Jointin kääriminen
Itse tykkään vain yhdestä normi rislasta kääritystä jointista. Joskus menee polttelu fiilikset kesken pitkän jointin(keuhkot ei kestä, janottaa, sohva vetää liikaa puoleensa), eikä sen tulipesän sammuttaminen + tökön säilöminen ole kovinkaan miellyttävää. Maistaa ensin vähän ja ottaa sitten lisää, mutta kaikki on poltettava. ![Smoking :pimp:](./images/smilies/icon_pimp.gif)
![Smoking :pimp:](./images/smilies/icon_pimp.gif)
Synnynnäinen seikkalija valitsee aina tutkimattoman tien.
-Mikki Hiiri
-Mikki Hiiri
Re: Jointin kääriminen
Jos joku etsii tupakkatuotteita niin http://www.cybersmoke.fi tarjonta on ollut mielestäni aivan loistava.
Rauhaa kansalle.