Kuva

Marssin '05 kyltti-ideat!

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
C-unit
1 tähti
1 tähti

Re: Marssin '05 kyltti-ideat!

ViestiKirjoittaja C-unit » 28.4.2005 10:40

wu-hsin kirjoitti:tervetuloa Tampereen marssille heilumaan ja herättämään hilpeyttä ja paheksuntaa! :)
w

Ja Turun marssille jos joku uskaltautuu sellaisissa vaatteissa kuin itse haluaa, ni salettina nauran ja paheksun, näytän persettä ja keskarii ja huudan et "vittu sä oot ruma, mee kotiis meiän marssista!"

Voisin tehä tollasen kyltin marssiin.

:x :x :x
"Then it came to me, what things in life are truly vital. Living to the fullest without being suicidal. I'd rather be a nobody than a foolish idol. It came to me what things in life are truly vital"

hempgardener

ViestiKirjoittaja hempgardener » 28.4.2005 12:03

jos jotakin kiinnostaa millä tehdä kylttejä tai niihin hienoja kuvia niin..

http://homokaasu.org/rasterbator/

sinne sit vaan kuvaa rasteroitavaksi, julisteen voi tehdä niin isoksi kuin itse haluaa. teipillä vaikka lakanaan tai johkin pohjaan kiini paperit ja avot.

ps. itse en osallistu. mitenkäs olisi "ei tupakalle" tai "kieltäkää alkoholikin"

redirwol

ViestiKirjoittaja redirwol » 28.4.2005 18:28

"Tässähän me RIKOLLISET ollaan samassa kasassa"
Tai jotenkin muuten ilmaistuna.. "Meistä ne vankilat täyttyvät" -tyyliin.
Well, you get the point anyway
-The only thing we have to fear is the fear itself-

C-unit
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja C-unit » 29.4.2005 0:35

hempgardener kirjoitti:ps. itse en osallistu. mitenkäs olisi "ei tupakalle" tai "kieltäkää alkoholikin"

Aloin jo melkein tekemään "Kieltäkää alkoholikin!" kylttiä ennenku päätin ircistä kysäistä vielä porukan mielipidettä.

Sitten onnistuin itsekin tajuamaan( :shock: ) että juuri se porukka jonka mielipiteisiin yritämme vaikuttaa, varmasti tykkää niitä saunakaljojaan lipittää jne. Ja varmasti moni marssillakin mukana oleva. En siis aiokkaan lähteä alkoholia demonisoimaan.

Jonkinlainen vertaus alkoholi-kieltolain ja kannabis-kieltolain välille on sitten jo toinen juttu... onhan tässä aikaa miettiä vielä.
"Then it came to me, what things in life are truly vital. Living to the fullest without being suicidal. I'd rather be a nobody than a foolish idol. It came to me what things in life are truly vital"

CyberJesus

ViestiKirjoittaja CyberJesus » 29.4.2005 4:15

Kuva

Nojoo. Toi nyt ei liittynyt tähän taas mitenkään. Pakko oli vaan jotain kyhätä kun on niin helvetin tylsää. Taidanpa tästä mennä nukkumaan...
"That being so, the orderly thing to do, under our form of governance, is to abolish a law which cannot be enforced, a law which the people of the country do not want enforced." - Fiorello H. LaGuardia

C-unit
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja C-unit » 29.4.2005 5:55

Jos löytyy turkulaisia, jotka haluavat itselleen kyltin marssille, niin mulla on tsäänssit käydä tekemässä kunnollisia. Kakkosnelosta vanerilevyyn kiinni, valkoisella spraylla vaneri valkoseks, ja paksulla tussilla vaikka voitte sitten bommailla kylttiin mitä tykkäätte.

Tääkään ei muuten oo karmahuoraus, vaan oon tauolla, valvonu pari yötä tässä putkeen. Tänään ois vapaapäivä duunista, mut ei mulla oo mitään tekemistä enää. Kämppä siivottu jne... voin yhtä hyvin mennä duuniin sahailee noita. Kyl se uni sielt sit tulee ennenpitkää taas :)

zombiemeininkiihän tää on... katotaan kuin mont sormee on beesis ku tulee duunist.

EDIT: Ja vitut :D

Nyt kyl pakko koittaa nukkuu, alko pää hajoamaan ku aloin kelailemaan haalareita. Mut mut, halukkaat voi privailla täs viikonlopun aikana, käyn maanantaina varmaa tekee sit. Tai sit lähetän mailia pomolle että heittää kaikki jätevanerit ja laudat (+pari purkkii spreitä ja pari tussii) kuormurin lavalle, ja sit päräytän sillä marssiin, siitä saa sit tehä kylttejä hetken mielijohteesta. Katotaan nyt mitä tapahtuu, mä nukun ensin ni tulee jotain tolkkua näihin postailuihin.

kyykkä
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja kyykkä » 5.5.2005 20:06

Kun helsingissä vastustettiin Malmin lentokentän jyräämistä, protestoijilla oli iso banderolli missä luki: "tööttää jos haluat säilyttää malmin lentokentän" tai jotain vastaavaa. Tämä olisi mainio keino saada lisää ääntä huommiota marssillemme. Ainakin viimevuosina on autoilevalta yleisöltä tullut paljon peukun kohotuksia ym sormimerkkejä.

Itse olen liian laiska askartelemaan, mutta joku muu voi käyttää ideaa hyväkseen. :? sori
"Vastaan kaikkiin esittämiinne kysymyksiin ei."
-- Ulla-Maj Wideroos, rkp.

wu-hsin
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja wu-hsin » 5.5.2005 22:12

CyberJesus, kerro mistä ton Speden kuvan vois downloadata! Siitä tulis rasterbatorilla aivan loistava kyltti. :D

w
imho
lol
omg

wu-hsin
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja wu-hsin » 5.5.2005 22:20

Eiku peruuta edellinen, löysin jo.

Kuva

:D