Jos löytyy turkulaisia, jotka haluavat itselleen kyltin marssille, niin mulla on tsäänssit käydä tekemässä kunnollisia. Kakkosnelosta vanerilevyyn kiinni, valkoisella spraylla vaneri valkoseks, ja paksulla tussilla vaikka voitte sitten bommailla kylttiin mitä tykkäätte.
Tääkään ei muuten oo karmahuoraus, vaan oon tauolla, valvonu pari yötä tässä putkeen. Tänään ois vapaapäivä duunista, mut ei mulla oo mitään tekemistä enää. Kämppä siivottu jne... voin yhtä hyvin mennä duuniin sahailee noita. Kyl se uni sielt sit tulee ennenpitkää taas
zombiemeininkiihän tää on... katotaan kuin mont sormee on beesis ku tulee duunist.
EDIT: Ja vitut
Nyt kyl pakko koittaa nukkuu, alko pää hajoamaan ku aloin kelailemaan haalareita. Mut mut, halukkaat voi privailla täs viikonlopun aikana, käyn maanantaina varmaa tekee sit. Tai sit lähetän mailia pomolle että heittää kaikki jätevanerit ja laudat (+pari purkkii spreitä ja pari tussii) kuormurin lavalle, ja sit päräytän sillä marssiin, siitä saa sit tehä kylttejä hetken mielijohteesta. Katotaan nyt mitä tapahtuu, mä nukun ensin ni tulee jotain tolkkua näihin postailuihin.
"Then it came to me, what things in life are truly vital. Living to the fullest without being suicidal. I'd rather be a nobody than a foolish idol. It came to me what things in life are truly vital"