Kuva

Iloinen Amsterdam

Matkailuaiheista keskustelua hamppuväen näkökulmasta, hamppu muissa maissa
Alueen säännöt
Matkailu
Matkailuosio on tarkoitettu hampuusien matkailukeskustelulle.
Täällä voit jakaa kokemuksia mm. kannabistilanteesta eri maissa ja matkavinkkejä.
Muistathan kuitenkin noudattaa Hamppuforumin sääntöjä!

Huom.! Tarkastathan ennen uuden ketjun tekoa, ettei kyseisestä kohteesta tai aiheesta ole jo olemassa ketjua!

Oletko käynyt Amsterdamissa?

Kyllä, olen vieläpä asunut siellä
19
1%
Kyllä, käyn säännöllisesti esim. vuosittain
46
4%
Kyllä, 2 kertaa tai useammin
202
16%
Kyllä, kerran
284
22%
En vielä, tulevaisuudessa aion kyllä mennä
690
53%
En, ja tuskin olen menossakaan
52
4%

Ääniä yhteensä: 1293

Hekkel

Re: Iloinen Amsterdam

ViestiKirjoittaja Hekkel » 6.2.2025 9:35

Aatelinen koska onnistu kodittomuus ja ruuan hankinta ja öisin jalkeillaoleminen nipin kans vapaasti kulkevi! Kirjastosta netti pienellä kerjätyil kolikoilla ilman kääntöpuoluetta....

Oisko kukaan lähdössä Damiin joskus pitkäksikkin aikaa kunhan pääsen itekki! Olin itse 5kk vuoden loppuun 2024 saakka ja oli hienoa ja sekä ilman väkivallanuhkaa sekä sexittöttömiä kaikki :yes:

Locker

ViestiKirjoittaja Locker » 11.2.2025 15:12

Oi joi, tässä on pieni mahdollisuus avautumassa, että pääsis tuolla käymään kesällä! Ehdin jo innostua, mut katotaas nyt ensin miten käy :D

Jotkut tietyt coffarit kiinnostais vaan kovasti!

Bolo

ViestiKirjoittaja Bolo » 11.2.2025 21:36

Locker kirjoitti:Oi joi, tässä on pieni mahdollisuus avautumassa, että pääsis tuolla käymään kesällä! Ehdin jo innostua, mut katotaas nyt ensin miten käy :D

Jotkut tietyt coffarit kiinnostais vaan kovasti!

Mitä coffareita oot ajatellu? Itselle Amsterdamin koffareista mieleen ovat jääneet Reefer ja Bluebird, sijaitsevat samassa rakennuksessa sillan kupeessa lähellä Rembrandtin taloa. Myös Dolphins oli viihtyisä.
"Tarviiko oikeesti sisäkasvatukseen teltan, valoja ja kaikkee muuta vai voiko ihan vaa laittaa 2 kasvii kasvaa normi valoon ja lämpöön?"

Palaa sivulle “Matkailu”