Kuva

Hamppumarssi 2025

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Piski^
2 tähteä
2 tähteä

Hamppumarssi 2025

ViestiKirjoittaja Piski^ » 6.2.2025 13:31

25 -vuotta mielenosoitusta kieltolain kumoamiseksi!

Lauantaina 24. toukokuuta 2025,
alkaen klo 12 Turun Puolalanpuistosta ja bileiden jatkuessa iltaan saakka Vartiovuorella.

Vaparilomake avattu. Sen, videot ym. infon (tarkentuu matkan varrella) löydät täältä: https://hamppupuolue.net/hamppumarssi

Ehdotukset, ideat ja kaikenlainen promootiotyön edistäminen tervetullutta.
Jos mielenosoitus jää viimeiseksi, niin yritetään ainakin tuo ensimmäisen marssin 420 osallistujaa saada paikalle!

Kuva

-piski-

Käyttäjäntunnus

Re: Hamppumarssi 2025

ViestiKirjoittaja Käyttäjäntunnus » 6.2.2025 14:33

Ai perkele, täytyy kyllä tulla taas mestoille. :P Viime vuonna olin ekaa kertaa ja oli ehkä paras yleisötapahtuma, jossa olen ollut. :mrgreen: :mrgreen:

Chiller

ViestiKirjoittaja Chiller » 7.2.2025 21:15

Pitää katsoa pääsenkö, naisseuraa voisin kyllä käydä etsimässä ehkäpä jos aikaa ym on.
Tällä hetkellä minua huolestuttaa cannabiksen vaikutus globaalisti, ja kasvatuksen ilmapiiri vaikka oikeasti puuhaan vaan jotain tätäkin huvikseni, puutarhurin ammattia tehdessä ja siihen normaaliin ruokapuoleen ja pienimuotoiseen metsänhoitoon panostaminen. Olisi tarjolla tod.näk. melko lähellä, ei oikein usko riitä vielä omaa tuuppaamaan ja mietin syitä siihenkin. Kannabis ei ole mulle pyhä. Voin kasvattaa muutakin ja olla ilmankin, ja olen ehkä tehnyt liikaa laillistuksen eteen, ja on epäselvää edelleen kuinka on, ja miten on minun oma kanta, oon tottunut tekemään oikeat työt selvinpäin, täysin ilman cannaa tai cbd. Ja ei edes veressä jäämiä THC, joten tavallaan leikkisin samalla uhria jos erittäin ponnekkaasti ajaisin juuri tätä asiaa näinä aikoina...
Aloittelen vanhojen puutarhasiementen hupi kylvön ja toivon toki että nousee jotain ja saan satoa. Versoja myös...
And simple as fuck, suominarsismia pitää osata käsitellä, ja motiivi aivan luonnollinen.... Haen muualta turvaa :foil: :wink:

vihreekuula

ViestiKirjoittaja vihreekuula » 8.2.2025 15:26

Jännää offtopiccia täällä.

Mutta tulossa ollaan! Viime vuosi tainnutkin olla ainut kun jääny väliin. Innolla odotetaan taas fiilistä. Mahtava tapahtuma aina

Palaa sivulle “Politiikka ja media”