Jack The Reaper: Karstoja sillon tällön poltan, tänä aamuna lääkitsin krapulaa karstoilla, paremman puutteessa, ei ollut kysymys pilveen pääsystä, vaan pahanolon ja päänsäryn hellittämisestä, toimi siihen tarkoitukseen ihan ok. Pilveen en päässyt enkä halunnutkaan koska lähdin 1h30min sen jälkeen kouluun. Mutta sinulle halusin vaan sanoa oman mielipiteeni älystä: Ei se minusta mitenkään "narkkimaista" ole, aina ei esim välttämättä ole asiaankuuluvia välineitä tarjolla. Ja hyvän makunen kukkahan maistuu hyvälle bongista, jointista, ja ihan samalla tavalla älystä. Itse joskus tykkään polttaa älystä. Pidän isoista savuista, olen itse ollut aina jotenkin semmonen että tartten aika suuren määrän, siis alottelijanakin olin semmonen, kokeneemmat pössittelijät ihmetteli sillon... Äly on nopea ja helppo ja siitä saa isot savut.
Ne jotka ihmetteli että mitä epäterveellistä on karstojen polttamisessa, niin veikkaisin että karsinogeenien määrä on aika helvetin paljon suurempi

Karstat on varmaan pääosin tervaa yms. paskaa. Voitte kuvitella mitä herkkuja siitä irtoo ku sitä polttaa. Mutta joku väitti että karstat ei pärähdä, niin kyllä ne joskus pärähtää aivan helvetin hyvin, riippuu mitä ja miten vahvaa on poltettu yms.