Kuumottavia ammatteja
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Re: Kuumottavia ammatteja
Olipa mielenkiintoinen ketju En kaikkia lukenut läpi, mutta hirveän moneen yrittäjään en törmännyt. Itse siis pyöritän omaa valokuvastudiota, ja kevyttä viihdekäyttöä. Eipä juuri kuumottele
Katsastusmies. Eräässä aiemmassa työpaikassa valtaosa oli ainakin joskus pajautellut, eikä ollut mitenkään harvinainen puheenaihe.
Mestis pelaaja, yleensä kun testit on ohi niin pelaajat pajauttelee. Tiedämpä myös muuan liigamiehen jolle pajari maistuu lomalla.
Tuttu on työmaanosturin kuljettaja. Voi pikkasen kuumottaa pajareissa kokemattomampaa sadassa metrissä. Testien puolesta ilmeisesti aika kuumotusvapaa työpaikka.
Parasta aikaa on se, kun unohtaa koko kyseisen käsitteen olemassaolon.
Jorbe kirjoitti:Hohooh tähän väliin pakko sanoo et tiedän useampia tyyppejä juuri päihdetyössä olevia jotka hiisaa.. Ja sit seuraavana päivänä saarnaa sen pahuudesta.
Itse olen tehnyt päihdetyötä, mutta en koskaan sillä asenteella, että saarnaisin aiheesta. Vaan asiallista keskustelua. Mutta kukin tyylillään