Kuva

Parveke polttelu?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Janselmi

Re: Parveke polttelu?

ViestiKirjoittaja Janselmi » 16.12.2008 14:30

Itse polttelen sisällä melkein aina, mutta välillä parvekkeen ovella. Sattu kerran oleen jotain juhlintaa tuossa kulman takana naapuriparvekkeella ku polttelin oven raosta ja yhtäkkiä kuuluu vaan et "joku polttaa myssyä. eks tos kulman takana oo heti parveke"

Kuumotteli hivenen kyllä mutta kun tuon naapurin tuntee niin ei hirveesti ressaa. Ekaks ajattelin et "kohta soi ovikello ja joku tulee pyyteleen savuja" mut loppupeleis sain olla ittekseni rauhas. Myöskin kaverin kans samassa talossa asuva naikkonen on kyselly et onko polteltu parvekkeella ku välillä tuoksahtaa omalla.

Kyllä se haju menee ainakin siis.
-Keep on smoking in the free(?) world-

Tsädää

ViestiKirjoittaja Tsädää » 14.2.2011 23:05

Joo vanha aihe.
Äsken käynyttä: Olin parvekkeella piipulla, niin luultavammin samassa talossa asuvan nainen käveli tupakka kädessä parvekkeeni alle. Hän käveli juuri siihen asti että näki minut ja sitten palasi takaisin.

Nyt piinailen himassa että voiko tänne tulla kotietsintä?

Minulla on pieni lapsi ja hyvä duuni, ei huvittais menettää kumpakaan...

Voikohan tuollaisesta tulla kotietsintää?

Hauismies

ViestiKirjoittaja Hauismies » 14.2.2011 23:07

no kyllä he voivat kylään tulla jos naapurin ämmä ilmottaa kytille. tietty eriasia onko sulla salattavaa siellä luukussas vaiko ei :think: onkos niinku ekaa kertaa kepillä jään koittamista?

edittii: ei paskankaa välii sit ku ei oo kasvatuksii kerra pääl. chillaa ja laita pöytälaatikkoo :lohtu:

lisäedit: voithan sä ne viedä kaverille mutta vähän epäilen.. käyppä vaikka kellariin piilottamassa? :think:
Viimeksi muokannut Hauismies, 14.2.2011 23:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Tsädää

ViestiKirjoittaja Tsädää » 14.2.2011 23:13

Ei mulla täällä ole kuin alle puol grammaa budia. Ja jotain poltteluvälineitä. Meinasin kyl viedä kaverille ne jemmaan huomenna .

Lisää

ViestiKirjoittaja Lisää » 14.2.2011 23:35

Ja siis ei oo missään kirjoissa mitään h-merkintää.

PanterAbis

ViestiKirjoittaja PanterAbis » 15.2.2011 0:12

Tsädää kirjoitti:Joo vanha aihe.
Äsken käynyttä: Olin parvekkeella piipulla, niin luultavammin samassa talossa asuvan nainen käveli tupakka kädessä parvekkeeni alle. Hän käveli juuri siihen asti että näki minut ja sitten palasi takaisin.

Nyt piinailen himassa että voiko tänne tulla kotietsintä?

Minulla on pieni lapsi ja hyvä duuni, ei huvittais menettää kumpakaan...

Voikohan tuollaisesta tulla kotietsintää?

Heivaa setit ja välineet johonkin laatikkoo ja heitä vaikka kellariin pariksipäiväksi tai kaverilles varmuudenvuoksi. Ei kannata riskeerata kaikkea puolen gramman tähden.
”Valitse mieluummin menetys kuin häpeällinen voitto, sillä se tuo vain kerran murhetta. Sen sijaan häpeä on pysyvää”

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 15.2.2011 12:11

voin sanoo et kyl se haju levii olin mutsilla ja parvekkeella yläkerrassa hiisattii kyllä se haju tuli siihe alas.

Täysin

ViestiKirjoittaja Täysin » 16.2.2011 21:01

Ei kai puolesta grammasta työtä ja perhettä viedä. Pienen sakon siitä voi saada.

Panuc

ViestiKirjoittaja Panuc » 16.2.2011 23:12

Itse olen poltellut parvekkeella blunttia ja piippua, mutta yleensä yömyöhään niin muilla parvekkeilla / pihalla tuskin on ketään. Lievä kuumotus siinä aina on, mutta näin talvella parvekkeilla ei tupakoitsijoita lukuunottamatta muutenkaan käy kukaan.

Sisällä ei viitsi polttaa, kun kämppis ei arvosta eikä aina viitsisi johonkin metsäänkään lähteä yksien savujen takia tarpomaan.
Don't Panuc!

Guineatrippin
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Guineatrippin » 17.2.2011 0:37

Panuc kirjoitti:Itse olen poltellut parvekkeella blunttia ja piippua, mutta yleensä yömyöhään niin muilla parvekkeilla / pihalla tuskin on ketään. Lievä kuumotus siinä aina on, mutta näin talvella parvekkeilla ei tupakoitsijoita lukuunottamatta muutenkaan käy kukaan.

Sisällä ei viitsi polttaa, kun kämppis ei arvosta eikä aina viitsisi johonkin metsäänkään lähteä yksien savujen takia tarpomaan.

Toisennettu. Nyttenkin piipulliselle parvekkeelle, vaikka patterit paukkuukin välioven ollessa auki = kuumottavaa.
"Vapaus ei tarkoita elämää ilman vastuuta, vaan kykyä valita ja sitoutua siihen mikä on parasta ihmiselle itselleen."

// Paulo Coelho, Zahir

kuinka kaikki toimii

ViestiKirjoittaja kuinka kaikki toimii » 17.2.2011 16:28

vinkki: tutustukaa naapureihinne. vaikkeivät he olisikaan heinämyönteisiä, niin he uskaltavat helpommin tulla kertomaan sinulle henk. koht. jos heillä on ongelma hiisailujesi kanssa sen sijaan, että soittaisivat heti sinisille sedille. Ja kyllä mykkä hörhö naapurina herättää paljon enemmän epäilyksiä kuin höveli jutustelija. Ja parhaimmillaan voit saada elinikäisiä ystäviä.

Staycool

ViestiKirjoittaja Staycool » 17.2.2011 18:14

kuinka kaikki toimii kirjoitti:vinkki: tutustukaa naapureihinne. vaikkeivät he olisikaan heinämyönteisiä, niin he uskaltavat helpommin tulla kertomaan sinulle henk. koht. jos heillä on ongelma hiisailujesi kanssa sen sijaan, että soittaisivat heti sinisille sedille. Ja kyllä mykkä hörhö naapurina herättää paljon enemmän epäilyksiä kuin höveli jutustelija. Ja parhaimmillaan voit saada elinikäisiä ystäviä.

Samaa mieltä. Ei tarvitse olla yli-aktiivinen mutta esim moikkailu (jos huomaat että vastapuoli pitää siitä) on suotavaa. Juurikin epäkohtien sattuessa tilannetaju vähän parempi varmaan ja osaa keskustella asioista (mikä tämä haju on, musiikin/melun hiljennys ajoissa yms..) eikä tarvi matkia kerrostalokyttääjää. Tämä tosiaan ei kaikille toimi mutta yleisneuvona hyvä.

foliohattu
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja foliohattu » 18.2.2011 9:49

surutta päästelen partsilla bongista menee, enkä jaksa kuumotella. jos mä joudun kuuntelee naapurien tappelua ja dokaamista niin ne saa kyllä kestää pienet bongin pulputukset. välillä kyllä iltasella ku on ihan hiljasta tulee kelattua, että mitenköhän kauas se tosta kaikukopasta lähtee. kuuluukohan tohon lähidösikselle asti... eikä mulla mitään laseja oo, oon kelannu että ku tuolta mereltä tuulee aina niin hajoavat pilvet vaa nopsemmin ilman laseja..

mut joo. pari kertaa meinannu kuumottaa partsilla. kerran gäisät oli ratsaamassa naapurin manneja ja yks päivysti mun partsin alla jos joku hyppii hatkoihin sieltä. no kaveri sitten onneks meni partsille kessulle ja mä jäin lataa bongia... frendi otti pari hatsia kessusta ja tuli suht kohmeessa takasin sisään ja mitään sanomatta otti bongin ja siirti sen jemmaan. mentiin partsille ihmettelee ja kaveri nappi korvassa partsin alla näytti vaa peukkua että ollaan messissä niiden juonessa. right. samantien alko hirvee ryskiminen rapusta ja sinnehän ne mannet muilutettiin.

toisen kerran menin partsille spliffille nättinä kesäiltana. nojasin partsin kaiteeseen ja polttelin siinä melkein puolet spliffistä oikein naatiskellen. ku sit vilkasin vasemmalle ja naapurin alkkismuijahan siinä omalla partsillaan kessuttelee ja tuijottaa suoraa mun seremoniaa suu selällään :) kylmästi vaan moikkasin ja nautiskelin spliffin loppuun. jotain se kävi kyselee ku oon sanonu joskus etten polta ku se on tossa pihalla pumminu röökii. en ollu juttutuulella, joten se jäi lyhyeks. ei oo maininnu jälkeenpäin midis. ei vissiin tajunnu mitä siellä tuutissa oli.

:foil:

Kuumotusnikki

ViestiKirjoittaja Kuumotusnikki » 19.7.2016 18:35

Nostellaan vanhaa ketjua. Tässä vuosien mittaan tullu hiisattua enimmäkseen pääasissa sisällä, kun parvekkeella poristelu on kuumottanu ajatuksena paljon enemmän. Jossain vaiheessa muutin sitten itäiseen Stadiin ja hetken siellä asuttuani olin nähnyt oman taloyhtiön kolmelta eri parvekkeelta kannettavan välillä bongia sisään ja omalla parvekkeella kärysi budi joka tapauksessa yläkerran naapureiden toimesta. Totesin et mitäpä hittoa sitä sit itekään sisällä hiisaa ja poltin itekin parvekkeella.

Nyt kumminki asunu tässä puolisen vuotta ns. "paremmalla alueella" ja tän taloyhtiön jengi tuntuu olevan pääasiassa varakkaita keski-ikäisiä ja kaikki jäljelle jäävät nuoremmatkin vaikuttaa hieman jäykiltä. Hajut kiertää parvekkeelta toisille, tullu huomattua röökin savusta. Sisälläkään en oo viittiny hiisata kuumotusten takia toistaseks.

Nyt alkaa kumminki vituttaa tuo pihalla ravaaminen, vaikka hyvänä puolena on tullu tietysti ylimääräsiä kävelylenkkejä ja hiisailu vähentynyt paljon. Joka tapauksessa kaipaisin vinkkejä, että mitä tässä tekis hajusta huolehtimiseen, jos alkais taas poristella sisällä. Suitsukkeita yms. tullut ennen käytettyä, mutta ei ne kuitenkaan peitä täysin tota hajua. Onkohan noista ONA-geeleistä mihinkään?

swazitime

ViestiKirjoittaja swazitime » 21.7.2016 15:51

Itse poltan aina sisällä,enpä muista koska viimeksi partsilla. Joskus talvisin yöllä voi jopoa sieltä puhallella... Naapurin muija ku käy alhaalla röökillä ni käry tulee mun olkkarin sohvalle asti joten mites sit pudin käry! :roll: Toi ona geeli on varmasti hyväx mut ite tykkään käyttää suitsukkeita muutenkin. Jos sä et uskalla himassas polttaa ilman kuumotuksia ni kannattaa vaihtaa lajia...

Paymybills

ViestiKirjoittaja Paymybills » 27.7.2016 19:32

Täältä peukut ONA-geelille. :)

apollo11
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja apollo11 » 30.7.2016 2:04

Iha tiedoks, kyl ne hajut menee yläkertaan kuin myös viereisille parvekkeille, riippuu kuinka hyvä hajuaisti ihmisellä on :DD.
Jos ei itse polta ja on joskus polttanut nii aivan varmasti tietää mitä teet.
Itsehän poltan pihalla n.10metriä rakennuksesta jokainen naapuri on nähny ja myös haistanut sen verran katseita saanut, mutta ei ole vielä tullut kukaan valittamaan.

Yhdelle nuorelle pariskunnalle yritin tarjoo savuja ku tapittivat siihe malliin.
Hymyilivät vain takaisin, ja menivät sisälle xD.

joskus oli n. vuoden tauko savusta, voin kertoo et kyllä haisto jos joku poltti lähelläkään.

Kerran olin perhetutun luona(juuri tauon aikana) yläkerrassa joku poltti partsilla savuja ja kyllä sen haisto..

Totesin vaa tuttavalle kova äänisesti "et onkohan noilla hyvää savua" eivät ole kuulemma sen jälkeen poltelleet siellä :D.

Parhaimmistoon kuuluu nää ihmiset jotka hiisaa enneku meet kylään ja kysyt: Jaa ootteko poltellu?
"ei viel tänää" ja kämpäs on tuore dänkin haju polttelusta. eivät taida itse tajuta :D.

:smash: :wall:

laillistakaa

ViestiKirjoittaja laillistakaa » 28.8.2016 14:26

Käykääs kaikki kynnelle kykenevät kirjottamassa toi kansalaisalote jos kerran saatas ees se eduskuntaan asti ni oishan seki eteenpäin näitten järettömien kannabis lakien purkuoperaatiossa. :) https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2070

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”