Mietis jos Bush valitaan tulevissa marraskuun vaaleissa uudestaan. Silloin on piru merrassa.
Jotenkin mulla ei riitä uskoa, että se valittaisiin uudelleen. Eihän sitä tunnetusti olisi viimeksikään pitänyt valita. (kyllä niillä jenkeilläkin joku järki on vaikka jerry springer shown mukaan ei siltä näytäkkään)
Joo-o. Jonkinlainen kutina mulla on että presidentti George W. Bush pääsee toiselle vaalikaudelle yhtä hämärissä olosuhteissa kun on tällekin vaalikaudelle päässyt. Mitä ihmeen touhua 3½ vuotta sitten ääntenlaskussa, kun yht'äkkiä pitikin suorittaa äänten uudelleenlasku, jonka jälkeen virkaan valittiin toinen presidentti, jonka nimen kaikki nyt tietävät.
Veikkaan että Bush voittaa seuraavat vaalit. Bushin kannatusprosentti on tippunut jo reiluhkosti alle 50%. Kansa pitää miestä epäonnistuneena terrorisminvastaisessa sodassa ja muutenkin jenkit on alkanu katsoon vähä kieroon Georgen touhuja. Muistatteko aikoja, kun telkkarissa ja lehdissä kerrottiin kuinka Osama Bin Laden oli "löydetty"? En muita milloin nämä uutiset kerrottiin, mutta silloin todettiin, että Osama on saarrettu 16 neliökilometrin alueelle sinne vuoristoon. Kaiken järjen mukaan sillä sotateknologialla, mikä maailman sotakoneistosupervallalla vaan voi olla käytössä, Osama olisi näiden uutisten jälkeen voinut löytyä VIIMEISTÄÄN kuukauden sisällä saartamisesta. Näin ei kuitenkaan ole tapahtunut ja nyt kun uusia Al Qaeda videoita medioihin ilmestyy niin CIA ihmettelee viikon tai pari sitä että onko video aito.
Mietin tässä sitä vaan, että jos tuo Osama on oikeasti jonnekkin vuoristoon saarrettu niin tässä saattaa käydä niin, että juuri ennen seuraavia presidentin vaaleja Osama Bin Laden yllättäen löytyy elävänä tai kuolleena ja kaiken hyödyn tästä saa itse George W. Bush "Terrorismin vastaisen sodan voittajana".
miettikääpä sitä..