Kuva

Tampereen marssijat!

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Johannes Täi

Tampereen marssijat!

ViestiKirjoittaja Johannes Täi » 6.5.2004 15:45

Tuntuisi vähän hölmöltä mennä Sorsapuistoon lauantaina ja käydä kyselemään väeltä "oottekste hamppufoorumilta?" joten ajattelin kysäistä näin kokoavasti vielä, että keitä täältä Tampereelta (tai muulta Tampereelle tulevia) on tulossa marssimaan, ja mitenkä teitä siellä tunnistaa?
Pitäisikö sitä ihan sopia joku paikka (vaikka se patsas, jos se siellä jo on?) minkäluona tavataan joskus ennen kahta?
Niin, ja kuinka paljon väkeä täällä on aiempina vuosina ollut?
"There is a cheer: The gnomes have learned a new way to say 'Hooray'"
-Terence McKenna

chima

Re: Tampereen marssijat!

ViestiKirjoittaja chima » 6.5.2004 23:02

Ei tähän uskalla kukaan vastata, kun jos joku paikka sovitaan ja tuntomerkit kerrotaan sekä polliisi lukee tän.. -> :foil:

Oon tätä kans miettiny, että miten sellanen miitti saatas kasaan?
zircciin vaan kaikki sopimaan treffejä? Ei niin julkinen paikka vaikka sielläkin voi joku detective jo ollakkin :foil: :foil:

Johannes Täi

ViestiKirjoittaja Johannes Täi » 6.5.2004 23:35

chima kirjoitti:Ei tähän uskalla kukaan vastata, kun jos joku paikka sovitaan ja tuntomerkit kerrotaan sekä polliisi lukee tän.. -> :foil:

Oon tätä kans miettiny, että miten sellanen miitti saatas kasaan?
zircciin vaan kaikki sopimaan treffejä? Ei niin julkinen paikka vaikka sielläkin voi joku detective jo ollakkin :foil: :foil:

Niinno... tosiaankin... eipä tullut mulle moinen mieleen :foil:
Noh, onneks ainakin pari saatan jopa tunnistaa ulkonäöltä, mikäli muisti ei aivan täysin ole mennyt (Akvavitix ja Pyyhe) :) Toivottavasti ne sitten tuntevat enemmän väkeä ;)
"There is a cheer: The gnomes have learned a new way to say 'Hooray'"

-Terence McKenna

jyrki.boy
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja jyrki.boy » 7.5.2004 8:18

Hieman mielikuvitusta, hieman mielikuvitusta:

Te, jotka haluatte nähdä toisenne, niin voitte laittaa tähän viestiketjuun niccinne ja kaupungin mihin marssiin on menossa. Sen jälkeen kaikki luotettavat tyypit verkostoituvat keskenään yksityisviestien kautta sopien paikan, tuntomerkit jne. Näin hoidetaan taas kerran poliisi-paranoia.

Itse olen tulossa marssiin (100 kilometrin päästä!) - alkoi niin suivaannuttamaan politiikka. Mut älkää nyt mulle niitä priva-viestejä lähetelkö, olen uusi palstalainen, teillä ei ole mitään syytä luottaa minuun. Minulle riittää, että koen yhteenkuuluvuutta massasta.

wu-hsin
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja wu-hsin » 7.5.2004 15:02

Pois turha vainoharhaisuus ja kuumotus, itselläni ei ainakaan ole mitään hävittävää tai hävettävää. Oon se tyyppi jolla on iloinen koira. :)

kettu

ViestiKirjoittaja kettu » 7.5.2004 23:56

Joo. Mut erottaa siitä, että en ole paikalla. Joudun olemaan töissä. PRKL!

Toivottavasti ehdin edes jälkimaininkeihin mukaan. Mutta kyllä nyt vituttaa. Sain vasta äsken tietooni ton työasian. Scheisse. :evil:
mitä mun piti tehdä?

huopa

ViestiKirjoittaja huopa » 8.5.2004 7:36

Tulen itse (mutta tuskin ehdin lueskella privaviestejä ennen sitä). Siellä oli viime vuonna (tampereella siis) noin 150 henkeä marssimassa, että ei ihan yksin tarvi marssia. Varmaan jotain samaa luokkaa tänäkin vuonna tulossa.

Entalpia
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Entalpia » 9.5.2004 17:18

Meitsi vaikutti huivi päässä, housut roikkuen ja tyttöystäväni seurassa. Kyllä Sorsapuistos iloinen pikkukoira näkyi siellä läähättävän :)

-lalalaa-

ViestiKirjoittaja -lalalaa- » 9.5.2004 17:37

http://waakku.no-ip.com

Tuolla kuvia treen marssilta..

Bongasin itsenikin tuosta

Tuossa keskellä valkoinen paita päällä.

Ja katsos vaan, tulin kaapista ulos oikein naaman kanssa :)

Esku

ViestiKirjoittaja Esku » 10.5.2004 0:20

no kyllähän sieltä itsensäki löysi :D

jyrki.boy
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja jyrki.boy » 10.5.2004 10:27

Jippii, minäkin olen kuvassa! Tallensin kovalevylle talteen jälkipolville :) Kiitos kuvaajalle.

Hauska oli kuunnella/katsoa tamperelaisia marssin aikana. Monet hymyilivät marssille iloisesti, joku näytti mulle peukkua, jotkut vanhukset päivitteli: "onks noi nyt niitä huumeidenkäyttäjiä?". Oma arvioni on, että kuitenkin pääosa "tulkittavissa" olevista marssin ulkopuolisten ilmeistä ja kommenteista oli positiivisia. Marssilla oli ainakin mulle erittäin terapeuttinen vaikutus kaiken maailman viinarallien, mediakiusaamisten ja kaapissa olon jälkeen.

Kotimatkalla jututtelin "taviksia" ja uskaltauduin kertomaan marssista ja argumentoimaan hampusta: meillä on oikeus elämäntapaamme - homot, mustat, naiset, ikääntyneet, kaikki ovat saanneet kansalaisoikeudet, paitsi me. Ilmoitin myös "heille", että tämä sorto on myös heidän ongelmansa, vaikka eivät koskaan hamppua käyttäisikään (eihän kaikkien tarvitse kokeilla homouttakaan hyväksyäkseen sen), nimittäin vuoden 2004 Suomessa ei toteudu demokratia. Kansalaisoikeudet eivät jakaannu kaikille vähemmistöille - haluatko sinä asua vähemmistöjä sortavassa Suomessa? Minä en, eikä halunneet "taviksetkaan". :) :)

Cannabis kahviloihin!

MZL

ViestiKirjoittaja MZL » 10.5.2004 11:50

Voi ristus minkälainen linssilude minäkin olen!!! Löysin itseni 29:stä eri kuvasta. Mutta paras on kyllä tuo kuva, missä kurkin iloisen koiran omistajan kainalosta. :)

wu-hsin
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja wu-hsin » 10.5.2004 14:55

MZL,
en muista että mulla ois ollu ketään kainalossa? :)

Pikku-Ville

ViestiKirjoittaja Pikku-Ville » 10.5.2004 17:09

Hehee, siellähän minäkin monessa kuvassa ^^
:lol:

hipsu

ViestiKirjoittaja hipsu » 10.5.2004 19:10

Löytyhän tuolta omaki kuva.. Oliko marssissa foorumipaitasia? Ite en ainakaan nähnyt. Marssista jäi kyllä tosi hyvä fiilis. Todella monet katsojat näyttivät pitävän marssiamme hyvänä asiana ainakin ilmeistä päätellen. Olikos moni UKK:n rannalla pidetyissä jatkoissa? Siellä oli myöskin todella mahtava meno.. :)

chima

ViestiKirjoittaja chima » 10.5.2004 23:20

Olin kans hyvin kuvissa :wink:

UKK-jatkot jäi näkemättä, mutta siellä Näsilinnan mäellä tuli keikuttua iltaan asti..ja ihmeteltiin kaverin kanssa sitä "mäyräkoirien" määrää marssijoiden joukossa..vaikka näkyihän siellä silti sauhukin kiertävän ringissä :P

Hieno ilta, hieno ilma, monipuolista akrobatiaa .. mahtavaa :D

Laama1

ViestiKirjoittaja Laama1 » 11.5.2004 2:26

UKK:n loppukemut oli kyllä kivat rauhallisuudessaan. Lisää kuvia voisin laittaa johonkin mutta en kehtaa täällä sitä mainostaa. Jotkut on varmaan jo nähnytkin niistä kuvan tai pari :)
Olipa kyllä mahtava sää ulkona !

Enpä nyt muuta osaa sanoa...
allekirjoitus

MZL

ViestiKirjoittaja MZL » 11.5.2004 12:18

wu-hsin: Kyllä minä vain kurkistelen yhdessä kuvassa sinun kainalosi lävitse. ^^

jri

ViestiKirjoittaja jri » 20.5.2004 12:37

Jee... Olin ainakin 27:ssä kuvassa. Helppo tunnistaa kun olen sen verran ruma. Muutama kunnon lähikuvakin. Sille joka arvaa minut niin 10 pistettä!

jyrki.boy
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja jyrki.boy » 20.5.2004 12:53

Ai olitsä Jri se joka istui poliisi-autossa? Pollari-autohan näkyi muistaakseni ainakin 27 kuvassa. :wink:

Mut pollareille kiitos, kun suojelivat hampuuseja marssin aikana!

Palaa sivulle “Politiikka ja media”