16 kotikasvattajaa kiinni tampereel kahden viikon sisällä?
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
-
16 kotikasvattajaa kiinni tampereel kahden viikon sisällä?
liittyen tohon aamu-tv juttuun,niin siinä mainittiin,että viimeisen kahden viikon aikana ilmitulleista "huume"jutuista 16 liittyi hampunkotikasvatukseen...siis tarkotettiinko tolla sitä että 16 viljelmää on tullut ilmi vai sitä mitä itsekkin epäilen,että johonkin kasvatus juttuun liittyy 16 tyyppiä mitkä ovat kaikki"tapauksia" ,jos se ei ole noin,niin melkonen "huume"sota on käynnissä tampereella.kertokaahan tamperelaiset mikä oli homman nimi?vai onko täällä kyseisestä jutusta jotain tietäviä.mulla on sellanen käsitys että suurin osa kasvattajista suomessa ei edes hengaa tääl foorumil...
ruohoa kansalle joka viinassa läträä!ja foliohatut lähikauppoihin
- Hammasratas
Re: 16 kotikasvattajaa kiinni tampereel kahden viikon sisäll
Tunnen 5 kasvattajaa, ja vain minä hengailen täällä foorumilla. Ei tästä tietenkään mitään yleistystä voi tehdä.
Yksinkertaisesti tampereella vain on kasvattajia niin tajuttoman paljon, että tuo 16 on kuin neula heinäsuovassa ![Smoking :pimp:](./images/smilies/icon_pimp.gif)
![Smoking :pimp:](./images/smilies/icon_pimp.gif)
Look, I've never had a dream in my life. Because a dream is what u wanna do, but still haven't pursued.
I knew what I wanted and did it till it was done. So I've been the dream that I wanted to be since day one.
I knew what I wanted and did it till it was done. So I've been the dream that I wanted to be since day one.
Paljon opiskelijoita ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jos yks jää kiinni niin siltä voi saada muiden kasvattajien tiedot...
- mathias corn
Huumesota Tampereella.
Ei ole täällä näkynyt. Ei vaikka olen pullakahvit luvannut.
Ei vaan... Pahahan se on mennä poliisia haukkumaan, joka oven taakse tulee, kun työtään tekee ja ylemmältä saatua käskyä täyttää. Tästä syystä en myöskään pidä heitä pilkkanani, sillä todella tärkeätä työtä tekevät.
Siitä syystä en tule missään nimessä olemaan lainkaan vittumainen, jos päättävät joskus vierailla, vaan olen itse kohtelias ja vien pyydettäessä suoraan kasvini luo.
Olisihan se sääli tuosta yhdestä aarteesta luopua, kun on kukitus hyvällä mallillaan. (sormet syyhyten odottaa nämä viimeiset pari viikkoa, kuola suupielestä valuen...)
Onhan mulla tuo ulkoproggis ja se citypuska.
On vaikea myös uskoa, että kasvattelijakollegat toisiaan narauttelisivat.
Jos tällaista ilmenee, niin minä vedän itseni kyllä tuosta miitti-ideasta pois.
Kuten olen joskus sanonutkin. Jos tulevat, niin tulevat. Eipä mulle mitään voida. Jonkin ämpärin takavarikointi ja sakkolappu on aika naurettava jo rangaistuksenakin, jonka maksan nauraen.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ei ole täällä näkynyt. Ei vaikka olen pullakahvit luvannut.
Ei vaan... Pahahan se on mennä poliisia haukkumaan, joka oven taakse tulee, kun työtään tekee ja ylemmältä saatua käskyä täyttää. Tästä syystä en myöskään pidä heitä pilkkanani, sillä todella tärkeätä työtä tekevät.
Siitä syystä en tule missään nimessä olemaan lainkaan vittumainen, jos päättävät joskus vierailla, vaan olen itse kohtelias ja vien pyydettäessä suoraan kasvini luo.
Olisihan se sääli tuosta yhdestä aarteesta luopua, kun on kukitus hyvällä mallillaan. (sormet syyhyten odottaa nämä viimeiset pari viikkoa, kuola suupielestä valuen...)
Onhan mulla tuo ulkoproggis ja se citypuska.
On vaikea myös uskoa, että kasvattelijakollegat toisiaan narauttelisivat.
Jos tällaista ilmenee, niin minä vedän itseni kyllä tuosta miitti-ideasta pois.
![Conspiracy :foil:](./images/smilies/icon_foil.gif)
Kuten olen joskus sanonutkin. Jos tulevat, niin tulevat. Eipä mulle mitään voida. Jonkin ämpärin takavarikointi ja sakkolappu on aika naurettava jo rangaistuksenakin, jonka maksan nauraen.
Jos ei olis, niin pitäis olla siitä että ei ole
o
Viimeksi muokannut cannadan maajoukkue, 4.6.2004 22:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Täällä päin Suomea huhut kertovat, että pollarit eivät ole pariin vuoteen reagoineet kotikasvattajiin. Olen tavannut henkilökohtaisesti tyypin, jolta ei pollarit kotietsinnän yhteydessä vienneet puskia ja tyypin, joka käräytettiin komerokasvatuksesta, mut pollarit eivät tulleet paikalle.
Joten jos tilanne Suomessa on todella näin mielivaltainen: hampuuseja kohdellaan paikkakunnan tai pärstäkertoimen mukaan epätasa-arvoisesti, niin mielivaltaan on olemassa vain yksi ratkaisu: laillistaminen.
No, foliohatuille: Pitäkää mielenne rauhoittamiseksi siellä komerossa edes muutamaa hampusta kertovaa flaieria. Siinäpä voivat sitten mahdollisen takavarikon jälkeen kyttä-asemalla lukea Asiaa ja ehkä uteliaisuuttaan vetää tötsyt![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Joten jos tilanne Suomessa on todella näin mielivaltainen: hampuuseja kohdellaan paikkakunnan tai pärstäkertoimen mukaan epätasa-arvoisesti, niin mielivaltaan on olemassa vain yksi ratkaisu: laillistaminen.
No, foliohatuille: Pitäkää mielenne rauhoittamiseksi siellä komerossa edes muutamaa hampusta kertovaa flaieria. Siinäpä voivat sitten mahdollisen takavarikon jälkeen kyttä-asemalla lukea Asiaa ja ehkä uteliaisuuttaan vetää tötsyt
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Palaa sivulle “Politiikka ja media”