Saa nähä mitä tässä itse vielä tekee. Kai sitä vois mennä äänestään jos sieltä joku kiva äänestettävä henkilö löytyy
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Esku kirjoitti:Kuinkas moni on menossa äänestämään? Kuka ehdokkaista olisi myötämielisin tätä yhteistä harrastustamme kohtaan? Mitä mieltä ootte koko hommasta, onko edes mitään järkeä raahata itseään äänestyspaikalle?
Saa nähä mitä tässä itse vielä tekee. Kai sitä vois mennä äänestään jos sieltä joku kiva äänestettävä henkilö löytyy
Hammasratas kirjoitti:Onko nettinimenkeruut hyväksyttäviä?
Joo, ja kyllä minäkin eurovaaleissa äänestän.
MakePeace kirjoitti:Aion äänestää Vihreiden Janne Uusivirtaa.
Esku kirjoitti:pieni korjaus. eikös koko suomi ole yksi vaalipiiri näin eurovaaleissa eli ihan sama ketä äänestää ja mistä![]()
Korjatkaa, jos olen väärässä
MakePeace kirjoitti:En tiedä hänen mielipidettään hampusta, mutta hän on "Biodynaaminen maanviljelijä" ja aika hassun näköinen, rastatkin löytyy...![]()
Janne Länsipuro kirjoitti:"Kannabiksen käyttö ja kasvatus tulee dekriminalisoida. Syyttämättäjättäminen tulisi ottaa käyttöön heti. Yhteiskunnan resurssit on keskitettävä järjestäytyneen rikollisuuden torjuntaan ja ongelmallisen päihteiden käytön terveydellisten ja sosiaalisten haittojen hoitoon ja ennaltaehkäisyyn."
Palaa sivulle “Politiikka ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa