Kuva

Marssi!

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
redTHUMB

Re: Marssi!

ViestiKirjoittaja redTHUMB » 8.5.2004 23:01

mielenosoitusneitsyys meni... kiitos lowrydereistä...

hooj

ViestiKirjoittaja hooj » 8.5.2004 23:18

Marssi oli tosiaan aika onnistunut, tai mä ainakin tykkäsin tapahtumasta. En ehtinyt alusta mukaan ja lähdin jo puheiden jälkeen pois, mutta sen ajan kun olin paikalla, tunnelma oli ihan kohdallaan. Oli mulla vähän ulkopuolinen olo, kun olin yksin liikenteessä. Foorumin tapaamiseen olin suunnitellut osallistuvani, mutta enhän mä sitten uskaltanut, eli ehkä joskus tulevaisuudessa.

Uskoisin, että marssin nähneet eivät enää välttämättä automaattisesti pidä hamputtelijoita rikollisina, vaan ymmärtävät ainakin jollain tasolla, että suurin osa on aivan normaaleja ihmisiä.

MyFirstBabyWW

ViestiKirjoittaja MyFirstBabyWW » 8.5.2004 23:19

carcara kirjoitti:Paljonkos LR:ää saatiin jakoon yhteensä? Varmaan Tampereen seudulle tuo jakelu keskittyi, vai?
Toivottavasti siemeniä meni paljon ja innokkaille ihmisille, jotta suomi vihertyy. Jos vaikka 2005 kesällä LR:ää saisivat oikeasti kaikki :)
Marssi muuten meni hyvin Helsingissä lukuunottamatta paria etanolisankaria, jotka kyllä pilasivat tunnelmaa marssiessa aika hyvin heittelemällä kaljapulloja ympäriinsä ja huutelemalla älyttömyyksiä, mutta eipä sekään masentanut, kun aurinko paistoi todella kauniisti ja marssiminen sujui rauhallisin mielin.

Muokkausta: Tuo lowryder kommentti koskee siis helsingin väkeä! Ne oli niitä jotka oli siinä valkoisessa kirjekuoressa. Kirkas pussi oli jotain tuntematonta kai.

temppu

ViestiKirjoittaja temppu » 9.5.2004 1:19

Oli kivaa. Tuli vähän orpo olo siinä marssiessa, kun kukaan kaveri ei läksenyt mukaan ja "yksin" marssin siinä.
Niitä LR siemeniä sain muutaman siitä valkoisesta kirjekuoresta ja juttelin vähän muiden kanssa. Edwinin kanssa vähän enemmänkin.
Mukava oli meininki jne.
Yleisesti ottaen aika hyvä päivä. Marssilta sitten Luukkiin grillaamaan makkaraa ja vartaita kavereiden kanssa. Hienoa.
Ensi vuonna uusiksi!

(Pitäisikö noi siemenet käsitellä jotenkin? Kylmäkäsittely tms? (eli siis jääkaappiin vähäks aikaa tai jotain?)

aiu

ViestiKirjoittaja aiu » 9.5.2004 9:45

temppu, eksyttiin muuten samaan paikkaan "jatkoille" eli makkaraa kävin itsekin luukissa grillaamassa, oli mukava sää jne. harmi ettei törmätty.

carcara

ViestiKirjoittaja carcara » 9.5.2004 10:43

No ärkele, Helsingissä olin kyllä, mutta siemenet missasin totaalisesti :)
Tuhkakupissa muuten kyselyä marssiin osallistuneista. Ainakin Helsingissä vaikutti olevan alle 10 foorumilaista, mutta tieto on varmaan väärä ja haluaisin mielenkiinnosta tietää, montako foorumilaista oli lopulta paikalla, joten sinne polliin vastailemaan heti, mars.
Maksa pomon liksat pomo maksaa verot/
Halpa viinanhinta kuittaa tuloerot/
...

pussitee

ViestiKirjoittaja pussitee » 11.5.2004 13:20

Helsingissä olin ja tykkäsin paljon. Paikoitellen loistava fiilis ja sai jopa huutaa äänensä käheäksi. Ihmisten reaktioita oli kiva katsoa ja oli kiva nähdä erillaisia ihmisiä.
Siemenet missasin :(
Mutta positiiviset fiilarit jäivät kuitenkin. Teinejä oli paljon liikkeellä.

Minut tunnisti rullalaudasta ja kaverista jolla ei ollut paitaa :P

Ensivuonna uudestaan.

greeni

ViestiKirjoittaja greeni » 18.10.2005 14:44

MyFirstBabyWW kirjoitti:
carcara kirjoitti:Paljonkos LR:ää saatiin jakoon yhteensä? Varmaan Tampereen seudulle tuo jakelu keskittyi, vai?
Toivottavasti siemeniä meni paljon ja innokkaille ihmisille, jotta suomi vihertyy. Jos vaikka 2005 kesällä LR:ää saisivat oikeasti kaikki :)
Marssi muuten meni hyvin Helsingissä lukuunottamatta paria etanolisankaria, jotka kyllä pilasivat tunnelmaa marssiessa aika hyvin heittelemällä kaljapulloja ympäriinsä ja huutelemalla älyttömyyksiä, mutta eipä sekään masentanut, kun aurinko paistoi todella kauniisti ja marssiminen sujui rauhallisin mielin.

Muokkausta: Tuo lowryder kommentti koskee siis helsingin väkeä! Ne oli niitä jotka oli siinä valkoisessa kirjekuoressa. Kirkas pussi oli jotain tuntematonta kai.

täytyy nostaa tämä esille, koska mun on pakko saada selville mitä lajiketta ne kirkkaassa pussissa olleet siidut oli. On nimittäin hyvää.. ja lowryderiin risteytettynä kukki 2kk kasvihuoneessa. laatu tosi hyvää, ja sisällä...HUH. Kertokaa asiantuntevat..

kiitos
P L M - Peace, Love and marijuana..

greeni

ViestiKirjoittaja greeni » 20.10.2005 15:02

HEI!!!!!

muistakaa nyt joku!
pakko saada tietää..
P L M - Peace, Love and marijuana..

Palaa sivulle “Politiikka ja media”