Kuva

Eduskuntatalo smoke out 23.11.2013

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä

Re: Eduskuntatalo smoke out 23.11.2013

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 21.11.2013 20:23

stadika kirjoitti:En asu helsingissä, mutta jos tuonne tuleminen on jostain autopaikasta kiinni, niin outoa on. Ja tämä siis ei ollut mitään vittuilua. Yhteisen asian puolesta tässä taistellaan!

Eduskuntatalon portailleko tuo pitäisi kurvata? :D
sativa to change the things I can
indica to accept the things I can't

Simppa Hurkus

ViestiKirjoittaja Simppa Hurkus » 21.11.2013 21:04

stadika kirjoitti:En asu helsingissä, mutta jos tuonne tuleminen on jostain autopaikasta kiinni, niin outoa on. Ja tämä siis ei ollut mitään vittuilua. Yhteisen asian puolesta tässä taistellaan!

Olen käynyt Helsingissä omalla autolla, ja aivan legitiimi kysymys on tuo jos ei kerran tiedä. Hotelleista kysely olisi aivan eri asia, koska putkassahan siellä aktivistit tulevat yöpymään :D . Manalan eesä pittiin ite viimeksi, EOS onko halapa mutta oli maalaiselle heleppo tulla ja alle auton hinnan kuitenkin.

Tapsa ei vissiin ole nyt tulossa, eikä kai äitikään, joten poika joutuu ihan ite asiansa hoitamaan. Ei sulle ilmeisesti niin tuttua. Ja tämä siis oli, nimenomaan.

stadika

ViestiKirjoittaja stadika » 21.11.2013 21:21

Helvetin paha flunssa ollut jo maanantaista asti. Tätä tapahtumaa odottanut jo siitä lähtien kun sitä suunniteltiin. Täytyy vaan toivoa, että parissa päivässä paranee. Itse asun puolen tunnin juna-matkan päässä, joten kyydeistä ei ole kyllä kysymys.

SHIRF
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja SHIRF » 22.11.2013 1:55

Nyt aletaan olemaan sen verta lähellä tapahtumaa, että täältä isketään Virallinen countdown käyntiin.

Poliisille yritin Helsinkiin soittaa ja saada heiltä infoa lisää siitä kuka on mahdollisesti sieltä yrittänyt tavoitella. Homma tyssäsi vaihteen jälkeen jonkin sihteerin vastaajaan. Päätin, että pankkitunnistautumista edellyttänyt nettilomake saa riittää tiedonannoksi. Jos poliisi haluaa lisätietoja, soittelee ilmoittamaani numeroon siten että heidät pystyy tavoittamaan takaisinpäin, eikä millään salamyhkäisellä tuntemattomalla numerolla.
Ei se ollutkaan vaarallista, vaan suorastaan jopa nautinnollista.

Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 22.11.2013 6:26

Simppa Hurkus kirjoitti:Tapsa ei vissiin ole nyt tulossa, eikä kai äitikään, joten poika joutuu ihan ite asiansa hoitamaan. Ei sulle ilmeisesti niin tuttua. Ja tämä siis oli, nimenomaan.

Olen toki tulossa. Se vaan kun lähtee ajamaan n.250km per suunta (vieraille huudeille) niin koittaa vaan helpottaa sitä parkkipaikkarumbaa jo etukäteen. Wimppaaminen ja oman elämän helpottaminen kaksi eri asiaa, vaikka helpoimmalla pääsisi jos ei lähtisi lainkaan. Mutta tulen koska tärkeä asia.

Jos joku haluaa vielä kertoa miten parkkipaikkakoordinointi tekee musta tissiposken ja wimpin niin tehkööt sen lauantaina Arkadianmäellä.

Hatsitatti

ViestiKirjoittaja Hatsitatti » 22.11.2013 7:07

Good Morning.Töölön kisahallin parkkipaikka. Paavo Nurmen kuja1. :) https://maps.google.fi/maps?ie=UTF-8&q= ... KABEPwSMAo

Tapionpoika kirjoitti:...

Olen toki tulossa. Se vaan kun lähtee ajamaan n.250km per suunta (vieraille huudeille) niin koittaa vaan helpottaa sitä parkkipaikkarumbaa jo etukäteen. Wimppaaminen ja oman elämän helpottaminen kaksi eri asiaa, vaikka helpoimmalla pääsisi jos ei lähtisi lainkaan. Mutta tulen koska tärkeä asia.

Jos joku haluaa vielä kertoa miten parkkipaikkakoordinointi tekee musta tissiposken ja wimpin niin tehkööt sen lauantaina Arkadianmäellä.

nietcrimineel

ViestiKirjoittaja nietcrimineel » 23.11.2013 1:20

Antakaa palaa. Itse en pääse, 400 km matkaa ja rahat vähissä. 2011 iski henkinen ummetus+vajarit ja 2010 missasin Tampere-Hki 5€ kyydin kun nukuin tapani mukaan pommiin, en ehtinyt 12 mennessä Sjoelta Treelle. Ehdin sentään Treelle 16.20, oli sielläkin kourallinen väkeä, saavutukset yksi huomaamaton juttu YLE:n sivuilla, parit savut jostain jointista ja hyvin hutera olo viinan takia kun 300 000 asukkaan kaupungista ei löytynyt savuja sitten millään, vaikka koko yö ihmisiltä kyseltiin kaikenlaisissa baareissa.
Siellä se kasvoi pellon laidassa ja siitä tuli aina niin hyvälle tuulelle.

stadika

ViestiKirjoittaja stadika » 23.11.2013 16:45

Mitenkähän siellä lienee meno? Itse en päässyt niinkuin pahasti pelkäsin. Tää hemmetin flunssa vie kaikki voimat. Laittakaahan jotain, kuvia linkkejä tästä tapahtumasta ja paikalla olijat vois kertoo kans miten siellä meni.

chrisjo

ViestiKirjoittaja chrisjo » 23.11.2013 17:46

Joo, pistäkää infoo miten meni! Ja jonkinlainen pohdinta siitä mitä ens kerralla olisi syytä tehdä toisin vois olla paikallaan :think:

stadika

ViestiKirjoittaja stadika » 23.11.2013 20:41

Eikö kukaan oo siellä ollut? En oo ainakaan löytäny mitään videopätkää ja muuta uutista.

SHIRF
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja SHIRF » 23.11.2013 23:03

stadika kirjoitti:Eikö kukaan oo siellä ollut? En oo ainakaan löytäny mitään videopätkää ja muuta uutista.

Se ei silti tarkoita, etteikö siellä väkeä olisi ollut! 20 henkilöä sain paikalta kerralla laskettua. Maksimissaan osanottajamäärä oli ehkä 30 jos siinä jengi sattui vaihtumaan osittain. Poliisit tuli katsoon kans meidän sauhuttelua. Ehkä sen vartin siinä päivysti; "koittakaahan pärjäillä, meille tuli kiire" ja pillit päällä helvettii :lol:
Ei se ollutkaan vaarallista, vaan suorastaan jopa nautinnollista.

ambient
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja ambient » 23.11.2013 23:35

Mites nää hommat nykyää noin vaisuiks jää? Muutama vuos sitte oli paljo aktiivisempaa porukkaa.. Ei sillä ettäkö itekkää ny olis vähään aikaan mihinkä osallistunu :D mut jotenki tänki haisteli ettei taida ihan 2010 meininkii olla verrattavissa..

Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 24.11.2013 7:29

Juuh, tulipahan käännyttyä pääkaupungissa. Vaisuksi tosiaan jäi - olisi edes yksi median edustaja tullut paikalle niin olisi asia edes vähän näkyvyyttä saanut.

Mutta eipä mitään, tulipahan ajeltua. Kiitokset juttuseurasta, Pekko ja Shirf ja muut :).

nietcrimineel

ViestiKirjoittaja nietcrimineel » 24.11.2013 11:25

ambient kirjoitti:Mites nää hommat nykyää noin vaisuiks jää? Muutama vuos sitte oli paljo aktiivisempaa porukkaa.. Ei sillä ettäkö itekkää ny olis vähään aikaan mihinkä osallistunu :D mut jotenki tänki haisteli ettei taida ihan 2010 meininkii olla verrattavissa..

No kun tiedotettiin vain foorumeilla ja päivää tai kahta ennen blogeissa. Ei se onnistu sillä tavalla, ihmiset luulee trolliksi. Se on sellaista että jos joku asia ei lue Hesarin ja MTV3:n sivuilla ja iltikset päälle niin sitä ei ole. Uutisvinkkejä jos olisi lähetelty, olisi ollut juttua noissa jo etukäteen ja vähintään 100 paikalla.
Siellä se kasvoi pellon laidassa ja siitä tuli aina niin hyvälle tuulelle.

Adehode

ViestiKirjoittaja Adehode » 24.11.2013 11:35

Eikö tälläisesta tapahtumasta voi laittaa kaikille Hamppuforumin jäsenille E-mailia? Itse en tiennyt kyseisenlaisesta tapahtumasta ennenkuin osuin sattumalta tänne. Olen täällä muutenkin aivan noviisi,tämä on ensimmäinen viesti (neitsyys meni)jopoten:) en edes tiedä onko tapahtumasta tiedotettu paremmin.Ehkä se on meille hamppupäille ominaista että on hiukan hidas ja myöhässä :lol:

MrM-M

ViestiKirjoittaja MrM-M » 24.11.2013 12:56

Ehkä teitä oli siksi niin vähän koska tapahtuman luonne oli aika radikaali. Ääripäätoimintaa monien mielestä.
Tottakai tiedottamisella sekä suunnitelmallisuudella olisi saatu ihmisiä paikalle se sata/kaks kappaletta. Yksikään lehtimies ei halua tehdä juttua 20 ituhipistä portailla pimeällä sätkät suussa. Tästä syystä massa on parempi eli 200 heitä jo ehkä kiinnostaa. Itse olen tyytyväinen että ette päässet valtamedioihin. Toivottavasti oli kuitenkin viihdyttävä keikka.

Hanssi

ViestiKirjoittaja Hanssi » 24.11.2013 21:58

Itse nostan hattua niile aktiiveille, jotka osallistuivat ja toteuttivat tapahtuman.

Ennemmän saa aikaan radikaali ituhippikin eduskuntatalon portailla, kuin anonyymi puskistahuutelija foorumilla.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 25.11.2013 10:32

Hanssi kirjoitti:Itse nostan hattua niile aktiiveille, jotka osallistuivat ja toteuttivat tapahtuman.

Ennemmän saa aikaan radikaali ituhippikin eduskuntatalon portailla, kuin anonyymi puskistahuutelija foorumilla.

Näinhän se on. Minua on kummastuttanut lähinnä nämä ajankohdat, koska näitä mielenosoituksia järjestetään. Eikö se olisi paras tapa saada ihmisiä paikalle, jos nämä pidettäisiin keskellä kesää? Olisi sään puolesta paljon helpompi saada ihmisiä paikalle ja ehkä tuulipuvuillakin on kesällä vähän avoimempi/parempi mieli, kuin marraskuussa tai huhtikuussa.

vvihervirta

ViestiKirjoittaja vvihervirta » 25.11.2013 11:15

Seuraavalla kerralla parempi ajankohta, pidempi mainostus aika ja muutenki parempi informaatio tapahtumasta voisi tehdä jo ihmeitä. Itse en päässyt tulemaan paikalle henk koht syistä. Ja toi oli hyvä idea että jokaiselle foorumilaiselle ilmoitusviesti tälläisistä ja kaikesta muustakin mikä edistää tai edes yrittää edistää jonkin sortin laillistusta tai edes mediahuomiota.. Vois ehkä kävijä määrä nousta :) nooh jos sitten ensi kesäksi uusi...
Ehei ei se minun ole. Joku ketale varmaan laittoi tämän kannabiksen taskuuni.

Palaa sivulle “Politiikka ja media”