Pun Worg kirjoitti:Näyttelyhommiin jos ryhdytään, niin mielestäni voisitte myös lavastaa vastamielenosoituksen (tyyliin homopriden vastamielenosoitus heteropride ja sen vastamielenosoitus) jossa lääkeyhtiöt, liivijengit ja verotonta ansiotuloa nauttivat kotikasvattajat puolustaisivat saavutettuja etujaan ja vastustaisivat sääntelyn purkamista.
Erittäin hyvä idea tämäkin! Voisi kuvitella, että konservatiivisemmaltakin kaverilta lipsahtaa hiuksenhieno "wtf" siinä vaiheessa kun arpinen ja häijyn näkönen motoristi liivit päällä eduskuntatalon edessä kädessään kyltti: "Kannabiksen laittomuus on kansalaisten ETU!"
Poliisille ilmoitin tapahtumasta nettilomakkeella. Paria tuntia tämän jälkeen olin saanut puhelun tuntemattomasta numerosta, joten ilmeisesti ovat kaivanneet lisätietoja. (Miks vidus pitää soittaa tuntemattomalla, jos haluaa tavoittaa? Siihen on erittäin nihkee soitella takas!) Olen tässä pyrkinyt muokkaamaan omat kehotukseni kannabiksen polttamisesta pois. En halua, että viranomainen tulkitsee minun kannustavan päihteiden käyttöön. Tarkoitus ei ole se, vaan keskustelun herättäminen. Eli huomiohuoraamme tärkeän ja vaietun asian puolesta!