Tapionpoika kirjoitti:...
Hah, eikös ne kurittomat keskenkasvuiset harrasta tuota ihan täällä Suomessakin? Tai sitten "Nuoriso turmeli itseään kannapis huuuuuumeella" -tyyliset otsikot Ilta-Pulussa ovat johtaneet minua kavalasti harhaan.
Tämä. Itsekin otsikoita nähnyt ja ulkomailmassa tämän todennut ihan omin punaisin silmin.
Joka päivä sitä jotain oppii, tämmöisestä en ole vielä kuullutkaan, onkohan väitteelle lähteitä?
"–Elimistöstä voi vapautua THC:ta yhtäkkiä. Sitä ei enää hallitse eli ihminen voi pälähtää pilveen myös silloin kun ei ole polttanut. Se on hurjaa, jos menee vaikka liikenteeseen, Keso sanoo. "
"Keso myöntää, että jotkut voivat käyttää kannabista viihdekäytössä ja käymään töissä niin, etteivät muut huomaa mitään.
–Se on kuitenkin laitonta ja sitä pitää salailla. Miksi järjestää itselleen sellainen elämä, että joutuu salailemaan? Keso ihmettelee. "
Kyllä minäkin ihmettelen mitä ihmeellisimpiä ihmeellisten ihmisten harrastuksia mutta en silti sorru niitä kieltämään, valehtelemaan, moralisoimaan,pelottelemaan yms.
Keso, jos edelleenkin ihmettelet asiaa niin kerronpa oman syyni. Kattos viinaa on juotu överisti, budia on poltettu överisti eli voin sanoa että tiedän kohtalaisen hyvin kummankin aineen haittavaikutukset. Kukalla on vähemmän haittavaikutuksia omalla kohdalla ja töissä käynti helpompaa kun alkoholin kanssa. Otan mielummin riskin kannabiksen kanssa kun riskin alkoholin kanssa.
Minä ihmettelen enemmän työpaikkani krapulaisia ihmisiä kun kannabiksen käyttäjiä. On aika hauska että työpaikallani 1/5 osa on kannabiksen käyttäjiä, heidän saikuttelunsa on ollut keskimäärin vähäisempää kun ei kannabiksen käyttäjien. Ihmettelen asiaa, mites Keso?
No joo,avauduin tylsyyteen (unirytmit vähä vituillaan yövuoroputken jälkeen). Tämä "Elimistöstä voi vapautua THC:ta yhtäkkiä. Sitä ei enää hallitse eli ihminen voi pälähtää pilveen myös silloin kun ei ole polttanut" heitto nyt kiinnostaisi, onko ihmiset kuullut tämmöisestä. Itse en ainakaan ole vastaavaa huomannut, kuinkahan paljon sitä kukuu pitää polttaa että pääsee tuohon tilanteeseen.
tämä ei ainakaan suoritusta paranna, sen verran minäkin tiedän näistä asioista.