Kuva

naurattamaan laittavat lajikeet?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Aina yskä

Re: naurattamaan laittavat lajikeet?

ViestiKirjoittaja Aina yskä » 22.7.2011 9:16

cob09 kirjoitti:...

No riippuu toki jutuista. Itsellä ei hamppu naurattanut vuosi kausiin, mutta nyt vaikka olen hiisaillut aika saatanasti viime aikoina, niin tietyssä seurassa tulee aivan hervottomia naurukohtauksia hyvän läpän johdosta. Osasyynsä lienee sativaiset pärinät.

Tietysti hyvät jutut naurattaa ilman savujakin. Mulla ei kuitenkaan mikään muutu hauskemmaksi savuissa... enää. Oi niitä aikoja kun nauro itku silmässä jollekin kivelle :) ...

Edge

ViestiKirjoittaja Edge » 26.7.2011 0:25

Tolet on se juttu. Pitäkää kolmen kuukauden tauko niin taas se 0,2 kolisee kuin ennenvanhaan ja hymykin on herkemmässä :wink:
Mää/ Sanon pää/ Huudan pää/
Niin kauan kunnes joku ymmärtää/
Viimeistään/ Kiireissään/
Mun pää sanoo: Vittu mä oon pilvessä/

bongbokpixel

ViestiKirjoittaja bongbokpixel » 29.7.2011 16:14

itekki sauhutellu kohta 7vuotta, tosin olen suuremmaks osaks viikonloppu pössyttelijä vaan.. riippuu ihan seurasta ja aikapaljon myös omasta fiiliksestä....itte monesti yksin vetäny parvella sativa sauhut mm hazea, ja ei ole niin naurattanut, vasta tietokoneelle tullessa ja sit ku alkaa pelaileen ja menee vituiks ni repeilee normaalia enemmän yksinänsä =) Ootte myöskin varmaan huomannut että ku kavereiden kans hiisaillaan ringis ja huomataan et yks alkaa oleen jo aivan sekasin tästä maailmasta, ni ne jotka ei oo vie hirveen "sekasin" alkaa nauraan tälle "sekaselle" ja sen touhuille :D
"Älä kuuntele heidän puheitaan, Mene ja katso itse"

juselius
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja juselius » 5.9.2011 16:47

akipoika kirjoitti:Kaksi sanaa; Laughing Buddha. Poltettiin yksi 0,6g spliffi kahden kaverin kanssa, sen jälkeen kolmisen tuntia pelkkää repeilyä. Jossain vaiheessa luulin että mun kasvojen iho valuu, juttelin kaverin koiran kanssa ja luulin kukkamaljakkoa bongiksi. :lol:

Laughing Buddha on kyllä sellaista polttoa mitä sativan pitääkin olla. Suosittelen. :yes:
"miten pillulla voi paikata mitään kun sekin on vaan reikä" - Naftal

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 5.9.2011 17:48

Kasasin yhteen kaikki yli 1 äänen saaneet nauru lajikkeet .Päivittelen kun uusia tulee,
Itse täytyy kyllä sanoa että Lr 1 on antanut sellaiset naurut että salilla ei tarvinnut käydä vähään aikaan kun vatsa lihakset olivat niin kireenä :D

Kuva

Möhkäle

ViestiKirjoittaja Möhkäle » 18.10.2011 20:46

Pakko tähän sanoa että itellä on kokemusta jo ainakin 5 vuotta aikalailla kovaan tahtiin polttelua ja kyllä ite hilpeäksi tulen eri lajikkeista tietämättä välttämättä lajikkeesta tai sativavoittoisuudesta. :mrgreen:
Dub kostaja kirjoitti:Tässä tarkoin varjeltu salaisuus - ei niillä lajikkeilla oikisesti ole niiin paljon eroa vaikutuksissa. Uskon asioita ja höpöhöpöjuttuja pääosin ovat nämä. :wink:

Perimätieto ja kokemus kertoo, että naurattamaan laittaa vähäinen kokemus kannabiksen käytöstä. Tai jos joku osaa semmoisen naurulajikkeen nimetä, niin hyvä, testaan kun toukokuussa käyn Damissa. Eipä ole paljon pilvessä viime aikoina naurattanut ja kyllä sitä kaipaan.

DK
nurmi on vihreää aidan toisellakin puolella

Volksturm

ViestiKirjoittaja Volksturm » 13.3.2013 16:00

Kyllä se enempi on se seura ja ne läpät mitä lentää,ne on niin älyttömiä. Se kun tässä porukassa saa vähän sativaista alle,niin alkaa jo ajautkset lentelee ja on niin sikahyvää läppää että vaan tukehtuu nauruun.

memo

ViestiKirjoittaja memo » 15.3.2013 0:59

Minulla on melkein aina poltellessa se "hihii, elämä on ihanaa" idiootti virnistys. Lajikkeesta riippumatta. Enemmän tuntuu vaikuttavan stressi, tai jos joutuu vähän kuumottelemaan. Mahdotonta pitää pokkaa.

Eikä hyvän seuran osuutta saa tietenkään vähätellä :)

Kristallilapsi

ViestiKirjoittaja Kristallilapsi » 18.3.2013 21:32

Kyllähän se mielialasta on kiinni. Jos on muuten ollut silleen Ok päivä niin eilen kaveri tarjos muutamat hatsit Skunk#1:stä.
Alkoi yhtäkkiä naurattamaan aivan pirusti :laugh:
"jos metsään huumepoliisi haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt"

Jerterry

ViestiKirjoittaja Jerterry » 9.4.2013 11:29

Edge kirjoitti:Tolet on se juttu. Pitäkää kolmen kuukauden tauko niin taas se 0,2 kolisee kuin ennenvanhaan ja hymykin on herkemmässä :wink:

3kk taukoa ja hitit ak-47:sta, niin oli meininki kuin ekalla kerralla :)
Kerranhan täällä eletään.

teme420

ViestiKirjoittaja teme420 » 18.4.2013 1:20

1 lajikkeesta olen kyllä saanut elämäni naurut niin on himalayan gold. :pimp: niitä aikoja on ikävä. :(
toinen lajike mistä sain hyvätnaurut niin lr#2 :P

Klosetisti

ViestiKirjoittaja Klosetisti » 13.7.2013 12:51

Pitkäniemi #1 x Henkka´s diamondsin se hervanta-feno.

YesICannabis

ViestiKirjoittaja YesICannabis » 14.7.2013 13:37

Klosetisti kirjoitti:Pitkäniemi #1 x Henkka´s diamondsin se hervanta-feno.

Laitto heti naurattamaan. :D
Man, if you had a second brain, it would die of loneliness, man.

Kani Sativa

ViestiKirjoittaja Kani Sativa » 8.8.2013 21:52

Durban Poison.. Ulkolehteä.. oli muuten vatsalihakset aika kipeät seuraavana päivänä. :D :foil:
Join a hilarious adventure of a life-time. Work, buy, consume, die.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”