Tuntuu, että kukan laatu parantunut hollannissa (Damissa) siitä, mitä olin vuosi sitten. Tai sitten vaan kuvittelen.
![Smoking :pimp:](./images/smilies/icon_pimp.gif)
hki420 kirjoitti:huhhuh, olipa Damin matka!
Tuntuu, että kukan laatu parantunut hollannissa (Damissa) siitä, mitä olin vuosi sitten. Tai sitten vaan kuvittelen.. Toivottavasti vuoden alusta ei nyt tule sitä weedpassia dameihinkin.
crackerr kirjoitti:Lähetetty 15.10.2012 13:00:
Niinno lähinnä kelasin et jonku halvan bongin sieltä ostaa ja jättää sitte sinne.. ja jos sen nyt sit mukaa ottaa ni ainahan sen pestä voi.
Lisätty 1 tunnin 39 minuutin jälkeen:
...
Noh mitkäs oli lemppari koffarit?
betoni kirjoitti:...
Kokemusta on et takavarikoi ni en menis huutelemaan varmana totuutena täällä et voi huoletta kuljettaa karstasta bongia. Ei nyt varmaan kivaa jos jää parin huntin roori tullinpojille sen takii et on karstanen? Kyl sieltä paikan päältäkin polttovehkeit löytyy ni miks pitäis liata se ostettu bongi?
bonzo kirjoitti:Ketään damissa 22.-26.11 ? Ite oon yksin liikkeellä ja oisin perillä 18:30 eli kerkeis mahdollisesti näkeen cupin voittajatkin.
Gugu kirjoitti:Tää nyt oli ihan odotettavissa enemmän tai vähemmän asiasta kiinnostuneissa http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2012 ... 9_ma.shtml .
Morpheus kirjoitti:...
Hö, ite huudeilla 19-22.11.. poistun just iltapäivällä sun alta pois! Yksin myös liikenteessä, et jos joku sattuu olee noina päivinä samoilla kylillä ni pistäs ilmotellen..![]()
Ja eipä muuten ollu hajuukaan et cuppi osuu just kohalle, täytyypä alkaa tutustuu aiheeseen...
Snate kirjoitti:Ite menossa tapanina bremeniin, siitä damiin. Onko mielipiteitä, juna vai bussi?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa