Kuva

Onko mahdollista että mulla ei vaan toimi?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Onko mahdollista että mulla ei vaan toimi?

ViestiKirjoittaja Vieras » 14.1.2012 23:24

Hei te viisaammat ihmiset täällä!

Sellaista tahtoisin nyt kysyä että onko mahdollista että on immeisiä joihin kannnabis ei vain vaikuta? Olen nyt kaksi kertaa kokeillut ja kummallakaan kerralla ei olotila poikennut _mitenkää_ tavallisesta. Piipusta poltin ja ihan keuhkoihin saakka mielestäni vetelin ja pidin siellä ihan kohtalaisen aikaa. Ja ihan aitoa stuffia oli kyseessä, muut asianomaiset kyllä sanoi tuntevansa vaikutukset ehdottomasti. Pitäisikö siis sinnikkäästi jatkaa yrityksiä vai mitä mieltä olette?

Vähän harmissani olen nyt tästä, tuntuu että missaan jotain ja että aivojen reseptoreissa on varmaan jotain vikaa :(

Vieras

Re: Onko mahdollista että mulla ei vaan toimi?

ViestiKirjoittaja Vieras » 15.1.2012 0:11

Joko et polttanut kannabista tai sitten et vain huomaa vaikutuksia.

J4F

ViestiKirjoittaja J4F » 15.1.2012 0:14

TODELLA ! Yleistä että ensinmäisillä kerroila "ei" budi vaikuta. Moni tuttu sanonut samaa. Ehkä olet odottanut jotakin aivan muuta kuin mitä todelliset vaikutukset ovat. Hassu juttu, kyllä se siitä alkaa toimimaan kun vähän harrastelee. Kokeile vaikka jossakin rauhallisessa ympäristössä. Tai jotain.

akipoika

ViestiKirjoittaja akipoika » 15.1.2012 2:11

Itellä oli ekoilla kerroilla sama juttu. Veikkaan että johtu siitä, että odottaa jotain vaikutuksia; "toimiikohan tää nyt, oonkohan mä pilvessä?" Jotenki keskittyy siihen olotilaan liikaa, eikä huomaa/tajua niitä vaikutuksia. Kokeile ens kerralla silleen, että polttamisen jälkeen oot vaan chillisti, laita musiikki soimaan, ja ennen kaikkea älä ajattele että toimiiko vai ei. Älä lannistu, kyllä sä vielä tuut olemaan pilvessä. :) Mulla käy nykyäänki (monen vuoden aktiivisen sauhuttelun jälkeen) välillä silleen, että vähän aikaa polttamisen jälkeen ei tunnu missään, sit vaan teen jotain normijuttuja, oon koneella, katon leffaa tms, ja yhtäkkiä tajuun olevani ihan vitun paukuissa. :lol:

Locker

ViestiKirjoittaja Locker » 15.1.2012 16:45

Joskus myös oon havainnu, että vaikutukset huomaa, kun alkaa esim. puhumaan. Ja sit sitä juttua tuleekin.

mölli

ViestiKirjoittaja mölli » 19.1.2012 18:34

Meikälässä päin on ainakin tällä hetkellä sellaista katulätkänpaskaa liikkeellä, että ei bongistakaan hiisattuna tunnu mullakaan yhtikäs missään. Ja mun toleranssi on aina ollut matala. Kolmesta kundista yhden alkoi tekemään mieli lihapullia, siinä se. Ei mitään.

Ja noi lihapullamässytkin saattoi johtua siitä, että uunissa oli valmistumassa... ...lihapullia.
Peace.

lplplpl

ViestiKirjoittaja lplplpl » 19.1.2012 18:45

"et vain huomaa olevasi pilvessä jos mietit liikaa". siis mitä vittua :D . Kyllä sen huomaa jos on paukuissa ihan selvästi. Ei sitä tilaa saa pois miettimällä.

Tetratelekinesisgrammaton

ViestiKirjoittaja Tetratelekinesisgrammaton » 19.1.2012 19:44

Gramman hyvää kukkaa hittaat niin jo on perkele jos ei lätise! :pimp:
Tiedä sitten mitä kumman vege lehtee oot poltellu...

Gugu

ViestiKirjoittaja Gugu » 19.1.2012 20:54

lplplpl kirjoitti:"et vain huomaa olevasi pilvessä jos mietit liikaa". siis mitä vittua :D . Kyllä sen huomaa jos on paukuissa ihan selvästi. Ei sitä tilaa saa pois miettimällä.

Tuossa varmaan tarkoitetaan sitä, että odottaa siltä pilveltä täysin jotain muuta kun se oikeasti on ja ensi kertalaisena ei huomaa niitä vaikutuksia. Tosin itse voin sanoa, että täytyi varmaan kymmenisen kertaa poltella ennen kuin minulla toimi ja syynä ei ollut huono kukka, koska ensimmäistä kertaa kun huomasin olevani pilvessä poltettiin jotain aika hasardia pl:ää hätäristä keskustan ärrän takana! :doh: Se nyt on vaan niin tapauskohtaista.
Anna kaikkien kukkien kukkia!

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 20.1.2012 0:35

en nyt muista mitään hienoja sanoja mutta sun aivoissa saattaa olla jotain hermojuttuja jotka ei reagoi pajaan, enemmän kuin yleensä ihmisillä on.eikä siinä muu auta kuin poltella niin usein että rupee hermosolut tms. reagoimaan. kaverilla oli sama juttu mutta nykyään sekin pääsee ihan mukaviin tunnelmiin:)

SirLaama

ViestiKirjoittaja SirLaama » 20.1.2012 3:50

Myös voi vaikuttaa polttotapa, jotkut ei osaa polttaa jostain vehkeestä, varsinkin jos on alotteleva. Olin joskus vähemmän polttelevan kaverin kanssa iltaa istumas, tekasin siinä agentteja ja käytii pihamaalla polttelemassa, kolmen agenttii polteltii ja meitsi alko olla aika hyvis, mut kaveri sano vaan että ei toimi yhtää. Kaivoin sit bongin esille niin johan alko silläkin toimii.

Hobgob
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Hobgob » 20.1.2012 12:15

:lol:
"Tää ei toimi."
Poissa olevaa tuijotusta minuutin verran tulipäähän &hirveät mässyt..

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 20.1.2012 13:30

SirLaama kirjoitti:Myös voi vaikuttaa polttotapa, jotkut ei osaa polttaa jostain vehkeestä, varsinkin jos on alotteleva. Olin joskus vähemmän polttelevan kaverin kanssa iltaa istumas, tekasin siinä agentteja ja käytii pihamaalla polttelemassa, kolmen agenttii polteltii ja meitsi alko olla aika hyvis, mut kaveri sano vaan että ei toimi yhtää. Kaivoin sit bongin esille niin johan alko silläkin toimii.

Tätä mäkin mietin, en nimittäin polta ja periaatteessa vähän inhottaa vetää keuhkoihin jotain mikä sinne ei kuulu... Kyllä mä sitä parhaani mukaan kiskoin ja kyl se siellä keuhkosissa tuntui (?) mut voi olla et mulla ei vaan oo tekniikka hallussa. Seuraavaksi haluisin kokeilla syömistä, esim leipomuksia. Siinä ei ainakaan pitäis olla skillistä kiinni :D

gjauh

ViestiKirjoittaja gjauh » 20.1.2012 17:01

Joillain kavereilla on kans, että niillä ''ei toimi''. Mielestäni tämä on tekniikkalaji, koska kukaan näistä kavereista ei polta tupakkaa.Tai sitten on vain huonoa polttoa. älä ime mitään hervottomia keuhkollisia, jolloin savu jää ns. keuhkojen yläosaan, etkä jaksa pitää hengessä paria sekuntia pidempään. polta rauhallisesti, älä raivota.
Ekalla kerralla jos ei tunnu, niin oota päivä pari ja kokeile uudestaan isommalla määrällä. Kaveripiirissä myös monia tuttuja, joilla ei ekakerta tuntunu missää ja muut on ollu aivan ulapalla.. :think:

Vihreevoima
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Vihreevoima » 20.1.2012 19:27

Toi keuhkojen alaosaaan veto on kyllä toimintasuhteessa ihan ok. Kuitenkin, jossain suhteessa jointittelussa, keuhko-ongelmat alkaa siitä. Puhumattakaan bongista, joka vetää keuhkot paskaksi ennätysajassa. Se ei oikeasti suodata vittuakaan, se vaan antaa virheellisen olettamuksen, että tää vesi on kunnon NASA suodatin. Ei se ole. Helpottaa ja nopeuttaa keuhkojen paskaksi saantia toki. Joo, kylhän ittekin bongia näköjään imen ainakin kerran kukaudessa.

Ju$ba

ViestiKirjoittaja Ju$ba » 20.1.2012 22:32

Oon kuullu ennenkin, että ei ole parilla ekalla kerralla toiminut. Ei tarvitse masentua, kyllä se vielä pärähtää :lol: .
Ai että ensimmäiset kerrat oli hauskoja. Ei kannata sitten tehdä johtopäätöksiä ensimmäisillä kerroilla, koska meno on 100x rajumpaa kun pienellä toleranssilla :D.

Sepeli

ViestiKirjoittaja Sepeli » 7.2.2012 17:19

akipoika kirjoitti:vähän aikaa polttamisen jälkeen ei tunnu missään, sit vaan teen jotain normijuttuja, oon koneella, katon leffaa tms, ja yhtäkkiä tajuun olevani ihan vitun paukuissa. :lol:

Mulle käy lähes joka kerta noin. :lol:

Ehdin kävelemään parvekkeelta vessaan ja mietittyä että eipä kyllä pärise ollenkaan ja sit huomaankin olevani vessassa tuijottamassa monttu auki itteäni peilistä :x :laugh:
Koputtiks joku?
Kuva

mooshj
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja mooshj » 7.2.2012 22:27

Eihän se kaikilla ekalla kerralla toimi, niin kuin ei toiminut myöskään allekirjoittaneella. Pääsin ekalla kerralla perusläpyä polttamaan ja kaverit oli ihan kujalla, mutta ite vaan odottelin vaikutuksia joita ei koskaan tullut.

Tästä on/oli teoria jossain että aktiiviset aineosat eivät sitoudu kannabinoidireseptoreihin, koska reseptorit eivät ole aktivoituneet vielä kunnolla. Kun niitä herättelee parilla-kolmella polttokerralla, ne ovat vastaanottavaisempia ja toivotut vaikutukset myös saavutetaan. Toisin sanottuna ilman "aktivointia" THC pääsee verenkiertoon, mutta ei aivoihin reseptoreihin vaikuttamaan.

Lähteitä ylläolevaan eijole antaa..

Ei ole vielä tullut vastaan ihmistä jolle ei muutamien kertojen jälkeen kunnon budi toimisi :)

juntti

ViestiKirjoittaja juntti » 8.2.2012 13:18

mulla monia kavereita jotka ovat valittaneet samaa... tosin suurin osa ollut ei tupakoitsijoita jotka vaan ei osaa vetää bongia olen sit tarjonnu kunnei sätkä ole toiminut voi sitä köhimisen määrää ja sitten överit XD tosin en koskaan edes lätkää tarjoaisi ihmiselle joka ei ole polttanut antaa väärän kuvan.

Vainaja

ViestiKirjoittaja Vainaja » 14.2.2012 11:05

On mahdollista mutta äärimmäisen epätodennäköistä, ja mistään mitään tietämättä
voisin sanoa että 99% varmuudella sun pitää vaan polttaa useammin, tai vähintäänkin parempaa,
sanoisin että tuota ensimmäistä vaihtoehtoa enemmän.

Et oo ainoa joka on asiaa valitellu, ja pian onkin jo överipilvi päällä :)
All your bud are belong to me.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”