Marssi!
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
niin ja....
hmmm.. mä taidan pysyy himassa...
et ne ei vaan saa mua...
-BM-
et ne ei vaan saa mua...
-BM-
bongimaakari kirjoitti:Kaikki hamppu.netin käyttäjät.
Laitetaan kaikki päälle jotai samaa ni tunnistetaan toisemme, esim joku folio hattu tms..
Forumin Viralliset Paidat (tm) Pitäisi lähteä liikenteeseen eri puolille Suomea parin viikon sisään, joten paidan omistavat ainakin tunnistaa forumilaisiksi jos joku niitä marssilla pitää.
Setä on kovin sekaisin, onko sedällä hyvä olo?
Tää nyt menee mun puolelta ihan chatiks mutta menköön:
Minä ainakin oon tulossa vaan marssimaan kannabiksen laillistamisen puolesta, ja autolla ajan 100km Helsinkiin, enkä aio jäädä sinne oleskelemaan, joten tuskin minäkään siellä rupean polttelemaan...ei sen puoleen mua ei poliisiks kyllä sekota. Toi on muutenki vähän arveluttavaa mun mielest jos jengi aikoo siel marssiessa vetää jointtia (innokkaimmilla bongi mukana ) , koska eikös sen pitäisi olla asiallinen mielenosoitus? En nyt tiiä aiotaanko siellä poltella, mutta mielestäni ei pitäisi.
Minä ainakin oon tulossa vaan marssimaan kannabiksen laillistamisen puolesta, ja autolla ajan 100km Helsinkiin, enkä aio jäädä sinne oleskelemaan, joten tuskin minäkään siellä rupean polttelemaan...ei sen puoleen mua ei poliisiks kyllä sekota. Toi on muutenki vähän arveluttavaa mun mielest jos jengi aikoo siel marssiessa vetää jointtia (innokkaimmilla bongi mukana ) , koska eikös sen pitäisi olla asiallinen mielenosoitus? En nyt tiiä aiotaanko siellä poltella, mutta mielestäni ei pitäisi.
-
Helsingissä ainakin oli muutama vuosi sitten siellä puistossa useampi rinki, ja porukka ois varmaan pidemmäksikin aikaa jäänyt chillailemaan mutta alkoi yhtäkkiä satelemaan. Höh. Luinpa joltain foorumilta että poliisilta oli saanut jopa tulen soihtuunsa joku onnellinen mutta en sitten tiedä uskoisiko todeksi
Ei yrttimies oo vaarallinen, se on vaan siviiliuhri tässä huumesodassa... -Jukka Poika
-
Niin ja suokaa anteeksi röyhkeyteni, pitää nyt sydämmellisesti kiittää, että toiveeni on menty toteuttamaan elikä Hamppu.netin etusivulle ilmestyi marssitietoja
Muistakaahan kaikki sitten tulla paikanpäälle, missä asussa vaan ja taskut täynnä tahi tyhjinä. Pääasia, että meitä on monta.
Muistakaahan kaikki sitten tulla paikanpäälle, missä asussa vaan ja taskut täynnä tahi tyhjinä. Pääasia, että meitä on monta.
Ei yrttimies oo vaarallinen, se on vaan siviiliuhri tässä huumesodassa... -Jukka Poika
-
ziikzaak...putkassa tavataan
Helzingissä joku foorum-miitti samalla olisi kyllä aziaa...
Voisin ehkäpä järjestää muutamalle kymmenelle jatkopaikan jos kiinnostusta löytyy?
Voisin ehkäpä järjestää muutamalle kymmenelle jatkopaikan jos kiinnostusta löytyy?
- reijo hiller
- 3 tähteä
Hei te jotka asutte siellä kauempana, ettekö voisi tosiaan kokoontua ja lähteä yhden autolla reissuun ja jakaa matkakulut? Luulisi että vaasastakin löytyy muutama. Jos parhaassa tapauksessa saisi viiden hengen auton täyteen, ei laskennallinen kilometriosuus henkeä kohden olisi kuin 80 km ja matkakin kuluisi taatusti rattoisasti.
Jos yksin haluaa matkata ja on opiskelija, niin Vaasa-Helsinki-välin pääsee esim. vihreällä lähdöllä n.18 euroon. Mikäli sattuu harrastamaan alkoholisoitumista, yhden ryyppyillan väliin jättämisellä saa kustannettua siis hyvään tarkoitukseen menevän matkan.
Jos yksin haluaa matkata ja on opiskelija, niin Vaasa-Helsinki-välin pääsee esim. vihreällä lähdöllä n.18 euroon. Mikäli sattuu harrastamaan alkoholisoitumista, yhden ryyppyillan väliin jättämisellä saa kustannettua siis hyvään tarkoitukseen menevän matkan.
Re: ziikzaak...putkassa tavataan
galu kirjoitti:Helzingissä joku foorum-miitti samalla olisi kyllä aziaa...
Kiinnostusta on, kunhan poliisit eivät eksy paikalle..
ei oikeen osaa sanoo vielä... uskaltaako
No oikeestan se on siitä kiinni kun en tunne toisia ihmisiä, jotka hamputtelee. Ehkä olen niin ujo . Mut toisaalta jos lähden niin autoon voi ottaa 2 ihmistä kyytiin (välillä e-kymenlaakso-helsinki) niin se jaksaa vielä vetää... mutta saa nähdä... Riippuu monesta asiasta... toimiiko auto... onko vaimo liian pahana...
No oikeestan se on siitä kiinni kun en tunne toisia ihmisiä, jotka hamputtelee. Ehkä olen niin ujo . Mut toisaalta jos lähden niin autoon voi ottaa 2 ihmistä kyytiin (välillä e-kymenlaakso-helsinki) niin se jaksaa vielä vetää... mutta saa nähdä... Riippuu monesta asiasta... toimiiko auto... onko vaimo liian pahana...
on se vain harmi
ja tänäkin vuonna joudun jättämään marssin väliin, kun matkaa helsinkiin täältä kertyy yli 1000km, eikä ole lentokenttää tai junaa
no katellaanpa sitten ens vuonna.
no katellaanpa sitten ens vuonna.
"Sesam aukene"
Palaa sivulle “Politiikka ja media”