parker kirjoitti:Mielestäni aikamme ei kaipaa evankelistaa, vaan kapteeni-hamppua.
Näyttäkää minulle vallankumous, jossa asiat on saatu oikeaan jamaan kauniilla puheilla.
Nyt tarvitaan Che Guevara, joka on valmis uhraamaan elämänsä aatteen puolesta.
Taistelutoverit, edessämme on oikeasti taistelu, jossa tarvitaan taktiikkaa ja strategiaa.
Meidän on oltava valmiita menemään patjoille (lukekaa Kummisetä, mikäli ette ymmärrä tätä ilmaisua).
Taistelutoverit hoi. Olen sitä mieltä, että se päivä, jolloin radikaalimarssi on pelkkää lastenleikkiä, on lähellä.
Antakaa minulle merkki, että aika on tullut ja olen mukana valmis uhraamaan kaiken aatteemme puolesta.
Tätä ennen kuitenkin tarvitaan totaalinen kypsyminen systeemiin, tuhansia tyyppejä, jotka eivät enää välitä siitä,
että digiboxista saa katsella Big Brotheria.
Aika alkaa olla kypsä samanlaiselle vallankumoukselle kuin 60-luvulla. Voin vain kysyä kuten kysyttiin Jerry Maguire-leffassa.
Who is with me??
Täältä ainakin yksi on valmis lähtemään taisteluun mukaan. Poliisit eivät enää henkilökohtaisesti kuumota, koska olen jo oman merkintäni saanut. Heti kun vain näen, että taisteluhenkeä alkaa löytyä, niin olen valmis lähtemään etulinjaan. Täytyisihän tämänkin kansan jostain kaivaa esiin se sisu, joka ikävä kyllä näyttää vuosien saatossa unholaan vaipuneen. Koska tästä kansasta tuli tällainen lammaslauma?
Mutta siis vastaus kysymykseesi. I'm with you!