Masturbointi pilvessä
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
- SauhuMaahinen
...
En kykene tällaseen toimintaan jos oon pajoissa, en ees kauniimman sukupuolen kanssa kykene sihen. ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- RuskeaElain
Re: Masturbointi pilvessä
Vieras kirjoitti:Runkkaaminen on parasta pilvessä!! Onko ketään samaa mieltä?
Runkkaamista ei ole vielä tullut (vielä
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-
Kerran olin aika vahvassa pilvessä ja tyttöystävä halusi seksiä. Aloin miettimään kesken aktin,että miksi tätä tehdään. En keksinyt yhtään syytä siihen. Olihan se hauskaa,mutta se hauskuus on ainoa syy siihen,että sitä tehdään. Olemme täysin vaistojen varassa. Yleensäkään ei ole olemassa mitään kovin vakuuttavia syitä tehdä mitään.
- Hammasratas
- Eskimogrower
- 1 tähti
Runkkaaminen on parasta pilvessä!! Onko ketään samaa mieltä?
No kyllä se ainakin selvinpäin runkkamisen voittaa..
Aihetta sivuten 80- luvulla valistusvidossa James Bondin alussa (en voi unohtaa tätä ikinä) oli muuten laulu joka meni: "Seksi on hauskaa selvinpäin / kännissä tekee aina väärinpäin".
Mutta alkaahan sekin ramaseen jos liian kauan ruopasee lapaseen, että pitäis itsekin saada lempeä kohta muiltakin kuin itseltä.. kohta nimittäin käsite "ryhmäseksi" merkitsee itselle sitä, että nainenkin on paikalla.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Jos poltat hyymeitä, soitan paikalle pöliisin.
- Hidas Hengitys
- 1 tähti
Joo...menee kyl ihan asian ulkopuolelle, mutta aattelöin vaan kertoa, että sain just maailman hulluimmanparasta seksi'ä...ja enmpään ei kyl pysty, niin jumii tää oli kuitenki. Mut siis, runkkaaminen on duunia, naiminen on taidetta.
-Hidasd Hhh...-
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-Hidasd Hhh...-
Nosta pH tuhkalla, joka putosi bongista illalla, kun olit pilven laidalla ja nauroit hymy naamalla. Tuhka talteen rikkalapiolla ja laimenna H2O:lla.
en tiedä liittyykö tää tähän mitenkään... mutta mulla ainakin heikkenee hepistä tunto kun olen paukuissa, onko sekään enään kivaa kun on kauhee stondis, mut 45min naimisen/lapaseen vetämisen jälkeen ei tunnu vielä laasti irtoavan ja päässä heikottaa veren puutteen takia
tottakai vaimo tykkää tiettyyn pisteeseen asti...
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
redTHUMB kirjoitti:en tiedä liittyykö tää tähän mitenkään... mutta mulla ainakin heikkenee hepistä tunto kun olen paukuissa, onko sekään enään kivaa kun on kauhee stondis, mut 45min naimisen/lapaseen vetämisen jälkeen ei tunnu vielä laasti irtoavan ja päässä heikottaa veren puutteen takia![]()
Tätä ja seksiä tyttöystävän kanssa pajareissa täytyykin kokeilla
Kiitoksia hyvästä vinkistä! Varmaan olis parasta syödä ensin jotain mihin on sotkettu teehooseet joukkoon, esim. terästettyä suklaata. Sit puolen tunnin tai tunnin päästä aloittaa seksin harrastamisen, kun nousu alkaa
Tosin siinä odotllessa jonkin muun nousu saattaa aikaistaa puuhia...mutta alkaapahan sen jälkeen sitten hilpeys vallata kehoa ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Eskimogrower kirjoitti:Mutta alkaahan sekin ramaseen jos liian kauan ruopasee lapaseen, että pitäis itsekin saada lempeä kohta muiltakin kuin itseltä.. kohta nimittäin käsite "ryhmäseksi" merkitsee itselle sitä, että nainenkin on paikalla.
Kyllä se on parasta harrastaa seksiä ihmisen kanssa, jota oikeasti rakastaa. (itsensä kanssa, kunnes löytää paremman)
Itse onnellisesti parisuhteessa.
OI KYLLÄ,KYLLÄ KYLLÄ!
Aivan fantastista rakastella pienissä pajareissa,muttei jumeissa!
Sanoinkuvaamaton tunne.Se pitää kaikkien kokea.
KOKEKAA SE!
Tuskin se itsetyydytyskään pahaa tekee,mutta se toinen,aijaijai!
Aivan fantastista rakastella pienissä pajareissa,muttei jumeissa!
Sanoinkuvaamaton tunne.Se pitää kaikkien kokea.
KOKEKAA SE!
Tuskin se itsetyydytyskään pahaa tekee,mutta se toinen,aijaijai!
Viimeksi muokannut COMPO$T, 27.7.2004 13:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I told you a long time ago you fuckin little monkey,not to fuck me.
Who the fuck you think you´re talking to?
Who the fuck you think I am,your fucking bellboy?
You want to go to war?
We take you to war,okay?
Who the fuck you think you´re talking to?
Who the fuck you think I am,your fucking bellboy?
You want to go to war?
We take you to war,okay?
- mathias corn
- Summerseason
...
En nyt menisi sanomaan, että runkkaaminen parasta olisi, mutta onpahan jotain tekemistä
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
- Hamppupamppu