Kuva

Poliisit tuli, eivät löytäneet 15 kasvia.

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
huhhumikäpulla

Poliisit tuli, eivät löytäneet 15 kasvia.

ViestiKirjoittaja huhhumikäpulla » 16.2.2011 23:47

Eli otsikko kertoo kaiken
En uskalatanut kirjoittaa nikilläni pahoittelen..

Mutta tässä teille uskomaton selviytymis tarina!

Tänään Klo 07:30 kuului ovelta - POLIISI AVATKAA ja koiran räksytystä

Paska meinasi tulla pahemman kerran housuun, aloin itkemään että nyt kaikki olis tässä ja mietin vankilaan, kaiken menetystä.
noin 2 minuutin päästä avasin oven ja herrat pamahti sisälle 1 koiran kanssa. Istuskelin siinä sohvalla.
Minulla on kaksio eteisestä lähtee kaksi huonetta joista toinen on kokonaan kasveille ja toisessa nukun sohvalla,
olen naamioinut tämän kasvatushuoneen isolla seinälipulla ja vaatekaapilla, keittiössä minulla oli 2 kpl basillikaan eslin alla.
No sedät siinä sitten tonkii paikkoja ja katselee basillikoita että onko nämä ne ?
itse olin vain hiljaa,shokissa sohvallani. Koira nuuskiin kovin paikkoja ja setä menee perässä, koira alkaa raapia vimmatusti vaatekaappiani.
Setä tutkii sitä siinä 5 minuuttia ilman tulosta, koira painelee ympäri kämppää ihan hullunlailla, johon toinen setä sanoo että ei täällä mitään ole koira ei nyt toimi.
veivät hauvan autoon, ja tulevat vielä kyttämään basillikoita ja kaappeja. Pahoittelevat tätä sotkua ja antavat tiedot mihin voin valittaa.

Minulla oli varmaan 2 kiloa kukkaa juuri valmistumassa. poltteluvälineitä yms yms siellä huoneessa.

No nyt kaikki on viety pois ja pidän kyllä pidemmän tauon kasvatuksesta. Mutta en voi kuin sanoo että vittu mikä tuuri.
nyt alkaa jo olo huojentua, olen varman että naapuri soitti kytät ku näkyy ulos toi basillika viritelmä.

joo mutta elämä on siistii ja välil käy mäihä :laugh:

cob09

Re: Poliisit tuli, eivät löytäneet 15 kasvia.

ViestiKirjoittaja cob09 » 17.2.2011 0:31

Kerrankin hyvä tuuri. Itse en kyllä tämmösiä stooreja netissä jakais.

Istjender
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Istjender » 17.2.2011 0:33

cob09 kirjoitti:Kerrankin hyvä tuuri. Itse en kyllä tämmösiä stooreja netissä jakais.

Mäkään, mutta jos kerran meinaa pitää taukoa kasvattelusta muutenkin niin samakai tuo :>

Ei varmaan kelpaa todisteeksi tuollanen oikeudessa :D Sehän vois olla vaikka setäsinisen itse kirjoittama!
"Tykkään käydä baarissa tanssimassa, baarissa juomassa, baarissa kavereiden kanssa, baarissa laulamassa ja baarissa."

Guineatrippin
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Guineatrippin » 17.2.2011 0:46

Hahaha, komppaan ylempiä, etten uskaltas kyllä paljoo tästä kertoa mutta onneksi näin kävi! :yes:
"Vapaus ei tarkoita elämää ilman vastuuta, vaan kykyä valita ja sitoutua siihen mikä on parasta ihmiselle itselleen."

// Paulo Coelho, Zahir

Jonietc

ViestiKirjoittaja Jonietc » 17.2.2011 0:54

Kyllä tosta viestistä huomaa, että onnellisuus on katossa. Hyvä tuuri käyny.

Lonkero

ViestiKirjoittaja Lonkero » 17.2.2011 3:18

Onnea!!! Mahtava säkä käyny :mrgreen: :laugh:

åke pakana
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja åke pakana » 17.2.2011 7:59

huhhumikäpulla kirjoitti:Pahoittelevat tätä sotkua ja antavat tiedot mihin voin valittaa

olet hullu, jos et valita. aina vaan kantelua kehiin, kun kytät iskee kotiin.
aina
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

juselius
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja juselius » 17.2.2011 9:41

huhhumikäpulla kirjoitti:olen varman että naapuri soitti kytät ku näkyy ulos toi basillika viritelmä.

Jos sulla on 2 kilon setti niin kannattaako tehdä yllämainitun kaltaisia hölmöyksiä?

Averell
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Averell » 17.2.2011 14:02

Tämmösestä tulee kyllä oikeesti hyvälle tuulelle, kyllä varmaan on huushollissa ollut melkoisen voitonriemuiset tunnelmat!
Tässä asiaa löyhästi sivuava video, lähinnä tässä naureskellaan em. virkamieskunnan edustajien tilannetajulle ja nopean toiminnan seurauksille:

http://www.youtube.com/watch?v=Dos1bm_tU_k

Iconoclastus

ViestiKirjoittaja Iconoclastus » 17.2.2011 16:03

Joo coolstory bro. Nyt vittu poista jo toi viesti ennenku on liian myöhästä...

paniikkiP

ViestiKirjoittaja paniikkiP » 17.2.2011 16:13

Huhhu, mahto pien paskahalvaus olla päällä :lol: Onnea kuitenkin selviytymisestä !
Todellisuus, what?

Havitatti

ViestiKirjoittaja Havitatti » 17.2.2011 20:40

On tämä kyllä varmaan foorumin hienoimpia selvitymistarinoita.. :D Onnea en toivota kun näyttää löytyvän omasta takaa. :|
Bongin pitää yltää maasta palleihin ja seisokin mahtua putkeen

asdasdasd

ViestiKirjoittaja asdasdasd » 18.2.2011 17:45

ei käyny itellä kyllä yhtä hyvä mäihä...

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”