En uskalatanut kirjoittaa nikilläni pahoittelen..
Mutta tässä teille uskomaton selviytymis tarina!
Tänään Klo 07:30 kuului ovelta - POLIISI AVATKAA ja koiran räksytystä
Paska meinasi tulla pahemman kerran housuun, aloin itkemään että nyt kaikki olis tässä ja mietin vankilaan, kaiken menetystä.
noin 2 minuutin päästä avasin oven ja herrat pamahti sisälle 1 koiran kanssa. Istuskelin siinä sohvalla.
Minulla on kaksio eteisestä lähtee kaksi huonetta joista toinen on kokonaan kasveille ja toisessa nukun sohvalla,
olen naamioinut tämän kasvatushuoneen isolla seinälipulla ja vaatekaapilla, keittiössä minulla oli 2 kpl basillikaan eslin alla.
No sedät siinä sitten tonkii paikkoja ja katselee basillikoita että onko nämä ne ?
itse olin vain hiljaa,shokissa sohvallani. Koira nuuskiin kovin paikkoja ja setä menee perässä, koira alkaa raapia vimmatusti vaatekaappiani.
Setä tutkii sitä siinä 5 minuuttia ilman tulosta, koira painelee ympäri kämppää ihan hullunlailla, johon toinen setä sanoo että ei täällä mitään ole koira ei nyt toimi.
veivät hauvan autoon, ja tulevat vielä kyttämään basillikoita ja kaappeja. Pahoittelevat tätä sotkua ja antavat tiedot mihin voin valittaa.
Minulla oli varmaan 2 kiloa kukkaa juuri valmistumassa. poltteluvälineitä yms yms siellä huoneessa.
No nyt kaikki on viety pois ja pidän kyllä pidemmän tauon kasvatuksesta. Mutta en voi kuin sanoo että vittu mikä tuuri.
nyt alkaa jo olo huojentua, olen varman että naapuri soitti kytät ku näkyy ulos toi basillika viritelmä.
joo mutta elämä on siistii ja välil käy mäihä
![Nauru :laugh:](./images/smilies/laugh.gif)