Kuva

henri risti eli turisti?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
BatmanX

Re: henri risti eli turisti?

ViestiKirjoittaja BatmanX » 26.1.2011 17:26

dipshit kirjoitti:...

Case closed. Jos tuntisit, niin olisit 100% samaa mieltä. Toi on vaan vastuutonta tsempata sitä jatkaan samaa rataa, kun turisti on vaaraksi itselleen jo nyt.

...

Käyhän nyt tsekkaamassa sen miehen blogi ja kerro vastaako se sinun käsitystäsi inuiittien asuttavasta iglusta. Kuuntele myös niitä sen sossupuheluita ja perehdy sen miehen tekemisiin paremmin, ennenkuin jatkat. Sä leimaat tässä ittees vaan idiootiks. Eipä sillä et se multa olis pois millään tapaa. Vaikken turistin spämmäyksestä ole pitänytkään, niin kyllä sen kondis on mun mielestä silti sen verran surullinen, että sitä pitäisi KAIKKIEN painostaa hakeutumaan hoitoon ja skarppaamaan, ei päinvastoin.

No voipi olla, että olisin samaa mieltä jos tuntisin psykoosipotilaita. Nytpä tulikin mieleen, että eräs tuttunu itseasiassa juuri kertoi hänen ystävästään joka on psykoosipotilas ja joka siis oli tullut käymään ilmeisesti kahvilla tai jotain. Oli kuulemma todella kaaottista käytöstä. Tärinää ja vapinaa ja sekoilua. Mene ja tiedä millasia psykooseja ihmisillä on mut ei tosta kyllä turisti mieleen tullut. Enkä tiedä tapauksen taustoja siitä enkä turistista.

Jokatapauksessa, olen aivoin kaikelle, myös sille että olen tästäkin asiasta joku päivä toista mieltä. Kuuntelen sydämmen ääntä ja teen sen mukaan. Tämä tapa toimii ainakin helvetin hyvin.

Niin se puhelu oli sellanen turhautuneen miehen vänkytys puhelu. En voi käsittää miten se nyt on NIIN mielisairasta soittaa tollanen puhelu. Nääkeehän sitä vittu vaikka työmaailmassa paljon sekopäisempää käytöstä, esim just tollasissa isoissa tehtaissa missä meikäkin joskus oli duunissa.

NotSNot

ViestiKirjoittaja NotSNot » 26.1.2011 17:38

BatmanX kirjoitti:...

No voipi olla, että olisin samaa mieltä jos tuntisin psykoosipotilaita. Nytpä tulikin mieleen, että eräs tuttunu itseasiassa juuri kertoi hänen ystävästään joka on psykoosipotilas ja joka siis oli tullut käymään ilmeisesti kahvilla tai jotain. Oli kuulemma todella kaaottista käytöstä. Tärinää ja vapinaa ja sekoilua. Mene ja tiedä millasia psykooseja ihmisillä on mut ei tosta kyllä turisti mieleen tullut. Enkä tiedä tapauksen taustoja siitä enkä turistista.

Jokatapauksessa, olen aivoin kaikelle, myös sille että olen tästäkin asiasta joku päivä toista mieltä. Kuuntelen sydämmen ääntä ja teen sen mukaan. Tämä tapa toimii ainakin helvetin hyvin.

Niin se puhelu oli sellanen turhautuneen miehen vänkytys puhelu. En voi käsittää miten se nyt on NIIN mielisairasta soittaa tollanen puhelu. Nääkeehän sitä vittu vaikka työmaailmassa paljon sekopäisempää käytöstä, esim just tollasissa isoissa tehtaissa missä meikäkin joskus oli duunissa.
Et osaa lukea rivien välistä..
No asuthan sä porukoillas eikä omasta elämästä tietoakaan... Ja ikää joku 18 MAX?

Antaa olla, väittelystä ei pääse mihinkään.

Ei vain hyvä jos BatmanX todellakin on tutustunut/seurannut ton hullun toimintaan ja väittää vielä hänen olevan terve.. :doh:
Saa sitä fantasioita olla, sitten heittää vain pahasti kun luulee niiden olevan totta.
Siemenissä ainakin hyvä itävyys! 60 siemenestä 60 vesilasin pohjalla jo! :D

dipshit
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja dipshit » 26.1.2011 17:48

BatmanX kirjoitti:

Kykenetkö ymmärtämään, että yksinään vaikkapa turistin yksi puheli tai yksinään hänen yksi postaus ei anna merkkejä tietenkään mistään psykoosista tai muustakaan mielenterveydellisestä ongelmasta, vaan kokonaiskuva, jonka saa hänen edesottamuksiaan seuraamalla?

Ja psykoosiin ei kuulu mikään tärinä ja vapina. Psykoosiin kuuluu mm. harhaluulot ja erikoinen käytös ja puhe, sekä eristäytyminen ja levottomuus. Jos et nyt näitäkään kykene yhdistämään turistiin, niin mulla ei taida olla tästä aiheesta sun kanssa enempää keskusteltavaa. Ai niin, törmäsin tossa yhteen jätkään, joka on turistin tuntenut aikoinaan. Kuulemma siihen aikaan kelpas ihan mitkä tahansa päihteet, että ei kyllä ihmekään, että on mies siinä kondiksessa.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 26.1.2011 18:17

Tervehdys,

paljon puhetta, vähän asiaa. On psykoosi rakentaa metsään lumilinna? :) On psykoosi soittaa rikoksen tehneille poliiseille ja vaatia oikeuksiaan? On psykoosi viljellä maata? On psykoosi tehdä tiedetutkimusta? On psykoosi tehdä musiikkia?

Mielestäni te olette psykoosi, ketä omassa ahdasmielisyydessänne ette kykene muuhun kuin matalamieliseen paskanpuhumiseen, toisinsanoen jouruamiseen. Tätä varten on ihan oma kerhonsa, marttakerho. :)

Teidän ajattelutapanne perustuu sille, että olette kuin rakit laumassa: saatte voimaa siitä, että voitte nuuskia toisten rakkien perseitä ja haukkua laumassa.

Minä saan voimaa siitä, että olen Tiikeri ja teen niinkuin sydämessä tuntuu oikealta.

- Kiltamestari

kissakolmonen

ViestiKirjoittaja kissakolmonen » 26.1.2011 18:35

Vieras kirjoitti:
paljon puhetta, vähän asiaa. On psykoosi rakentaa metsään lumilinna? :) On psykoosi soittaa rikoksen tehneille poliiseille ja vaatia oikeuksiaan? On psykoosi viljellä maata? On psykoosi tehdä tiedetutkimusta? On psykoosi tehdä musiikkia?

Sanoppa mestari miten pystyt sairauksiltas (kivessyöpä, masennus jne..) tekemään kaikkea tuota muttet pysty edes poliisiasemalle menemään vastailemaan kysymyksiin 15 minuutiksi? (musiikin tekemistäkin kaveri vertasi kokonaisen orkesterin johtamiseen, onhan "kabinetti" tehty sentää monimutkaisella musiikinteko-ohjelmalla :lol: )
Runouteni on vuosikymmeniä ymmärretty väärin. Haluan rahaa ja pillua, enkä mitään hevonvitun Aleksis Kivi-tunnustuspalkintoja!
-Eino Leino-

Lepus Timidus

ViestiKirjoittaja Lepus Timidus » 26.1.2011 18:38

Tottakai..kaikki erillainen on psykoosia, ajattelu, toiminta mikä vaan poikkeaa omista näkemyksistä mikä on tervettä ja mikä ei. Valittettavasti näin moni ajattelee. Suurin osa näistäkin ihmisistä elää itse jatkuvassa massa psykoosissa. Jotenki tuntuu muutenkin että psykoosista on tullu joku muotisana. PSYKOOSI!!!!! sitä tungetaan joka paikkaan. Noh itsellä on jonku verran kokemusta aiheesta, ex tyttöystäväni kärsi monista eri mielenterveysongelmista, tämä psykoosi kuului myös hänen listalleen. Hän oli erittäin vaaraksi itselleen, milloin ravasi alasti pihalla pakkasessa ja repi hiuksiansa päästä. Tämä robin huudi..hänellä on mielenkiintoisia ajatuksia, ehkä jopa PSYKOOTTISIA miten sen kukanenkin haluaa ymmärtää. Mikä on tervettä, mikä ei..kuka terveen määrittää.
“It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.” Jiddu Krishnamurti

BatmanX

ViestiKirjoittaja BatmanX » 26.1.2011 18:43

dipshit kirjoitti:...

Kykenetkö ymmärtämään, että yksinään vaikkapa turistin yksi puheli tai yksinään hänen yksi postaus ei anna merkkejä tietenkään mistään psykoosista tai muustakaan mielenterveydellisestä ongelmasta, vaan kokonaiskuva, jonka saa hänen edesottamuksiaan seuraamalla?

Ja psykoosiin ei kuulu mikään tärinä ja vapina. Psykoosiin kuuluu mm. harhaluulot ja erikoinen käytös ja puhe, sekä eristäytyminen ja levottomuus. Jos et nyt näitäkään kykene yhdistämään turistiin, niin mulla ei taida olla tästä aiheesta sun kanssa enempää keskusteltavaa. Ai niin, törmäsin tossa yhteen jätkään, joka on turistin tuntenut aikoinaan. Kuulemma siihen aikaan kelpas ihan mitkä tahansa päihteet, että ei kyllä ihmekään, että on mies siinä kondiksessa.

Tottakai kykenen ymmärtämään noin yksinkertaisen asian.

Aspergerin oireyhtymä sitä kulemma vaivaa ja se musta selittää tosi paljon sen meininkejä.

No mä en nyt muista mitä se siitä psykoosi potilaasta kertoi, kun oli sillä hetkellä fokus ihan muualla.

Ai sellanen tausta sillä on. Pitääpä kysyä herralta itseltään myös tästä.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 26.1.2011 18:47

Tervehdys,

onko sekin psykoosia, että taivaalla lentävät helvetinkoneet ja kaduilla ei enää laukkaa hevoset, vaan nekin on helvetinkoneilla korvattu? Onko psykoosiani myös se, että mehiläiset alkoivat kuolla pari vuotta sitten, nyt ovat alkaneet linnut ja kalat kuolla? Taitaa olla kuitenkin niin, että te ketkä haluatte minun vaikenevan, pelkäätte totuutta sydämessänne: tiedätte itse olevanne väärällä puolella, ette anna sydämenne äänen johdattaa teitä! Muuttakaa tapanne, parantakaa sairastunut sydämenne niin ette enää pelkää ja ehkä itsekin alatte parantamaan tätä maailma sensijaan että yritätte vaimentaa totuuden. :)

http://sirhenriristi.puheenvuoro.uusisu ... voimaisuus

- Kiltamestari

BatmanX

ViestiKirjoittaja BatmanX » 26.1.2011 18:48

Lepus Timidus kirjoitti:Tottakai..kaikki erillainen on psykoosia, ajattelu, toiminta mikä vaan poikkeaa omista näkemyksistä mikä on tervettä ja mikä ei. Valittettavasti näin moni ajattelee. Suurin osa näistäkin ihmisistä elää itse jatkuvassa massa psykoosissa. Jotenki tuntuu muutenkin että psykoosista on tullu joku muotisana. PSYKOOSI!!!!! sitä tungetaan joka paikkaan. Noh itsellä on jonku verran kokemusta aiheesta, ex tyttöystäväni kärsi monista eri mielenterveysongelmista, tämä psykoosi kuului myös hänen listalleen. Hän oli erittäin vaaraksi itselleen, milloin ravasi alasti pihalla pakkasessa ja repi hiuksiansa päästä. Tämä robin huudi..hänellä on mielenkiintoisia ajatuksia, ehkä jopa PSYKOOTTISIA miten sen kukanenkin haluaa ymmärtää. Mikä on tervettä, mikä ei..kuka terveen määrittää.
“It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.” Jiddu Krishnamurti

Jep jep tota massa psykoosia tai massa jotain mitälie vitun aivopesusairautta esiintyy mun mielestä kanssa tosi paljon ja monella. Kiva kuulla välillä tälläsiäkin melko terveen kuulosia ja kypsiä kommentteja.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 26.1.2011 18:56

Aika hyvin sieltä lumilinnasta saa blogattua.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 26.1.2011 19:00

Tervehdys,

degut polkee tuossa virtaa läppäriin ja mokkula toimii ihan hyvin täällä sherwoodin metsässä.

-Kiltamestari

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”