dipshit kirjoitti:...
Case closed. Jos tuntisit, niin olisit 100% samaa mieltä. Toi on vaan vastuutonta tsempata sitä jatkaan samaa rataa, kun turisti on vaaraksi itselleen jo nyt.
...
Käyhän nyt tsekkaamassa sen miehen blogi ja kerro vastaako se sinun käsitystäsi inuiittien asuttavasta iglusta. Kuuntele myös niitä sen sossupuheluita ja perehdy sen miehen tekemisiin paremmin, ennenkuin jatkat. Sä leimaat tässä ittees vaan idiootiks. Eipä sillä et se multa olis pois millään tapaa. Vaikken turistin spämmäyksestä ole pitänytkään, niin kyllä sen kondis on mun mielestä silti sen verran surullinen, että sitä pitäisi KAIKKIEN painostaa hakeutumaan hoitoon ja skarppaamaan, ei päinvastoin.
No voipi olla, että olisin samaa mieltä jos tuntisin psykoosipotilaita. Nytpä tulikin mieleen, että eräs tuttunu itseasiassa juuri kertoi hänen ystävästään joka on psykoosipotilas ja joka siis oli tullut käymään ilmeisesti kahvilla tai jotain. Oli kuulemma todella kaaottista käytöstä. Tärinää ja vapinaa ja sekoilua. Mene ja tiedä millasia psykooseja ihmisillä on mut ei tosta kyllä turisti mieleen tullut. Enkä tiedä tapauksen taustoja siitä enkä turistista.
Jokatapauksessa, olen aivoin kaikelle, myös sille että olen tästäkin asiasta joku päivä toista mieltä. Kuuntelen sydämmen ääntä ja teen sen mukaan. Tämä tapa toimii ainakin helvetin hyvin.
Niin se puhelu oli sellanen turhautuneen miehen vänkytys puhelu. En voi käsittää miten se nyt on NIIN mielisairasta soittaa tollanen puhelu. Nääkeehän sitä vittu vaikka työmaailmassa paljon sekopäisempää käytöstä, esim just tollasissa isoissa tehtaissa missä meikäkin joskus oli duunissa.