Miksi kannabis ei toimi minulla?
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Miksi kannabis ei toimi minulla?
Hei.
Tässä pössyttelytaustani: Pari kuukautta sitten poltin ensimmäistä kertaa bongilla. Pari ensimmäistä hittiä tuli failattua. Sitten otinkin kunnollisen kokosen hitin, jonka jälkeen koin kaikenlaisia vainoharhoja. ~10min päästä olin pilvessä. Ensimmäinen kerta meni siis ihan hienosti. Tuosta noin viikon päästä kokeilin seuraavan kerran ganjaa. Tuloksena oli koko parin tunnin kestävät vainoharhat. Ja seuraavana päivänä sama homma. Ja sitä seuraavana... Sitten loppui ganjat, enkä ollut päässyt kuin tuon yhden kerran pilveen... Nyt viikko sitten sain lisää ganjaa. Ensimmäisellä yrityksellä pääsin taas pilveen. Noin viikon päästä kokeilin seuraavan kerran: Kevyitä vainoharhoja ja huimausta... Seuraavana päivänä sama homma. Ja sitä seuraavana eli tänään kokeilin jälleen... Tuloksena pelkkiä vainoharhoja.
En ole ennen pilveä käyttänyt mitään muita päihteitä. Olen kokeillut ottaa eri kokoisia ja määriä hittejä, ei vaikutusta. Olen kokeillut eri set & settings, ei vaikutusta. Eli mitähän tässä pitäisi oikein tehdä, että saisi pilven skulaamaan...
Tässä pössyttelytaustani: Pari kuukautta sitten poltin ensimmäistä kertaa bongilla. Pari ensimmäistä hittiä tuli failattua. Sitten otinkin kunnollisen kokosen hitin, jonka jälkeen koin kaikenlaisia vainoharhoja. ~10min päästä olin pilvessä. Ensimmäinen kerta meni siis ihan hienosti. Tuosta noin viikon päästä kokeilin seuraavan kerran ganjaa. Tuloksena oli koko parin tunnin kestävät vainoharhat. Ja seuraavana päivänä sama homma. Ja sitä seuraavana... Sitten loppui ganjat, enkä ollut päässyt kuin tuon yhden kerran pilveen... Nyt viikko sitten sain lisää ganjaa. Ensimmäisellä yrityksellä pääsin taas pilveen. Noin viikon päästä kokeilin seuraavan kerran: Kevyitä vainoharhoja ja huimausta... Seuraavana päivänä sama homma. Ja sitä seuraavana eli tänään kokeilin jälleen... Tuloksena pelkkiä vainoharhoja.
En ole ennen pilveä käyttänyt mitään muita päihteitä. Olen kokeillut ottaa eri kokoisia ja määriä hittejä, ei vaikutusta. Olen kokeillut eri set & settings, ei vaikutusta. Eli mitähän tässä pitäisi oikein tehdä, että saisi pilven skulaamaan...
Re: Miksi kannabis ei toimi minulla?
Miksi sun on pakko sit hiisata? Se vaan ei sovi kaikille.
Natsimoderoinnin puolesta.
*has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?*
*has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?*
Warewolf kirjoitti:Miksi sun on pakko sit hiisata? Se vaan ei sovi kaikille.
Ajattelin, että teen jotain väärin ja korjattuani asian homma lähtisi toimimaan.
- sikarisakari
En usko, että on sinun juttu (ainakaan vielä). Itsellä on sillointällöin pientä vainoharhaa ollut ilmassa, mutta sekä yläilmoissa leijailu / selvinpäin pohdiskelu oman päänsä kanssa on tuottanut tulosta, ja osaan rentoutua paljon paremmin nykyisin. Tietysti voisihan tähän sanoa, että hyppää pääsi ulkopuolelle kun pajautat ja katso vierestä välittämättä vainoharhoista. Ei tää elämä niin vaikeaa kuitenkaan ole, kun löydät vaan tietyn polun mitä seurailla
Exploding Head Syndrome
Sanoisin että pikku hiljaa, vähän kerrallaan jos on hiisailtava. Ja tunnustelee sitä olotilaa. Vainoharhoja ei kannata kuumotella vaan katsella
"Pot grows naturally on this planet and serves a thousand different purposes all of them positive. Isn't making nature against the law a bit paranoid? It's like saying god made a mistake."
-Bill Hicks
-Bill Hicks
Imeskelet varmaan poskisavuja. Eipä tässä oikeen muuta tule mieleen.
tämä useasti käytetty että mitenkäs noi ensimmäiset alkoholin käyttö kerrat on mennyt luultavasti aika huonosti... pitää opetella käyttämään aivan kuten alkoholikin.
kisaragi kirjoitti:tämä useasti käytetty että mitenkäs noi ensimmäiset alkoholin käyttö kerrat on mennyt luultavasti aika huonosti... pitää opetella käyttämään aivan kuten alkoholikin.
Varmaan kuulostaa oudolle suomalaisiin korviin, mutta en ole ikinä ollu humalassa. Jotain olutta toki maistettu, mutta ei ole oikeen kiinnostanut enempää juoda.
no ilmankos, jos ensimmäisiä "päihtymyksiä" koetaan niin voi olla todella outoa... jos päihtymys on kuitenkin pakollinen "paha" niin toistoja vaan:) kertaus on opintojen äiti. älä odota mitään, äläkä mieti turhia, olet vaan:D.
Poltitko ihan kunnon kukkaa, lehteä vai lätkää? Ja sulla on siis vainoharhoja, mutta erotat ne "pilvessä" olemisesta, eli ei ole vain pilvessä kuumottelua?
Suomalaisella mentaliteetillä: "Harjoituksen puutetta!" eli totuttelukysymys todennäköisesti. Eli kuten aiemminkin mainittiin niin yritä vain olla stressaamatta ja ajattelematta liikoja, annat vaan fiiliksen viedä
Et mainninut ikääsi, mutta jos ei millään meinaa natsaa niin odottele. Pidä kunnon taukoa ja kokeile joskus myöhemmin uudestaan jos tuntuu ettet ole vielä valmis. Tai sitten paja ei vaan sovi sulle.
Suomalaisella mentaliteetillä: "Harjoituksen puutetta!" eli totuttelukysymys todennäköisesti. Eli kuten aiemminkin mainittiin niin yritä vain olla stressaamatta ja ajattelematta liikoja, annat vaan fiiliksen viedä
Et mainninut ikääsi, mutta jos ei millään meinaa natsaa niin odottele. Pidä kunnon taukoa ja kokeile joskus myöhemmin uudestaan jos tuntuu ettet ole vielä valmis. Tai sitten paja ei vaan sovi sulle.
No muotoillaan näin. Mulla on eri tyyppisistä päihteistä kokemusta, ja olen jo ekalla kerralla hoksannut et tietyt ei vaan sovi. Deelit esim, ei vaan oo mun juttu. Kokeiltu on. Hampun tiesin omakseni ennen kuin olin mokomaa nähnytkään, en osaa sanoa et miten tai miksi. Alkoholi rokrok. Lääkkeet ok jos olen kipeä tai jos on oikeasti tarpeen, ei ne ole viihteeksi.
Miksi sun täytyy käyttää just hamppua, etkö voisi olla vaan ilman päihteitä?
Natsimoderoinnin puolesta.
Otat vaan rennosti ja se siitä lähtee sulla mukavasti pilvi pörisemään. Sä vähän odotat "liikoja" joten sun alitajuntas blokkaa koko homman toimimasta. Tai jotenki tolleen. Mulla hamppu ei toiminut oikein mitenkään ekoilla kerroilla, ja kun toimi niin tuli överit myös. Kyllä nyt vituttas jos oisin pariin kokeiluun pilven kanssa pelaamisen jättänyt .. alkoholia ym kuluu nykyään tod vähän.
Mankel kirjoitti:Poltitko ihan kunnon kukkaa, lehteä vai lätkää? Ja sulla on siis vainoharhoja, mutta erotat ne "pilvessä" olemisesta, eli ei ole vain pilvessä kuumottelua?
Kukkaa. Ikää 19v.
Warewolf kirjoitti:
Miksi sun täytyy käyttää päihteitä, etkö voisi olla vaan ilman?
Harjotuksen puutetta, tarpeeks övereitä kehiin, niin jopas alkaa olla mukavata. nimim. kokemusta on.
~~~~~~
"Se on vain yrtti"
"Se on vain yrtti"
Harjotusta vaan. Itselläni meni muutama gemmi hukkaan kun en tajunnut miten poltetaan. Kannattaa vetää ne savut keuhkoihin eli imet ilmaa perää.
Jos vainoharhoja tulee niin eiköhä sitä olla poltettu ihan oikein, taidat vainoharhoilla tarkoittaa peruskuumotusta Voipi olla että pilvi alkaa vaikuttaan, mutta pietät väkisin vielä kontrollistasi kiinni, eli niinkuin täällä sanottiinkin jo aiemmin - yritä ottaa rennosti. Ei se hamppu sinua kuitenkaan tapa, eikä aiheuta mitään pysyviä mielisairauksia, joten rennosti vaan ja kelaile rauhassa asioita. Nousupilven jälkeen noin 5- 15min se olo kuitenkin yleensä tasottuu, jonka jälkeen voipi alkaa todella rentoutumaan
Aika hyvin täsmää paniikkihäiriön oireisiin tuntemukseni... Jos poltain vain vähän, päätä huippaa sen pari-kolme tuntia. Jos taas poltan kunnolla, tuntuu kuin saisin sydänkohtauksen, laatta olisi lentämässä ja päätä särkisi. Tätä kestää 30min-1h ja sitten laskee pelkäksi huimaukseksi ja pieneksi kivuksi.
Vieras kirjoitti:...
Kukkaa. Ikää 19v.
...
Miksi sun täytyy käyttää päihteitä, etkö voisi olla vaan ilman?
Tarkoitti varmaan sita, etta miks polttaa vakisin vaikka kerrasta toiseen tulee paska fiilis? Siis minka takia pitaa lyoda paata seinaan, vaikka se sattuu? Pia taukoo vaikka muutama kuukaus ja kokeile sit. Muut neuvot on jo annettu.
"Selvin todiste siitä, että maapallon ulkopuolelta löytyy älyllistä elämää on se, ettei sieltä ole otettu meihin mitään yhteyttä" -Eräs viisas mies.
Opic kirjoitti:Harjotusta vaan. Itselläni meni muutama gemmi hukkaan kun en tajunnut miten poltetaan. Kannattaa vetää ne savut keuhkoihin eli imet ilmaa perää.
juu tosiaan, vedät ilmaa perään....!
Ps. Ei persiiseen!
~~~~~~
"Se on vain yrtti"
"Se on vain yrtti"
Eipä tässä ole juuri sellaista sanottavaa, jota joku ei olisi jo ilmi tuonut, mutta kompataan muita viestin vahvistamiseksi. Itsellänikin vei ehkä kymmenisen polttokertaa reilun vuoden sisällä (eli melko harvakseltaan), ennen kuin aloin todella nauttia pajauttelusta. Mainitsemasi vainoharhat eli kunnon kuumottelut iskivät joka kerta näillä kerroilla, ja mitä enemmän olin polttanut, sitä karmivammat vainot vaivasivat. Totuttelun myötä homma kuitenkin alkoi toimia, ja nyt kun ensimmäinen sato kohta valmistuu, voin jättää pahempien päihteiden (alkoholi) käytön muille ja silti ottaa vähän etäisyyttä arkeen silloin tällöin. Tsemiä ja rentoa otetta sinne vain.