Mun mielestä olisi kiva, että esim. joka kerta kun poltat, saisit postauksen lisättyä etukäteen, reaaliajassa tai jälkikäteen. Itse olen sitä mieltä että tuo nimivalinta on oikeinkin oivallinen ja blogisi sisältö on tähän asti ollut erittäin hyvää, lukuunottamatta tuota "aika on mennyt himassa pilvessä jumittamiseen" -postausta mistä jäi vähän negatiivinen fiba. Se postaus mielestäni olisi saanut käsitellä pelkästään Lady Gagaa, ja seuraava postaus sitten tuota himassa jumailua kuvien kera. Yksi asia kerrallaan. (Jos mielessä on useita aiheita samanaikaisesti, blogspotissa varmaan voi kirjoittaa postauksen valmiiksi, tallentaa ja vasta myöhemmin julkaista?)
Tottahan se on että jokaisella ihmisellä on niitä päiviä jolloin ei oikein huvita tehdä mitään, mutta olisi kiva jos saisit otettua vaikkapa tunnelmallisia kuvia niistäkin päivistä, tilanteista, esineistä, välineistä ja miksei vaikka savurenkaista. Vaikka puheenaihetta ei juurikaan olisi, kuvat kertoo enemmän kun tuhat sanaa. Tuo "happy 420" -postaus ilman yhtäkään sanaa oli täydellisyyttä ja nosti välittömästi virneen naamalleni kun näin tuon kissan liihottelemassa taivaalla.
Jos
http://smokingpotisawesome.blogspot.com olisi oma blogini, pitäisin sitä ns. polttelupäiväkirjana. Toki jo esitellyt kuvat savuttelevista alastomista tytöistä ja hamppuvaatteista jne. on ihan mielenkiintoista nähtävää, mutta lukijana toivoisin enemmän näkeväni maailmaa kirjoittajan omien silmien läpi. Minkälaiselta paikalta maailma ja suomi näyttää 20-vuotiaan kannabista polttavan tytön silmin? Esim. tuo Fazerin Parhaat karkkiarvostelu, olisin mielelläni nähnyt itse ottamasi kuvan karkeista jolloin minulle olisi käynyt selkeämmin ilmi minkä takia valitsit juuri tuon aiheeksesi tällä kertaa.
Kirjoitat tosi hyvin ja hauskasti, mutta mielestäni homma toimisi paremmin kun pääpaino kuvituksissa olisi omilla kuvillasi, erityisesti kun mainitset harrastavasi valokuvausta!
Ja mitä ulkoasuun muuten tulee, niin tykkään kyllä selkeästä ja raikkaasta valkoisesta. Myös positiivista on, että hampunlehtisymboleja ei hypi välittömästi silmille aiheuttaen vastareaktioita asiaan tutustumattomissa. Yläbannerin teksti hauska, mutta erilaisella asettelulla siitä varmasti saisi vieläkin kivemman. Voisin vaikka koittaa suunnitella sinulle uutta banneria, niin saat sitten päättää tykkäätkö vai etkö?
![Lohdutus :lohtu:](./images/smilies/console.gif)
Jos te taas olette niin tylsämielisiä ettei tässä hämmästyttävässä universumissa vaan mikään oikein jotenkin nappaa, niin tunkekaa tussit sieraimiinne ja hävetkää! Mutta huumeista pysykää erossa.