Kuva

Kokemuksia tekstiviesteistä poliisilta?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Pelokas

Kokemuksia tekstiviesteistä poliisilta?

ViestiKirjoittaja Pelokas » 6.10.2010 20:35

Minulle tuli tänään poliisilta tekstiviesti (fonecta finderin) kautta että minua epäillää törkeästä huumausainerikoksesta (käyttö ja hallussapito). Poliisilaitokselle josta tämä tuli on kaupungistani toistasataa kilometriä matkaa. Viestissä on kyllä vanhemman ylikonstaapelin nimi mutta viestin tiedoissa lukee tietysti että fonecta finder. Voisikohan tapauksessani olla tapahtunut virhe.Aikaa ilmoittautua on vain huomiseen asti.Varoitti viestissä myös mahdollisista verikokeista. En ole edes ikinä ollut tekemisissä poliisin kanssa, joten mikä järki tässä nyt on? Eivät ole ikinä todistaneet käyttö taikka hallussapito rikostani. Eivät ole edes käyneet asunnossani mikä on epäilyttävää koska olisinhan potentiaalinen kasvattajakin? Onko teillä kokemuksia viesteistä poliisilta, fonectan kautta? Kuumotukset ovat niin kovat että en edes pysty etsiä haun kautta mahdollista topicia mutta olen forumia pari vuotta seurannut eikä vastaavaa ole vastaan tullut.

Töiden jälkeen poltin tänään ja pariin sätkään on putrua,ei muutakun palamaan koska turha tässä on enää verikokeita varten pidättäytyä.

Myös tämä "törkeä" liite ihmetyttää,en ole ikinä pitänyt hallussa törkeitä määriä tai kokeillut vahvoja huumeita. Pelastakaa ja kertokaa tämän olevan vain virhe taikka typerä pilailu joltain todella typerältä "kaverilta".

Vieras

Re: Kokemuksia tekstiviesteistä poliisilta?

ViestiKirjoittaja Vieras » 6.10.2010 20:39

HHahahaha sain päivän naurut.
Sieltä fonectasta voi kuka vaa lähettää tekstareita. Miks heltevissä kytät laittas tekstarin? :D Kyllä ne ovelle tulee tommoset asiat sanomaan.

Ota ny vähän iisimmin män!

Voi vittu

ViestiKirjoittaja Voi vittu » 6.10.2010 20:49

HUH,kiitti perkele. Onneks en ehtiny katkomaan ystäviäni. Viestiin en uskonut tippaakaan ennenkun tajusin että numero jonka sain yhteystiedoksi on oikea päivystys numero mutta epäilystä herätti se että viestissä oli yksi kirjoitusvirhe sekä poliisin nimeä ei googlettamalla löytänyt. Kyllähän tässä vähän rupes nyt hävettämään itseäkin hahah. Kuumotukset myös sen takia että juuri tänään soitin töitä sen verran "korkealta" taholta että h merkintä rekisterissä eväisi työt heti. Huh huh, kyllä nyt savut maistuu. :pimp:

Jube

ViestiKirjoittaja Jube » 6.10.2010 20:53

heh, ihan pirun hyvä! :D

juristi

ViestiKirjoittaja juristi » 6.10.2010 21:00

Hei!
Jos sait poliisin numeron tekstiviestin mukana niin ihan varmana se on aito!

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 6.10.2010 21:56

joku kaveri teki jätkälle kunnon källin :laugh:

Voi vain kuvitella sitä kuumotuksen määrää kun moisen tekstarin lukee savuissa...

Warewolf
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Warewolf » 6.10.2010 22:15

Mulle on tullu voudilta viestejä finderin kautta, ei se ihan ennen kuulumatonta ole. Notta kannattaa olla hiukan varuillaan.
Natsimoderoinnin puolesta.

*has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?*

Budi Jet

ViestiKirjoittaja Budi Jet » 7.10.2010 0:17

Warewolf kirjoitti:Mulle on tullu voudilta viestejä finderin kautta, ei se ihan ennen kuulumatonta ole. Notta kannattaa olla hiukan varuillaan.

Samoin, ja poliisilta myös olen joskus saanut tekstiviestejä todistaja-asioihin liittyen. Mutta epäilyttää kyllä tuo että syytetylle ilmoitettaisi tekstarilla asiasta.. Saattaa olla jekku, mutta kuten sanottu niin kannattaa olla kuitenkin varuillaan.
Kukka huulessa, myötätuulessa

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 7.10.2010 1:13

älä panikoi, kyllä ne sut aikanaan kotoa tulee hakemaan jos sua epäilee.

Iron lung

ViestiKirjoittaja Iron lung » 7.10.2010 1:22

Hei, jos ne epäilisi sua törkeästä huumausainerikoksesta, niin ei ne todellakaan varoittaisi asiasta etukäteen vaan ne tulisi oven läpi katsomaan, että mitäs täältä löytyy.
Let me fuck up your mind, please.

Aina yskä

ViestiKirjoittaja Aina yskä » 7.10.2010 7:26

Kannattaa miettiä kuka källin sulle teki ja voiko kyseinen tyyppi olla niin vittumainen että soittaa oikeasti poliisille sun hommista. Tuli mieleen että oot joltain kakaralta täällä ostanu siemeniä ja nyt siellä nauretaan "hehee, mul on sen tyypin nimi ja osoite, pidetääs hauskaa sen kustannuksella"... Poliisi ei rikosepäilyissä soittele vaan tulee ratsaamaan kämpän eka ja sit tutkii oliko sille aihetta...

juselius
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja juselius » 7.10.2010 16:57

Soita sinne poliisiasemalle ja kysy! :doh:

Budi Jet

ViestiKirjoittaja Budi Jet » 7.10.2010 17:22

juselius kirjoitti:Soita sinne poliisiasemalle ja kysy! :doh:

"Hyvää päivää, täällä on Matti Meikäläinen, ja tiedustelisin että oletteko lähettänyt minulle tekstiviestin jossa ilmoitetaan että olen jäänyt kiinni kannabiksen kasvatuksesta?"
Kukka huulessa, myötätuulessa

juselius
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja juselius » 7.10.2010 18:48

Budi Jet kirjoitti:

"Hyvää päivää, täällä on Matti Meikäläinen, ja tiedustelisin että oletteko lähettänyt minulle tekstiviestin"

Jotenkin noin.

Nöyrä

ViestiKirjoittaja Nöyrä » 8.10.2010 15:32

Joo,kyllähän se selvis kaverin jekuks(ei tarvi pelätä että oikeasti ilmoittaisi poliisille).Helvetti, kyllähän siinä tosiaan tuli kuumoteltua mutta silti ajattelin että jos tämä nyt on totta niin tulkoon kahville perkele. Uskoin todennäköisimmäksi vaihtoehdoksi että viesti on tullut väärälle henkilölle (ironista) mutta silti oli pala kurkussa että jos tämä onkin totta.

kermis92
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja kermis92 » 8.10.2010 19:47

juselius kirjoitti:...

Jotenkin noin.

:point: HAAAHAAAA ai SAATANA :laugh:.

kisaragi

ViestiKirjoittaja kisaragi » 21.10.2010 3:52

ihan "hauska" tosin olis voinut hiukan harmittaa jos olis "vasikoinut" itsensä, siinä kohtaa kaverikin varmaan kuulis kyllä kunniansa.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”