jalkahiki kirjoitti:Jos kaveri jolle antaa pistokkaita jää kiinni ja kertoo että sai ne minulta mulle tulee varmaankin kotietsintä?
Aivan varmasti.
jalkahiki kirjoitti:Jos kaveri jolle antaa pistokkaita jää kiinni ja kertoo että sai ne minulta mulle tulee varmaankin kotietsintä?
Sokea Toni kirjoitti:Eli jos käy ulkomailla, ja ostaa sieltä bongin jota sitten käyttää siellä, niin mitenköhän tulli suhtautuu kapistuksen?!
Sokea Toni kirjoitti:Sori jos täällä on puitu tätä aiemmin, koitin etsiä mutta en löytänyt.
Eli jos käy ulkomailla, ja ostaa sieltä bongin jota sitten käyttää siellä, niin mitenköhän tulli suhtautuu kapistuksen?! Jämiähän jää aina vaikka pesiskin hyvin?! Vaatteissa taas tietty on jämiä vähän käytön jälkeen et missäköhän se raja menee?
Nopsajalka kirjoitti:...
Itsellä haisto koira hupparin vaikka se päällä en ollut hiisaillutkaan, se vaan oli kyseisessä kämpässä jossain matelemassa ja siihen oli sitten haju tarttunut.
Tuliaisiksi ostin grinderin ja pienen piipun, niitä en käyttänyt joten tullimiehet niitä ihaili ja kysyi grinderistä "Onks tää semmonen mylly?"
Kyllä ovat vittumaisia tyyppejä nää tullimiehet, olivat satavarmoja ilmeistä ja olemuksistaan päätellen että salakuljetan jotain mukanani. Toinen tokas vielä yhdessä välissä "Kerro nyt mitä sulla on mukana/oot vetäny ennen lentoa" ja toinen taas pamautti kun kävi passini kanssa jossain huoneessa (Vissiin ottivat nimet yms ylös?) "Mitäs tällä jäbällä oli mukana?" <-- Tähän kysynkin vielä tämmöisen kysymyksen: Riittääkö tuo kotietsintä lupaan että haisin "hUUmeille?"
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa