Kuva

Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
mukahippi

Re: Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

ViestiKirjoittaja mukahippi » 4.3.2010 16:03

actionjackson kirjoitti:Heh, jostain mulle vaan tuli mieleen, että miten päin se suu mahtais kääntyä jos se iso, musta, "bägimies" metrotunnelissa sanoisikin joku kerta, että: " Annas poika persettä niin saat kukkas!" Niin, olisiko sitten myös ok pyytää persettä vaihtokauppana?

Hemmetti pitääkö sitä aina olla niin ronkeli. Avoimuutta sanon minä! Onhan sitä kaikkenlaista tullut kokeiltua, muttei vielä mustaa miestä aseman vessassa. Ei kai sitä aina viitsi pimeessä peiton alla lähetyssaarnaaja-asennossa vetää viikseen.

Vivian kirjoitti:Mitäs jos tälläsestä vaihtokaupasta jää käteen paskaa budia ja vitutus seksistä pienimunasen tumpelon kanssa?

No eronahan tossa olis normi perjantaihin vain se että aamulla on vielä jäljellä sitä paska budia.
Etkö ole itse huomannut merkkejä elämässäsi? Ehkä et ole hakenut niitä, sillä etsivä löytää.

--turisti

Vivian

ViestiKirjoittaja Vivian » 4.3.2010 16:17

mukahippi kirjoitti:
No eronahan tossa olis normi perjantaihin vain se että aamulla on vielä jäljellä sitä paska budia.

Mitä jos mä olin suunnitellut viettäväni perjantaini laatubudin ja isomunasen adoniksen parissa?

Mitäs jos myyjä huomaakin, että saatu tavara olikin epäkuranttia?

mukahippi

ViestiKirjoittaja mukahippi » 4.3.2010 16:24

Vivian kirjoitti:...
Mitä jos mä olin suunnitellut viettäväni perjantaini laatubudin ja isomunasen adoniksen parissa?

No eikun yv:tä kehiin :pimp:

Mitäs jos myyjä huomaakin, että saatu tavara olikin epäkuranttia?

Jaa toi on kyllä totta. Voisi varmaan tänne hamppufoorumille laittaa jonkinlaisen tavara-pörssi osion jossa sitten voitaisiin keskustella sen laadusta ja vaikutuksista. Ei tule kenellekkään petymyksiä jos vain referenssit on kunnossa ja tiedossa. Tietenkin tavaran hoito- ja kasvatus-ohjeet voisi olla myös paikallaan jos vaikka homma jatkuu pitempään kuin sen yhden illan.
Etkö ole itse huomannut merkkejä elämässäsi? Ehkä et ole hakenut niitä, sillä etsivä löytää.

--turisti

Vivian

ViestiKirjoittaja Vivian » 4.3.2010 16:52

Tavarapörssi voisi toimia samalla myös hamppufoorumin deittinä. Jokaisesta palveluntarjoajasta kirjataan ylös sukupuolitaudit, strategiset mitat, mieluiten kuvalla varustettu selvitys tavaran kunnosta ja muut tärkeät tiedot kuten hiusten väri. Näin jokainen voisi valita haluamillaan spekseillä varustetun kauppakumppanin.

Porta

ViestiKirjoittaja Porta » 4.3.2010 17:23

Vivian kirjoitti:Tavarapörssi voisi toimia samalla myös hamppufoorumin deittinä. Jokaisesta palveluntarjoajasta kirjataan ylös sukupuolitaudit, strategiset mitat, mieluiten kuvalla varustettu selvitys tavaran kunnosta ja muut tärkeät tiedot kuten hiusten väri. Näin jokainen voisi valita haluamillaan spekseillä varustetun kauppakumppanin.

Niin tai basaariin voisi laittaa oman tiedotteen;

[V] Persettä budiin.

Vihreevoima
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Vihreevoima » 4.3.2010 22:48

tami kirjoitti:voivoi, aina ei voi saa mitä haluu.

Näinpä se asia on kaiken kohdalla, myös niin pillun/kullin/perseen kuin kannabiksen saanninkin kohdalla.

Ainakin yksityishenkilöiden välisessä kaupankäynnissä ostajalla on oikeus valita keneltä ostaa ja myyjällä on oikeus valita kenelle myy. Tapoja ilmaista ettei halua käydä kauppaa on monia. Yksi tapa myyjän puolelta on asettaa hinta niin korkeaksi, että ostaja kaikkoaa ja ostajan puolelta vastaavasti hinta niin alhaiseksi että kauppa-akti loppuu siihen. Ongelmalliseksi asian tietty tekee tehtäessä abstraktista asiasta, kuten pillusta, vaihtokaupan väline. Pillun hinta kun vaihtelee henkilöiden silmissä. Pillun omistajan mielestä pillun hinta saattaa olla tietyissä tapauksissa korvaamatonta ja säätäjän mielestä pilluvuokran hinta puolelta tunnilta on 15 g budia. Tällöin kauppa-aktia ei synny, johtuen pillun vaihtelevista arvostuksista.
Viimeksi muokannut Vihreevoima, 4.3.2010 23:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

likkle
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja likkle » 4.3.2010 23:09

Oon kuullu, että pk-seudulla on tarjolla jatkettua tavaraa. Toisiin on ruiskuteltu ties mitä, kemikaaleillakin jatkettu ja monet tietää hyviä turvotuskikkoja. Taitaa maistua ihan vehkeelle kyllä tollanen. Vaikka pesasiski ennen oraalioseksiä.
Foorumin natsimoderoinnin puolesta

Dock Hancock

ViestiKirjoittaja Dock Hancock » 5.3.2010 1:11

Mun mielestä yks pano ei ole sen arvokkaampi kuin yhdet kunnon paukut :mrgreen:
Tai...yhdet panot paukuissa on ehkä just yksien paukkujen kanssa saman arvoiset.
15g hyvää kasvimateriaalia vois siis esim. vastata noin 30 panoa :think: :laugh:
Who's up for it?

Sessio

ViestiKirjoittaja Sessio » 5.3.2010 16:20

ventami kirjoitti:...

Kumpaa on vaikeampi saada, pillua vai kukkaa eli kumpi on arvottamampaa :D

Ukkomiehet ja kotikasvattajat ei saa vastata.

Noo nykyään on tullu kasveteltuu ja seurustelenki parhaillaan mut vastaan silti 8)

ei tuu pahemmin pyörittyä pilviporukoissa eikä kukaan kaverikaan pyöri niin helpompaa on saada seksiä kuin kannabista :yes: huomattavasti helpompaa. Kannabis = laitonta, 1nightstäänd=free

edit: niin siis puhuin ajasta kun sinkku olin

haluan

ViestiKirjoittaja haluan » 7.3.2010 6:56

tami kirjoitti:
voivoi, aina ei voi saa mitä haluu.

Niin, aina ei muut jätä kysymättä "törkeästi" sitä pillua vaikka kuinka haluaa? :) Musta se toimii noinki päin...

Oikiasti miten tämä ketju on vielä pystyssä, nyt tästä viestistä lähtien meikä hämmentyy ihan vitusti jokasesta viestistä joka tullee. Iha vitusti hämmästyn tosi paljon

olet väärässä koska

ViestiKirjoittaja olet väärässä koska » 7.3.2010 11:23

Onhan se tuolla baareissakin aika normaalikäytöntö, että tarjotaan sille misulle ekana monella kympillä viinaa ja toivotaan, että päästäs mäntähommiin.
Turhanpäiväinen älykkyys syö ihmistä rotan lailla
Miten kaikki voi olla valmista kun ei ole edes tehty mitään?
Miten niin jalat maassa? Oletko nähnyt kenenkään kävelevän ilmassa?
Pidän sinusta siinä kaikki.

Freeway

ViestiKirjoittaja Freeway » 7.3.2010 17:21

Joskus teininä yhen piri pään muija tuli hakeen lätkää kun mies riehu laskuis kotona.se kaveri oli velkaa vanhastaan ja muijal ei ollu rahaa.joutu antaan kahdelle tyypille persettä.tais saada kolmosen mut hinta laatu suhde oli kohillaan.ei ollu mikään herkkupala

Jäsen T

ViestiKirjoittaja Jäsen T » 7.3.2010 19:23

Vitun ala-arvoista nisteilyä mielestäni tollanen meininki. Olen muutenkin huomannut että pivenpolttajista löytyy niitä kusipäisiä ali-ihmisiä keskimäärin huomattavasti enemmän kuin ei-polttavista, vaikka monilla on asiasta täysin päinvastainen käsitys. Itsekkin siis poltan ja kasvatan, mutta olenpahan vaan tutustunut hamppu-sceneen kohtalaisen syvällisesti jo kohta 10 vuoden ajan, ja nähnyt sen kaikki puolet. Yllättvän monista ihmisistä runsas kannabiksen polttelu tekee 100% nistin, joka ei osaa enään hoitaa asiotaan ja on muita ihmisiä kohtaan täys mulkku, silloin ei pitäisi polttaa.

Vihreevoima
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Vihreevoima » 8.3.2010 1:20

Jäsen T kirjoitti:Olen muutenkin huomannut että pivenpolttajista löytyy niitä kusipäisiä ali-ihmisiä keskimäärin huomattavasti enemmän kuin ei-polttavista, vaikka monilla on asiasta täysin päinvastainen käsitys.

Hamppu ei johda rikoksiin ja epämääräiseen käytökseen.

Rikollinen mielenlaatu ja epämääräinen käytöskään ei johda hamppuun, mutta kyseiset henkilöt kyllä kokeilevat hampun pirin, sekakäytön ja laittoman viinan lisäksi.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 8.3.2010 15:02

No en nyt sanois noinkaan. Kyll nää loossi ja muutenkin päihdeasiat osaa vetää ihmiset hyvin itsekkääksi. On tullu kusetetuks niin monelta ihmiseltä, viime kerralla semmoselta jolta viimesimmäks olisin olettanut. Sano vielä, että "eihän me mitään nistejä olla". No skuuppa kuosis päivästä toiseen ja massit kyllä varastaa ilomielin... Nisti mikä nisti vaikka vaan losauttaakin..
Joo toki hamppu ei tee yksinään mitään, se on vaan kasvi joka kasvaa, mut ei yhtä ilman toista.

:guru:

Hampuusi420

ViestiKirjoittaja Hampuusi420 » 8.3.2010 17:03

Tunnen yhden hampuusitytön. Aina seurustelee sellaisen miehen kanssa jolla on puskat kaapissa
Sit ku on sadonkorjuu ja se poltettu niin tyttö hommaa uuden miehen jolla on puskat.

Tätä jo jatkunu kolme vuotta.

Vainoharha

ViestiKirjoittaja Vainoharha » 8.3.2010 19:40

Entäs onko oikein pyytää kukasta vastapalvelukseksi esimerkiksi siivousta tai ruuanlaittoa sovittua gramma määrää vastaan? Onko se orjuuttamista? Entä jos kaveri on köyhä opiskelija ja kysyyvoisiko tiskata minun haisevan tiskikasani 3g kukkaa vstaan, milloin olen hirviö? Suostuessani vai makseassani?

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 8.3.2010 20:37

Vainoharha kirjoitti:Entäs onko oikein pyytää kukasta vastapalvelukseksi esimerkiksi siivousta tai ruuanlaittoa sovittua gramma määrää vastaan? Onko se orjuuttamista? Entä jos kaveri on köyhä opiskelija ja kysyyvoisiko tiskata minun haisevan tiskikasani 3g kukkaa vstaan, milloin olen hirviö? Suostuessani vai makseassani?
Et koskaan. Saattaa olla että toinen on jopa tyytyväinen siitä, pienellä työllä saa 3g kukkaa ja voi viimeiset rahat laittaa mässyihin. :think:

haluan

ViestiKirjoittaja haluan » 9.3.2010 0:00

Hampuusi420 kirjoitti:Tunnen yhden hampuusitytön. Aina seurustelee sellaisen miehen kanssa jolla on puskat kaapissa
Sit ku on sadonkorjuu ja se poltettu niin tyttö hommaa uuden miehen jolla on puskat.

Tätä jo jatkunu kolme vuotta.

Onpa hyvä tuuri tytöllä jos kerran niin moni mies päätynyt avautumaan hänelle puskistaan. Itse en ikinä paljastaisi seurustelukumppaniehdokkaalle kasvatuksistani, vain luotetuimmille kavereille.

Tosin tässä näkyy tuo sama kun siinä miten raha vetää puoleensa joitakin naisia. Ja miksei myös miehiä. Kun voit tyydyttää toisen tarpeita, toinen tulee mielellään takertumaan että tyydytä nyt. Raha = seksi = hamppu = piri = asunto = mikä tahansa mielihyvänlähde = jne. Kun joku niitä tarjoaa, niin varmasti halutaan ottaa vastaan.

Vihreevoima
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Vihreevoima » 9.3.2010 23:14

Hampuusi420 kirjoitti:Tunnen yhden hampuusitytön. Aina seurustelee sellaisen miehen kanssa jolla on puskat kaapissa

Mäpäs tunnenkin yhden hamppupojan, jolla on todella tarkka vainu. Tämä jannu ilmestyy sohvalle loisimaan aina kun se vainuaa jollain valmistuvan sadon viikon päästä. Irti kaverista ei pääse ennen kuin sato on poltettu, ja hän ilmestyy loisimaan seuraavaan paikkaan.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”