mä lähinnä tarkotin et ei oo kyse mistään grammoista. "käypä" seksin hinta on jotain 100-200e.
silti kyllä toivoisin että kannabis ei saisi tälläistäkin leimaa otsaansa, "kannabishuora" jätetään se muille substansseille.
se että kumpi on arvokkaampaa, riippuu ihan vastaajasta.
mulle pillu on arvokkaampaa, hyvää kukkaa saa rahalla mut hyvää pilluu ei.
Vihreevoima kirjoitti:WTFHAYTA? Nyt mä en varmaan ymmärtänyt oikein, mutta pitikö siis ymmärtää, että kaverilta voi pyytää karvavisaa vastikkeeksi kukasta???
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ei siis muuten, mutta mun mielestä kaverilta kyllä voi pyytää pillua, muttei vastikkeeksi mistään... Toivottavasti ymmärsin kaiken ihan väärin.
joo, en tosiaan tarkoittanut et musta on ok pyytää seksiä kukasta vastikeeksi, lähinnä tarkoitin tollasta järjestely mikä halualla on näemmä (friends with benefits)
haluan kirjoitti:Tosin meikä ei oo vetämässä ketään muijaa turpaan jos ne kyssyy multa saako kyrpää. Halusin vaan sanoa tässä asiassa mun mielestä se menee yli millon toista tarvii pitää kusipäänä, miksi siitä pitää tehä monimutkasempaa ku minkä tahansa asian pyytämisestä? En mää ainakaan toivos että jos en alistu tuollasiin sanaleikkeihin ja kiertelyihin, oon heti tunteeton ja ilkeä ku pyydän suoraan, ku itse kuitenkin näen että se suoraan pyytäminen on rehellisempää, yksinkertaisempaa eikä mun mielestä edes loukkaavaa. Ihmiset päättää ite millon ne toisten sanoista loukkaantuu, ja silti siitä halutaan usein vääntää sen sanojan vika.
en tiiä, musta se on törkeetä käytöstä kysellä jotain pillua.
kaipa sitäkin voi sitten kysyä jotenkin nätisti, lähinnä tulee vaan että kysyjällä ei oo mitään kunniotusta toista kohtaan.
samaan kastiin kyllä niputan ne kyrvän kyselijätkin.
yleensä jos on mahdollisuus saada jotain, niin sen kyllä saa ilman kysymisiäkin.
tää koko keskustelu saa kauheen panetuksen päälle, nyt en kyllä kysyjiä panisi pahakseni. ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)