Kuva

Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Re: Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

ViestiKirjoittaja Vieras » 27.2.2010 15:09

Klosetisti kirjoitti:...

Haha, tästäpä saisi vaikka uuden mielenkiintoisen pollin! :P

Todellinen hinnoittelu olisi kyllä aika haastavaa, koska kannabiksia on erilaisia kuten römpsiäkin...voisi toimia niin että molemmat kaupanteon osapuolet saisivat vaikka pienet maistiaiset etukäteen.

Mitenköhän asia muuttuisi mahdollisessa sioillekärähtämistilanteessa? Voitaisiinko ostajaa syyttää ostamisesta tai myyjää myynnistä? Jos myyjää syytettäisiin myymisestä, ostaja voisi haastaa syyttäjän kunnianloukkauksesta että hänen römpsänsäkö aineellistetaan rahaan verrattavissa olevaksi hyödykkeeksi.

Shh.. kaiken muun suomalainen media on jo hamppuun liittänyt terrorismista pedofiliaan. Kohta saamme lukea hesarin sivuilta miten kannabis aiheuttaa mm. ihmiskauppaa ja prostituutiota.

Kolmilukko

ViestiKirjoittaja Kolmilukko » 27.2.2010 16:33

Vuokran maksuakin olen kuullut maksettavan karvavisalla. Lieköhän sekin urbaani legenda... :think:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 27.2.2010 16:37

Kolmilukko kirjoitti:Vuokran maksuakin olen kuullut maksettavan karvavisalla. Lieköhän sekin urbaani legenda... :think:

Yleinen käytäntö, varsinkin Helsingissä.

Kolmilukko

ViestiKirjoittaja Kolmilukko » 27.2.2010 16:40

Vieras kirjoitti:...

Yleinen käytäntö, varsinkin Helsingissä.

Näen jo otsikon:
"Asuntojen vuokrabisnes suorassa yhteydessä prostituutioon"

haluan

ViestiKirjoittaja haluan » 27.2.2010 16:56

Pakko käydä täällä vielä möläyttämässä että yleensä sitä pyydetään mitä halutaan, joten miksipä jaksaa tehdä poikkeus jonkun märän kolon kohdalla? En minä jaksa naisen pillua niin suuressa arvossa todellakaan pitää että tosissani jaksaisin hienovaraisesti puhua, vaan tykkään kysyä saanko pillua jos sitä tarvin. Sillä lailla minä sitä ainakin viimeksi sain. Tosin kyseessä oli kaveri. Avoimuutta :)

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 27.2.2010 17:08

haluan kirjoitti:Pakko käydä täällä vielä möläyttämässä että yleensä sitä pyydetään mitä halutaan, joten miksipä jaksaa tehdä poikkeus jonkun märän kolon kohdalla? En minä jaksa naisen pillua niin suuressa arvossa todellakaan pitää että tosissani jaksaisin hienovaraisesti puhua, vaan tykkään kysyä saanko pillua jos sitä tarvin. Sillä lailla minä sitä ainakin viimeksi sain. Tosin kyseessä oli kaveri. Avoimuutta :)

Näinhän sen pitäisi aina toimia jos järjellä mietitään, toisaalta ymmärrän hyvin närkästyksen jos ainoa vaihtoehto on sen lompsan jakaminen, silloin mennään jo asiattomuuksiin mutta siintähän voi aina kietäytyä.

tami

ViestiKirjoittaja tami » 27.2.2010 17:38

kyl mä ainakin vetäisin herneet nenään ja kaverille turpaan jos joku kehtais kysyy pilluu..
eipä sitä oo koskaan noin tylysti kysyttykään, kyl kaikki sen tietään et muijaa pitää lämppää tälläsiin juttuihin. (paitsi haluan näemmä :roll: )
varmaan jossain kaveri suhteis eri asia (FWB), mut joidenki semituttujen kesken, vaikee uskoo.

ja aikamoisia määriä kannabista pitäis saada yhestä sessiosta, kukan ollessa kuitenkin melko arvotonta. :P

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 27.2.2010 17:55

tami kirjoitti:
...ja aikamoisia määriä kannabista pitäis saada yhestä sessiosta, kukan ollessa kuitenkin melko arvotonta. :P

Nyt laitan provon tarkoituksella, joten älä suutu:

Kumpaa on vaikeampi saada, pillua vai kukkaa eli kumpi on arvottamampaa :D

Ukkomiehet ja kotikasvattajat ei saa vastata.

Vihreevoima
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Vihreevoima » 27.2.2010 18:45

tami kirjoitti:varmaan jossain kaveri suhteis eri asia (FWB)

WTFHAYTA? Nyt mä en varmaan ymmärtänyt oikein, mutta pitikö siis ymmärtää, että kaverilta voi pyytää karvavisaa vastikkeeksi kukasta??? :shock: Ei siis muuten, mutta mun mielestä kaverilta kyllä voi pyytää pillua, muttei vastikkeeksi mistään... Toivottavasti ymmärsin kaiken ihan väärin.

Koessi
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Koessi » 27.2.2010 18:57

Aina ku exä käy hakemas budia tiedustelen että otatko rahalla vai vingautetaanko visaa.
Paitsi jos sillä on joku uus räkänokka messis.

Warewolf
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Warewolf » 27.2.2010 20:22

ventami kirjoitti:Kumpaa on vaikeampi saada, pillua vai kukkaa eli kumpi on arvottamampaa :D

Kukkaa on vaikeampi saada, sillä siitä halutaan rahaa. Pimppiä heruu ilmaiseksi. Huonosti menis jos tarvis maksullisia...
Natsimoderoinnin puolesta.

*has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?*

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 27.2.2010 20:23

ventami kirjoitti:...

Mahtavaa luettavaa koko topicci ja kyllä sinkkuna saa pillua helpommin kuin ukkomiehenä. :lol:

:foil:
Viimeksi muokannut Vieras, 27.2.2010 22:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

åke pakana
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja åke pakana » 27.2.2010 20:25

Warewolf kirjoitti:...

Kukkaa on vaikeampi saada, sillä siitä halutaan rahaa. Pimppiä heruu ilmaiseksi. Huonosti menis jos tarvis maksullisia...

ensimmäinen asuu pillun kanssa, toinen kasvin, kolmas onkin pillun omistama kasvi.

hämmästyttävää, miten joka vitun paikkaan on laitettava virke.
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?

Nebukadressar

ViestiKirjoittaja Nebukadressar » 27.2.2010 22:00

Ihanaa humanistit!

Ainoa asia mikä tuossa ajattelussa mättää on se, että tätä maailmaa ei ole rakennettu yhtä hyvien / valistuneiden / oikeamielisten varaan kuin te olette.

Eli omalla nimimerkillä ihan reuilusti:

Itse en tällaiseen kauppaan ole ikinä joutunut enkä edes halua joutua (enhän edes kasvattele), mutta jos kahden ihmisen välillä tämmöinen vaihtokauppa syntyy, niin ei se ole minulta pois (mitä sillä rahalla siinä välissä tekee jos loppuhyödykkeitä löytyy molemmilta osapuolilta). Ainakin alkoholipiireissä tuota lihaa piilotetaan ihan ilmaiseksikin vähän niinq lifestyle meinigillä.

Kiitos!
Kannabis tekee käyttäjästä passiivisen riippuvaisen, joka tulee sokeaksi muiden ihmisten tarpeille ja ajattelee vain itseään. ...tuumi Nebu päätään budistellen

Warewolf
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Warewolf » 27.2.2010 23:24

åke pakana kirjoitti:...

ensimmäinen asuu pillun kanssa, toinen kasvin, kolmas onkin pillun omistama kasvi.

kukas asuu pillun kanssa? Minäkö? En viime tietämän mukaan...
Natsimoderoinnin puolesta.

*has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?*

Amatööri

ViestiKirjoittaja Amatööri » 28.2.2010 7:43

.. Väkisinki tulin pohtineeksi että:

Millä valuutalla Örkin mainitsemaa HOMO-budia saa ostetuksi? Entä jos on ostamassa niin kannattaako vilauttaa luotettavuuden herättäiseksi varsinkin jos saa maistiaiset..

/A

Ps. Ja vakavamin, onhan tuo maksutapa tosiaankin ollut jonnin aikaa ihmisillä käytössä - että ihme ellei tätäkin kaupankäyntiä olisi tuon avulla hoidettu..

Kolmilukko

ViestiKirjoittaja Kolmilukko » 28.2.2010 11:20

ventami kirjoitti:...

Kukkaa on vaikeanpi saada. Se jurnuttaa varsinkin sen jälkeen kun poliisit vei puskat.

haluan

ViestiKirjoittaja haluan » 28.2.2010 13:46

tami kirjoitti:kyl mä ainakin vetäisin herneet nenään ja kaverille turpaan jos joku kehtais kysyy pilluu..
eipä sitä oo koskaan noin tylysti kysyttykään, kyl kaikki sen tietään et muijaa pitää lämppää tälläsiin juttuihin. (paitsi haluan näemmä :roll: )
varmaan jossain kaveri suhteis eri asia (FWB), mut joidenki semituttujen kesken, vaikee uskoo.

ja aikamoisia määriä kannabista pitäis saada yhestä sessiosta, kukan ollessa kuitenkin melko arvotonta. :P

Tosin meikä ei oo vetämässä ketään muijaa turpaan jos ne kyssyy multa saako kyrpää. Halusin vaan sanoa tässä asiassa mun mielestä se menee yli millon toista tarvii pitää kusipäänä, miksi siitä pitää tehä monimutkasempaa ku minkä tahansa asian pyytämisestä? En mää ainakaan toivos että jos en alistu tuollasiin sanaleikkeihin ja kiertelyihin, oon heti tunteeton ja ilkeä ku pyydän suoraan, ku itse kuitenkin näen että se suoraan pyytäminen on rehellisempää, yksinkertaisempaa eikä mun mielestä edes loukkaavaa. Ihmiset päättää ite millon ne toisten sanoista loukkaantuu, ja silti siitä halutaan usein vääntää sen sanojan vika.

karderi

ViestiKirjoittaja karderi » 28.2.2010 19:29

noh noh täältä löytyy ak-48:ia jos joku ihana teini haluu munaa.
vain yv: mulkku pimppaan

tami

ViestiKirjoittaja tami » 28.2.2010 20:01

ventami kirjoitti:Kumpaa on vaikeampi saada, pillua vai kukkaa eli kumpi on arvottamampaa :D

mä lähinnä tarkotin et ei oo kyse mistään grammoista. "käypä" seksin hinta on jotain 100-200e. :P
silti kyllä toivoisin että kannabis ei saisi tälläistäkin leimaa otsaansa, "kannabishuora" jätetään se muille substansseille.
se että kumpi on arvokkaampaa, riippuu ihan vastaajasta.
mulle pillu on arvokkaampaa, hyvää kukkaa saa rahalla mut hyvää pilluu ei. :wink:

Vihreevoima kirjoitti:WTFHAYTA? Nyt mä en varmaan ymmärtänyt oikein, mutta pitikö siis ymmärtää, että kaverilta voi pyytää karvavisaa vastikkeeksi kukasta??? :shock: Ei siis muuten, mutta mun mielestä kaverilta kyllä voi pyytää pillua, muttei vastikkeeksi mistään... Toivottavasti ymmärsin kaiken ihan väärin.

joo, en tosiaan tarkoittanut et musta on ok pyytää seksiä kukasta vastikeeksi, lähinnä tarkoitin tollasta järjestely mikä halualla on näemmä (friends with benefits)

haluan kirjoitti:Tosin meikä ei oo vetämässä ketään muijaa turpaan jos ne kyssyy multa saako kyrpää. Halusin vaan sanoa tässä asiassa mun mielestä se menee yli millon toista tarvii pitää kusipäänä, miksi siitä pitää tehä monimutkasempaa ku minkä tahansa asian pyytämisestä? En mää ainakaan toivos että jos en alistu tuollasiin sanaleikkeihin ja kiertelyihin, oon heti tunteeton ja ilkeä ku pyydän suoraan, ku itse kuitenkin näen että se suoraan pyytäminen on rehellisempää, yksinkertaisempaa eikä mun mielestä edes loukkaavaa. Ihmiset päättää ite millon ne toisten sanoista loukkaantuu, ja silti siitä halutaan usein vääntää sen sanojan vika.

en tiiä, musta se on törkeetä käytöstä kysellä jotain pillua.
kaipa sitäkin voi sitten kysyä jotenkin nätisti, lähinnä tulee vaan että kysyjällä ei oo mitään kunniotusta toista kohtaan.
samaan kastiin kyllä niputan ne kyrvän kyselijätkin. :laugh:

yleensä jos on mahdollisuus saada jotain, niin sen kyllä saa ilman kysymisiäkin.

tää koko keskustelu saa kauheen panetuksen päälle, nyt en kyllä kysyjiä panisi pahakseni. :lol:

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”