Kuva

Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vieras

Re: Kusipäämyyjä pyytää muuta kuin rahaa

ViestiKirjoittaja Vieras » 21.2.2010 22:22

Meinaatko vinguttaa Karvavisaa? . :lol:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 22.2.2010 15:12

Kyl ite jättäisin myymättä jos karvavisalla yrittäis ostaa.
Jotakin laatua sentään. :doh:

Posliinivisa kyllä kelpaa! :yes:

yks vaa

ViestiKirjoittaja yks vaa » 22.2.2010 22:21

no ei ollu keskustelun avaus välttämättä kaikkein kivoimmasta aiheesta, mut ei helvete mitä junttipossee tääl on sitä kommentoinu! noloo, äitis ku näkis!

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 23.2.2010 14:53

Joo äiti vois kans pistää visa vinquu.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 24.2.2010 16:55

Vieras kirjoitti:Kyl ite jättäisin myymättä jos karvavisalla yrittäis ostaa.
Jotakin laatua sentään. :doh:

Posliinivisa kyllä kelpaa! :yes:

Itse en taas koskisi niihin teinien poslareihin. Hyi helvetti mitä touhua. Tytöt imevät vaikutteet jostain jenkkilän telkkarista ja olettavat että kaikki kuolaavat poslarin perään...

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 24.2.2010 17:01

Vieras kirjoitti:...
Itse en taas koskisi niihin teinien poslareihin. Hyi helvetti mitä touhua. Tytöt imevät vaikutteet jostain jenkkilän telkkarista ja olettavat että kaikki kuolaavat poslarin perään...

Kyllähän metsien miehelle pusikko kelpaa, herääkö seksuaalivietti erityisesti kun saa raivaussahalla raivata tiensä pelipaikoille sen viidakon läpi ?
uga uga..

haluan

ViestiKirjoittaja haluan » 24.2.2010 20:11

Ei herravitunjumala oon repeilly tätä ketjua lukiessani. Nyt tiijänkin miksi ne söpöt polttelijatytöt on niin harvassa.

No ei mutta oikeesti, sais mennä diileri opiskelemaan hommansa vähän paremmin. Ehkä kannattaisi siirtyä myymään jotakin koukuttavampaa jos pillua päättää rahan sijasta ruinata.

Tuli suurta myötätuntoa ketjun aloittajaa kohtaa, voi kun voisin auttaa sinua.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 24.2.2010 20:20

haluan kirjoitti:
Tuli suurta myötätuntoa ketjun aloittajaa kohtaa, voi kun voisin auttaa sinua.
Eli "tarjota" bongia neitokaiselle ja polttelun jälkeen vaatia maksuksi poslarivisaa? :lol:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 24.2.2010 20:42

Vieras kirjoitti:...Eli "tarjota" bongia neitokaiselle ja polttelun jälkeen vaatia maksuksi poslarivisaa? :lol:

Eikä tarvitse edes olla poslari. Multa löytyy raivaussaha jos pääsen jälkiliukkaille.
Jotenkin nyt on sellanen kutina persuksissa (ei posliini) että 99% viestiketjun vieraista on uloskirjautuneita vakifoorumilaisia :D
Itse edustan sitä 1% vähemmistöä.

Terveisin hannu jore, valtion palkalla kelpaa surffata työajalla vähän pidempäänkin.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 24.2.2010 20:58

Vieras kirjoitti:...Eli "tarjota" bongia neitokaiselle ja polttelun jälkeen vaatia maksuksi poslarivisaa? :lol:

Koska 6. viesti 24 tunnin sisään olisi ilmeisesti roskapostia, noudatanpa itsekkin nokkelaa strategiaa ja tuun "vieraana" tänne.

Ja vastauksena tuohon, ei, ei meikä juuri tykkää nussimisesta. Enkä varsinkaan haluaisi tunkija mun kyrpää kenenkään poslarivisaan, bondagehommia kylläkin haluaisin kokeilla jos nyt jotakin off-topiccia tähän heitän. Niin päin että oon se alistettava osapuoli siis.

Plus meikä on niin paska nussimaan että mulla häirittis hirviästi ajatella miten nolona se naikkonen sitä mun tökkimistä pitäs.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 26.2.2010 19:12

Moi voisitko sie ketjun alottaja pistää viestiä miulle ni mie autan siuta!

Shavedpussyexchanceforbudscorporation@cannabla.co.uk

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 26.2.2010 20:52

:laugh:
ääää
piste.

makkaraperunat

ViestiKirjoittaja makkaraperunat » 27.2.2010 2:12

Kuva
Harkitsen myös dokumentin tekemistä aiheesta.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 27.2.2010 3:04

fuck yeah!

Keke-

ViestiKirjoittaja Keke- » 27.2.2010 3:05

Taas tehdään hampusta gangsta HUUMETTA :lol:

Tarpeeksi on jo nähty näitä gangeja jotka "diilaa hiisii" ja niitähän ei vittu kuseteta tai tulee pesarista tai kuula kalloo!

Vituttaa nämä jotkut liikaa jenkkileffoja katsoneet, jotka tekevät pelkstään lätkän poistamisesta hillitöntä kuumotusdiilaamista ja ottavat asiat liian tosissaan.

Klosetisti

ViestiKirjoittaja Klosetisti » 27.2.2010 9:18

No minäpä postaan ihan omalla tunnuksellani mielipiteeni: Ei perän pyytäminen maksuksi ole mitenkään sopimatonta. Tilanne on sama kuin pyytäisi esim. liian korkeaa hintaa tuotteesta, eli ostajalla on aina mahdollisuus valita ja halutessaan kieltäytyä. Ei seksin pyytäminen maksuksi ole pakottamista tai muuta moraalitonta. Mikä muka tekee rahasta sen ainoan ja oikean hyväksyttävän vaihdon välineen??

Jos myisin, ja seuraavat asiat täyttyisivät, ilman muuta tarjoaisin mahdollisuuden maksaa myös luonnossa: Minulla olisi kukkaa ja rahaakin jo yli oman tarpeen, joku hyväpeppuinen ei veritaudeista kärsivä hampputyttö tulisi tekemään kauppoja, ja olisin sinkku puutteessa.

Ei kyse ole yhtään sen monimutkaisemmasta kuin kysynnän ja tarjonnan laista. Joskus sodanjälkeisinä vuosina kun rahaa ei ollut, vaihtokauppa oli käytetyin kaupankäynnin muoto.

actionjackson

ViestiKirjoittaja actionjackson » 27.2.2010 11:46

Klosetisti kirjoitti:No minäpä postaan ihan omalla tunnuksellani mielipiteeni: Ei perän pyytäminen maksuksi ole mitenkään sopimatonta. Tilanne on sama kuin pyytäisi esim. liian korkeaa hintaa tuotteesta, eli ostajalla on aina mahdollisuus valita ja halutessaan kieltäytyä. Ei seksin pyytäminen maksuksi ole pakottamista tai muuta moraalitonta. Mikä muka tekee rahasta sen ainoan ja oikean hyväksyttävän vaihdon välineen??

Jos myisin, ja seuraavat asiat täyttyisivät, ilman muuta tarjoaisin mahdollisuuden maksaa myös luonnossa: Minulla olisi kukkaa ja rahaakin jo yli oman tarpeen, joku hyväpeppuinen ei veritaudeista kärsivä hampputyttö tulisi tekemään kauppoja, ja olisin sinkku puutteessa.

Ei kyse ole yhtään sen monimutkaisemmasta kuin kysynnän ja tarjonnan laista. Joskus sodanjälkeisinä vuosina kun rahaa ei ollut, vaihtokauppa oli käytetyin kaupankäynnin muoto.

Kaikki hamputtaret eivät varmasti ole yhtä vapaamielisiä kuin sinä. Nykynaiset eivät ole enää rintaliivittömiä hippejä, jotka pitäisivät ulkosynnyttimiään kaupankäynnin välineenä, vaan itseään kunnioittavia itsenäisiä naisia. Tai ainakin ne, jotka minä tunnen. Tiedostan kyllä, että joillekin heruttaminen joka tilanteessa voi olla luonnollista. Toisen "omaisuutta" ja yksityisyyttä pitää kuitenkin kunnioittaa. Varsinkin tämän "heikomman" sukupuolen, joka voi olla joskus helposti taivuteltavissa sellaiseen johon hän ei todellisuudessa halua. Mun mielestä olisi todella röyhkeää vaatia sukupuoliyhteyttä jos toinen tarjoaa jotain konkreettista. Ainoastaan silloin voisin suvaita moisen vaihtokaupan jos ostaja sitä itse ehdottaa. Itse kieltäytyisin silloinkin.

Saanko kysyä, arvon römpsän vaatijoilta, että mikä on sopiva määrä kannabista vaihdettuna seksiin?
Jos ei toi vittuilu lopu, niin sitten se jatkuu...

actionjackson, guaranteed satisfaction

Vivian

ViestiKirjoittaja Vivian » 27.2.2010 12:00

Jos joku äijä pyytäs multa maksua luonnossa, niin sais haistaa metrin mittasen paskan. Tämä tulee varmaan monille miehille yllätyksenä, mutta harvat naiset innostuvat pillua ruikkaavista miehistä. Itsehän en anna piruuttanikaan toosaa, jos joku erehtyy päästämään suustaan nämä maagiset "annatko pillua" sanat.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 27.2.2010 12:05

Nimimerkkini kasvattaa vain omaan käyttöön, joten.

Parhaiten kaikenlaisia vastapalveluksia saa kun tekee selväksi että ei tarvitse mitään korvausta. Sanoo että ite poltan vain noita ite tehtyjä hashiksia niin nuo lehdet ja siivilöidyt kukat kertyy vain turhaan lipastoihin, niin olen tyytyväinen kun joku ne vie pois.

Varsinkin kun tietää kaverien olevan persaukisia, niin parashan se on sanoa, kun sanovat että korvaavat kyllä joskus tarjoamalla safkaa tai kaljaa, että ei tarvitse stressata.

Olen saanut aivan uskomattomia jeesauksia ihan kavereiden omasta aloitteesta kun on tullut vaikeita juttuja. Kylilläkin erityisesti kännissä selittävät kaikille, kuinka hyvä tyyppi se on.

Kun ei itse osaa tuohon naisseuraan tutustua vaikka on jo kohta kolmeen kymppiin ehtinyt, on hyvä olla kavereita jotka osaavat naista hankkia heti jos sille päälle tulee. Ja vielä parempi kun kaveri tietää, että niitä marihuanoita ei makseta materialla :wink: .

Rahan kanssa pelleilyllä tai muilla korvaussuunnitelmilla ei saa aikaan kun kusipäisiä ihmisiä.

Klosetisti

ViestiKirjoittaja Klosetisti » 27.2.2010 12:42

actionjackson kirjoitti:...
Saanko kysyä, arvon römpsän vaatijoilta, että mikä on sopiva määrä kannabista vaihdettuna seksiin?

Haha, tästäpä saisi vaikka uuden mielenkiintoisen pollin! :P

Todellinen hinnoittelu olisi kyllä aika haastavaa, koska kannabiksia on erilaisia kuten römpsiäkin...voisi toimia niin että molemmat kaupanteon osapuolet saisivat vaikka pienet maistiaiset etukäteen.

Mitenköhän asia muuttuisi mahdollisessa sioillekärähtämistilanteessa? Voitaisiinko ostajaa syyttää ostamisesta tai myyjää myynnistä? Jos myyjää syytettäisiin myymisestä, ostaja voisi haastaa syyttäjän kunnianloukkauksesta että hänen römpsänsäkö aineellistetaan rahaan verrattavissa olevaksi hyödykkeeksi.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”