Idän Pikajuna kirjoitti:...
Nimenomaan tulenarka ja sitä tässä vähän hain takaa että ehkä se aihe ei olisi niin arka jos ihmiset "joutuisivat" käsittelemään sitä enemmän. Tällä hetkellä isoa osaa ihmisiä ei tunnu juurikaan kiinnostavan nämä kannabisjutut, miksi uhrata ajatuksiaan asialle jonka kokee sellaiseksi että sillä ei ole minkäänlaista vaikutusta itseen, toivoisi että se katoaisi maan pinnalta kokonaan ja luottaa siihen että joku muu on tuolla hävittämässä sitä/suojelemassa siltä (virkavalta).
Pulitrukki: Aivan, ja mielestäni tässä kyse on juurikin siitä tietämyksen leviämisestä. Jos vastapuoli ei ole halukas etsimään tietoa ollenkaan niin kuinka sen sitten saa välitettyä eteenpäin ellei puoliväkisin? Siis ihmisiä jotka eivät halua tai tahdo nähdä pitäisi saada näkemään, pakostakin siinä joku loukkaantuu jossain vaiheessa. Meitä on paljon, mutta suomessa olemme käsittääkseni edelleen vähemmistö.
Closedeyelids: Olen samaa mieltä että on parasta avata sanainen arkkunsa silloin kun keskustelu on hedelmällistä ja itselläkin on jotain järkevää sanottavaa, mutta mieluummin edes se "xXxlailliztacaa gannabizxXx" kuin täydellinen vaikeneminen. Jonkun se likainenkin työ on tehtävä, tietyissä paikoissa kun keskustelua käydään se tulee aina olemaan rumaa, pitäisikö näitä paikkoja siis välttää tyystin? Eikö se olisi jonkinasteista luovuttamista? On totta että kannabiksella ja chilillä on aika vähän tekemistä toistensa kanssa, mutta minä haluan että chilinkasvattaja hyväksyy minun kannabiksen käyttöni siinä missä poliisi ja siwan kassatyöntekijätkin. Chilit eivät ole minulle henkilökohtaisesti millään tasolla läheinen asia joten chiliforumeille en kirjoittele. Olen kuitenkin valmis puolustamaan kantaani muualla.
Minä mielelläni käyttäytyisin "kuin muutkin ihmiset" mutta niin kauan kun ympäröivä yhteiskunta ei kohtele minua normaalina ihmisenä, ajaudun johonkin toiseen sosiaaliseen lokeroon kuin "normaali ihminen". Olen kyllä sitä mieltä että asioista vauhkoaminen on paheksuttavaa toimintaa.
Elikkä sun mielestä pitäis kanssa kuunnella kaikkia jehovia, terveys ja muita fanaatikkoja. Ja sulla on oikeus pakottaa mua kiinnostumaan sua kiinnostavasta asiasta. Sä oot myös valmis pakkosyöttää mulle infoa mistä en välttämättä ole kiinnostunut. Vittu mitä hamppufasismia. Älkää olkoo nii saatanan jyrkkiä, pelaatte vaan "vihollisen" pussiin. Mä olen kohta 30 vuotta blossitellut, kyllä ne asiat hiljalleen muuttuu.