saattaa johtua siitä miten paskaa hasista se on, mutta ite oon tehnyt useammansorttisilla hasiksilla seuraavanlaista kaakaota ja yleensä tullut ihan hyvä, joskus maistuu läpi hieman.
eli kattilaan reipas nokare voita/margariiniä, levy ykköselle tai mahdollisimman matalalle. murustan sitä hasista siihen voihin, kun se alkaa sulaa se hasiski pitäisi liueta melkein saman tien siihen. kun voi on sulanut heitän rivin tai pari taloussuklaata sinne sulamaan myös. sitten 2-3dl punasta maitoa ja lämmitän siinä ykkösellä kunnes höyryää ja on kiva juoda. lämpöö ei mielellään missään vaiheessa pidä päästä kiehumiseen.
vissiin erilaisia hasiksia kun en mä ikinä grammaa enempää viitsis vetää, tein jostoin super polmista kerran ne gemmikaakaot ja heräsin 6 tuntia myöhemmin tuijottamasta seinää.
syötynä/juotuna selkeästi hitaammat ja pehmeämmät nousut.
ton voihin liuotuksen jälkeen sitä hasisvoita voi tietty käyttää vähän mihin vain mihin voi laittaa rasvaa. niin ja mikä ei vaadi kovin kuumia lämpötiloja valmistuksessa. ite oon tehnyt pikkuleipiä, kakkuja, ja riisipuuroa
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)