Kuva

Voiko peruslätkää syödä?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
towelie

Re: Voiko peruslätkää syödä?

ViestiKirjoittaja towelie » 15.1.2010 22:24

jos ei polttaminen vain onnistu niin turha hukata sitä lätkää sen yrittämiseen.

saattaa johtua siitä miten paskaa hasista se on, mutta ite oon tehnyt useammansorttisilla hasiksilla seuraavanlaista kaakaota ja yleensä tullut ihan hyvä, joskus maistuu läpi hieman.

eli kattilaan reipas nokare voita/margariiniä, levy ykköselle tai mahdollisimman matalalle. murustan sitä hasista siihen voihin, kun se alkaa sulaa se hasiski pitäisi liueta melkein saman tien siihen. kun voi on sulanut heitän rivin tai pari taloussuklaata sinne sulamaan myös. sitten 2-3dl punasta maitoa ja lämmitän siinä ykkösellä kunnes höyryää ja on kiva juoda. lämpöö ei mielellään missään vaiheessa pidä päästä kiehumiseen.

vissiin erilaisia hasiksia kun en mä ikinä grammaa enempää viitsis vetää, tein jostoin super polmista kerran ne gemmikaakaot ja heräsin 6 tuntia myöhemmin tuijottamasta seinää.

syötynä/juotuna selkeästi hitaammat ja pehmeämmät nousut.
ton voihin liuotuksen jälkeen sitä hasisvoita voi tietty käyttää vähän mihin vain mihin voi laittaa rasvaa. niin ja mikä ei vaadi kovin kuumia lämpötiloja valmistuksessa. ite oon tehnyt pikkuleipiä, kakkuja, ja riisipuuroa :lol:

Vieras

Re: Voiko peruslätkää syödä?

ViestiKirjoittaja Vieras » 16.1.2010 12:18

Joskus on tullut syotya pari grammaa charaa ruokaoljyyn sekoitettuna ja nopeasti kuumennettuna. Tama oli loman viimeisena paivana kun kaikkea ei ehtinyt polttamaan paikanpaalla. Seurauksena oli, etta alkoi vaikuttamaan reilun puolen tunnin paasta ja reilu tunti ottamisesta hyva kuin enaa kykeni sangysta nousemaan. Mielenkiintoinen ja vahan rajukin kokemus. Seuraavat kolme nelja tuntia oli aina kuin silmat ummisti niin paatyi unenomaiseen tilaan josta paasi pois kun aukaisi vain silmat. Olin viela hyvinkin sekavassa tilassa viela 13 tuntia myohemmnin ja olo kunnolla normaalisoitui vasta iltapaivalla kun aikaa oli kulunut noin 20 tuntia.

Suuret maarat syotyna saattavat siis vaikuttaa aivan eri tavalla kuin poltettuna, eli syyta olla hiemanvarovaisempi kuin normaalisti.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”