Kuva

kannabiksen lopettaminen

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
apollo11
1 tähti
1 tähti

Re: kannabiksen lopettaminen

ViestiKirjoittaja apollo11 » 19.8.2009 9:35

jotkut jää koukkuun jotkut ei, itsellä ainakin kannabis koukutti aika pahasti, jotkut siirtyy riippuvuuksista toiseen, itselläni cs+tupakasta -> cs+hamppu+alkoholi+tupakka -> cs+tupakka+alkoholi+ -> cs+alkoholi -> cs -> nettipelit -> ja nyt energiajuomat.

kokijamies

ViestiKirjoittaja kokijamies » 20.8.2009 2:34

Mä olen riippuvainen voimakkaista kokemuksista Elämästä. Olen ollut koko ikäni, aivan pienestä saakka.

Samanlainen ilmiö ja "riippuvuus" on jossain määrin perusrakenteellista kaikissa meissä tuntevissa ja kokevissa ihmisolennoissa, voimakkaita kokemuksia elämästäänhän kai jokainen meistä kaipaa ja hakee, kukin omalla tavallaan. Useimmille ihmisille riittää hyvä elokuva, lenkkeily, etelänmatka, postimerkkeily, sm-liiga, perusviikonloppukännit tms normaaliksi kutsuttu toiminta, eikä suurimmalla osalla nälkäkään kasva syödessä liiaksi asti. Itse olen löytänyt nopeimmat ja päräyttävimmät reitit näiden voimakkaiden kokemuksille lähteille (perheen ja luonnon lisäksi) ikiaikaisesta kestosuosikki-kolmikosta: erilaisista päihteistä & tajusteista, uskonnollisuudesta/hengellisyydestä/mystiikasta sekä seksuaalisuudesta. Tämän löydön jälkeen oikeaa annoskokoa ja balanssia onkin sitten pitänyt hakea joka päivä, 90-luvulla vähän hurjemminkin ottein kun yhtä aikaa piti päästä lujempaa syvemmälle ja korkeammalle. Niinkuin nuorempana ja tyhmempänä yrityksenä on kun on makuun päässyt.

Hamppun tämä liittyy siten, että sen lisäksi että hampun nauttiminen on jo itsessään oma monitasoisen voimakas kokemuksensa, se on myös erittäin helposti yhdistävissä kaikkien muiden omassa arkielämässä olevien voimakkaiden kokemusten lähteiden (ns hyvien harrastusten) kanssa - ja se tuntuu usein vielä vahvistavan näitä kokemuksia entisestään. Voi katsoa sen hyvän elokuvan tuppurassa, pajautella ennen sinne lenkillelähtöä tms ulkoilua, yleensäkin tehdä hampun kera kaikkia niitä asioita joista saa onnentunnetta irti. Ja voi vieläpä kokea saavansa tällöin niistä hieman enemmän irti. Usein myös jopa tylsemmistä ja epämielyttävämmistä askareistakin, talon siivoaminen ja pihalla seisova puusavottakin muuttuu kummasti mahdollisuudeksi mielenkiintoiseen seikkailuun kun tusauttaa pesällisen yrttiä esivalmisteluina. Kaksi pesällistä niin tulee nurmikkokin leikatuksi. Perusmeininki.
Noita kaikenlaisia ehdollistumia ja "tämä liittyy tähän"-viivojahan nyt tulee muutenkin vedeltyä eri asioiden välille ei-tietoisella levelillä päivät pitkät, ihmisiä kun ollaan, moneen asiaan ja toimintoon saa kyllä hampunkin liitettyä päässään ihan huomaamattaankin kun käy viivojenvetoon.

Tässä vaiheessa siitä omasta hampunkäytöstä voikin sitten salakavalasti muodostua - jos nyt ei ongelma niin - erilaisia ongelmia aiheuttava tapa.
Mitään ongelmia ei sinänsä ilmene silloin kun järjestelyt pelaavat ja homma kulkee, mutta sitten kun niitä tavanomaisia savuja ei jonain päivänä olekaan meinaa itku päästä ja sormi mennä suuhun kun ei muka osaakaan tehdä jotakin asiaa ilman asiaankuuluvia savuja. Tai osaa, mutta se ei tunnu miltään. Tai tuntuu, mutta ei niin hyvältä tai merkitykselliseltä kuin yleensä. Tai sitten ei vaan jaksa kiinnostaa koko asia, tuntui miltä tuntui. Säätöhommiksi menee joka tapauksessa tässä vaiheessa yhtälöä, tai sellaisten yrittämiseksi ainakin. Ja kitkuiksi.
Mihin suuntaan tästä on sitten parasta jatkaa, se riippuu täysin henkilöstä ja henkilökohtaisesta todellisuudesta, tosille ainoaksi oikeasti toimivaksi ratkaisuksi jää täysi savuttomuus ja toisille taas omavaraisuuden ja jokapäiväisen yrtin jatkuvuuden varmistaminen. Useimmat muut löytävät oman ratkaisunsa jostain näiden kahden ääripään välimaastosta, miten milloinkin. Ne käytännön tulokset kertovat kyllä tekniikan toimivuuden.

Mitä taas tulee noihin kitkuihin, mulle hamppu on näyttäytynyt melkeinpä opettavaisimmillaan juurikin silloin kun sitä ei ole ollut ja on ollut kitkujen vuoro. Varsinkin oman itseni sekä aivokemiani suhteen. Nöyrää puuhaa. Toivottavasti jokainen aktiivisempi hampunkäyttäjä saa riittävän vittumaisia kitkuja riittävän säännöllisesti että pysyy edes joku tilannetaju yllä.

Hyvä vain että tälläistäkin täällä keskustellaan, hieman vaan väsyttää ja huvittaa noi muutamat seontrolli!-yksijasamaherravieraskirjoittaakaiken-höpöhöpöspekuloinnit ja provosoitumiset mitä tossa aiempana ketjussa pisti silmään. Yllätyksenä eivät kyllä tulleet, aihekin kun on tällainen.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 14.10.2009 21:27

Vieras kirjoitti:Jes, tollanen just olinkin. Onneksi tosin löysin naisen joka otti niskasta kiinni, naisen jota vaimoksi nykyään kutsun.

Vittu huhuh ootko noin heikko että ilman naista et onnistuisi!

Rakkaus on tietysti helpottaa asiaa mutta, täytyyhän se hoitua ilman sitä :yes: :yes:

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 14.10.2009 21:32

MasterNab kirjoitti:Paha trolli sanon minä, minusta tuntuu että sama kirjottaja kirjoitti 2 ekaa viestiä.

Ei todellakaa mikään trolli mä kirjotin sen viestin.
Joku sattu kirjottaa vaan minun jälkeen tosin, minä tyräsin mun tauon mutta olen nyt ollut taas 2kk tauolla , ajatuksena 1vuosi sen jälkeen katsotaan poltanko enää ikinä... :think:

Läpälää

ViestiKirjoittaja Läpälää » 15.10.2009 18:15

itse olen polttanut viimeisem kahdemnkummene vuoden ajan lähes päivittäin. Päivittäin ei tarkoita mitään 24/7 kiskomista, iltaisin kun olen saanut lapset nukkumaan ja maailman mallilleen, poltan spliffin. Jos siihen ei ole mahdollisuutta, niin ei haittaa. Uni maistuu, selkä ei jomaoa, on rentoutunut ja hyvä fiilis. Jos siinä on jotain vikaa, niin arvomaailmasi on paskaa. :)

jorgos

ViestiKirjoittaja jorgos » 16.10.2009 15:26

Vieras kirjoitti:...
Vittu huhuh ootko noin heikko että ilman naista et onnistuisi!

Jokainen ihminenhän reagoi näihin asioihin eri tavalla. Toiset jäävät helpommin ja vahvempaan koukkuun kuin toiset. Pointti on, että ei kannata kenenkään riippuvuuksia vähätellä.
"You're Dopeman! He can smoke a pound, in a single bound!"

avokaado

ViestiKirjoittaja avokaado » 19.10.2009 17:58

Ajattelin lopetella ainakin, pitää taukoa pidempään kuin koskaan ennen, eli yli pari viikkoa.
Ongelmaksi muodostuu, päätös, että kasvit jo katkoin, pitää varastot poltella
ensin pois.
Johtaa siihen, että kun kasvimateriaalia on niin paljon kaapissa, että pitää
polttaa kovemmalla tahdilla, että saa sen joskus loppumaan. Mutta: eihän tuo lopu koskaan :?
Sillonkin kun on muka polttamatta, menee silti pari kertaa viikossa, ihan huomaamatta.
Onhan se, kun olisi nyt muutakin kivaa tekemistä, mutta kun tulee motivaatiopulaa. Kun
hemppi on niin kivaa. Vaikka oikeastaan ei edes ole, kun kyllästyttää/vainottaa jo.
Odottaa vain että saa purkit tyhjiksi. Kai se siitä. Ei muuta ongelmaa, kuin nämä, että
sitä vain polttaa tottumuksesta.
"Hampun kasvattaminen on melko työlästä, sillä siihen tarvitaan muun muassa lamppuja ja kastelulaitteita".

oldirty
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja oldirty » 19.10.2009 18:27

avokaado kirjoitti:Ajattelin lopetella ainakin, pitää taukoa pidempään kuin koskaan ennen, eli yli pari viikkoa.
Ongelmaksi muodostuu, päätös, että kasvit jo katkoin, pitää varastot poltella
ensin pois.
Johtaa siihen, että kun kasvimateriaalia on niin paljon kaapissa, että pitää
polttaa kovemmalla tahdilla, että saa sen joskus loppumaan. Mutta: eihän tuo lopu koskaan :?
Sillonkin kun on muka polttamatta, menee silti pari kertaa viikossa, ihan huomaamatta.
Onhan se, kun olisi nyt muutakin kivaa tekemistä, mutta kun tulee motivaatiopulaa. Kun
hemppi on niin kivaa. Vaikka oikeastaan ei edes ole, kun kyllästyttää/vainottaa jo.
Odottaa vain että saa purkit tyhjiksi. Kai se siitä. Ei muuta ongelmaa, kuin nämä, että
sitä vain polttaa tottumuksesta.

Nyt otat itseäsi niskasta kiinni. Teet päätöksen olla polttamatta. Sovit itsesi kanssa tauon pituuden. Annat vaikka varastosi jollekin luotettavalle ystävälle säilytykseen siksiaikaa kun taukoilet. Sinä pystyt siihen, usko pois. Tauolla on paaljon mukavampi olla, kun tietää, että varastossa on vielä poltettavaa. Se on kuin palkinto joka odottaa onnistuneen tauon lopussa. Et ole yksin taukosi kanssa. :lohtu:

Vertaistukea saa täältä----> https://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=13065
the Effects are very strange, and, at first hearing, frightful enough) is very general and frequent: and the Person, from whom I received it, hath made very many Trials of it, on himself, with very good Effect.

BudJetti

ViestiKirjoittaja BudJetti » 20.10.2009 9:47

Muistakaa että tauko ei auta mitään, mutta se helpottaa arvomaailman selkeyttämistä(mikä sitten auttaakin jo enemmän). Se on kuin huonojen kauppojen jälkeen ääneen vähättely "no ei se nyt niin paha ollut / ihan hyvä setti on joo" kun pitää puhua kuullakseen omaa ääntään, jotenkin se helpottaa en tiedä miksi.
Ongelma ei ole käyttö vaan käytön mentaliteetti. Jos joutuu pitämään pakkotaukoja, on ongelma. Jos tauon aikana ja jälkeen tiedät että milloin olet viimeksi polttanut ja ajattelet kauanko vielä taukoa on jäljellä niin riippuvuus jatkuu heti kun sytytät ensikerran spliffin.
Ongelma on poistunut sitten kun et tiedä milloin olet poltellut viimeksi, tai mitä ja missä seurassa. Eli kun maailma ei pyöri kannbiksen ympärillä.
Silloin on aika sytyttää uusi pesä :yes:

Bush Duckta

ViestiKirjoittaja Bush Duckta » 20.10.2009 10:39

BudJetti kirjoitti:
Ongelma ei ole käyttö vaan käytön mentaliteetti. Jos joutuu pitämään pakkotaukoja, on ongelma. Jos tauon aikana ja jälkeen tiedät että milloin olet viimeksi polttanut ja ajattelet kauanko vielä taukoa on jäljellä niin riippuvuus jatkuu heti kun sytytät ensikerran spliffin.

Hehheh, todella monella meistä on luultavasti jonkunlainen Ongelma. :lol:

BudJetti kirjoitti:

Ongelma on poistunut sitten kun et tiedä milloin olet poltellut viimeksi, tai mitä ja missä seurassa. Eli kun maailma ei pyöri kannbiksen ympärillä.
Silloin on aika sytyttää uusi pesä :yes:

Ymmärsinkö oikein, että ongelma poistuu siis yksinkertaisesti tarpeeksi pitkällä tauolla? Eli tarpeeksi pitkään kun on polttamatta niin luultavasti ei enää kovin muista sitä viimeisintä kertaa, ja silloin on ongelma poistunut? Ja sitten on aika sytyttää uusi pesä eikä riippuvuus jatku?

Vihreevoima
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Vihreevoima » 20.10.2009 23:12

Vieras kirjoitti:Kertokaa jos on lopettamis kokemuksia

Kannabiksen lopettaminen on aina riitti sinänsä. Mekaanisena suorituksena ei kuitenkaan kovin kummoinen. Omani olen saanut lopetettua viimeistään Bilteman timpurin sahalla.

reverend

ViestiKirjoittaja reverend » 21.10.2009 0:00

Vihreevoima kirjoitti:...

Kannabiksen lopettaminen on aina riitti sinänsä. Mekaanisena suorituksena ei kuitenkaan kovin kummoinen. Omani olen saanut lopetettua viimeistään Bilteman timpurin sahalla.

:lol: voe mahoton, ensin luin hirmu tosissaan lopettamis- riiteistä, aattelin jo jotain uhrimenoja, mut timpurin saha pelasti tilanteen :lol:

Itsellä käyttö unentuloa helpottamaan, nykyään menee jotain max 0.25/ ilta lätkää, ei edes kerralla, vaan parissa kolmessa erässä, ei päihdy kovin paljon, mutta saa nukuttua hyvin. Nyt on menny jotain 10kk ilman 1-4 pv pitempiä taukoja, ihan joka ilta ei voi poltella, mietityttää vaan, että pitäskö pitää taukoa, kun ei tuo haittaa mitään ja tietää että sitten joutuu taas käyttämään synteettisiä valmisteita. Tole laskis siihen että 0.10 riittää, jos vielä ois kukkaa mitä höyrytellä, kulutus ois varsin kohtuullista. Eihän lääkekäyttäjätkään voi taukoja pidellä, niin mites ne sit pärjäilee? Mietinpähän vaan... :think:
Hän oli äärettömän iloinen ja luuli olemansa thaivaassa.

are (vierailia)

ViestiKirjoittaja are (vierailia) » 22.10.2009 15:45

Aloitin bajautuksen 14vuotiaana ja päivittäisen käytön puoli vuotta myöhemmin.
Nyt olen 19 ja ollut kuukauden polttamatta, ja se onnistuu ihan jokaiselta seuraavalla reseptillä: 1 hanki joku jota naida 2. ensimmäisellä viikolla et istu siellä yksiössäs hajun ja välineiden keskellä vaan menet esim perheesi kanssa johonkin tekemään jotain miellyttävää, itse olin ekan päivän tuhlaamassa rahaa vaatteisiin.(ei muutenkaan pidä olla paikallaan vaan tehdä ja touhuta koko vuoden passiivisuuden edestä)
3 et mene niille kavereille kylään mitkä eivät mitään muuta kuin bongin imemistä osaa edes harkitakkaan. ja jos olet säätö miehiä suljet puhelimesi.

bajautustakin 0saa arvostaa paljon enemmän ku on pää välillä selvä.

ja se on fakta että elossa en olisi ilman hamppua... paha alkoholi ongelma oli... 18vuotta kun täytin oli maksa jo lopussa.. jossain siinä bajautellessani tulin uskoon ja lupasin etten ikinä enään juo ja se päätös pitää niin kauan kun hamppua on olemassa ja JAH mukana mielessä.

tarkoitus ei ole lopettaa bajautusta kokonaan vaan kaivella vähän mielen terveyttä(f41.1) esiin ja kusta kortti takaisin.

ja päihde huoltohan on mielenkiintoinen paikka, täti ihmetteli kovasti miksi et juo?
onko se nyt oikein kannustaa hampuusia sirtymään takaisin alkoholistin elämään joka on kyllä omasta mielestäni aika paha helvetti verrattuna krooniseen pilveen.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 28.1.2010 22:45

Olen ollut tauolla jo yli puolivuotta ja silti samassa kaveri piirissä melkein joka päivä ja kaikki pajauttelee!!

Ja noin viisi vuotta aktiivista pajauttamista!

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 29.1.2010 13:21

Omalta kohdaltani olen huomannut, ettei minun ole oikein kannattavaa lopettaa jatkuvaa pilven höyryttelyä. Tulee niin ahdistunut olo.. tämä olo on toki jo vaivannut pitkään ennen kannabiksen käytön aloittamistakin. Positiiviset vaikutukset pilvessä huomasin vasta pidemmän käytön jälkeen, ikään kuin vahingossa. Alunperinhän käytin pilveä päihtymystarkoitukseen, karkoittaakseni ahdistusta ja pahaa oloa. Kannabis on kuitenkin tehnyt hyvin selväksi, ettei se ole mikään aivoja lamauttava päihde jolla pahaa oloa siirretään ja joka tarjoaa aina automaattisesti sen nousueuforian, vaikka lähtöolot olisi kuinka masentavat. Ne jutut purkautuu kyllä ennemmin tai myöhemmin.

Pilvi on kuitenkin semmoinen aine, että vaikka sitä käyttäisi päivittäin se ei estä kehoa tuntemasta sitä aitoa onnellisuudentunnetta minkä voi saavuttaa ihan selvänäkin...ainakin minun kohdallani. Elämän siinä pilven takanakin vain on oltava kohdillaan, ja se on ihan itsestä kiinni skarppaako ja hoitaa hommat mallilleen vai koittaako syytä sysätä jonkun vitun pilven niskaan, kun on vain oikeasti henkisesti niin laiska/heikko, ettei ole valmis kohtaamaan itseään.

Hydro420

ViestiKirjoittaja Hydro420 » 31.1.2010 2:02

High till i die!!

Miksi lopettaa jos ei ole haittaa? :cry:
Why when I'm not high does my life,
Feel like it's missing something
I know that I must be high
So that I can function.

Jediknight420

ViestiKirjoittaja Jediknight420 » 31.1.2010 10:41

are (vierailia) kirjoitti:

ja päihde huoltohan on mielenkiintoinen paikka, täti ihmetteli kovasti miksi et juo?
onko se nyt oikein kannustaa hampuusia sirtymään takaisin alkoholistin elämään joka on kyllä omasta mielestäni aika paha helvetti verrattuna krooniseen pilveen.

Joo poliisissa suosittelee kuluttamaan alkoholia jos haluaa pään sekaisin ja päihdehuolto tosiaan ehdotti minullekkin alkoholia ja lääkkeitä. Jäin vähän silmät pyöreeks, sit ku pakotettiin lääkärille hakemaan lääkkeitä "lopettamiseen" niin tarjottiin avoimin sylin bentsoja, diapameja ja imovanee. Rupesin eka hymyilee et onks toi tosissaan mut niin vakava naama sillä "lääkärillä" että se oli pakko ottaa tosissaan. Haha viikko noittenkaa ni lupaan et saa pään sekasin, ite söin paketin imovania uneen ja mulla meni parikuukautta saada pää selväks noista ja paketin loputtua univaikeudet oli paljon pahemmat kuin ennen lääkkeitä.

Sittenkun menee ihan oikealle lääkärille ei siis yksityiselle niin uneen määrättiin mulle Voltaren geeliä ja 600mg panadolia, seuraavana päivänä olikin jo uusi projekti kasassa. Sanoin lääkärille et kirjota vaan se resepti mutta emmä noita lääkkeitä hae kuitenkaan. Mulla on siis ihan oikea sairaus johon olis pitänyt määrätä kipulääkkeitä. Kannabis päivittäisenä käyttönä kyllä toimii paremmin kuin hyvin lääkkeenä ja tarkoitus onkin luottaa itse-lääkitsemiseen.

Päihdehuolto on yksi iso vitsi ja apua sieltä ei ainakaan tule saamaan!

Vielä tarkennukseksi porukat pakotti tonne ja heidän mielenterveyden vuoksi sinne pakottauduin, psykologille ja muille kyllä ilmaisin selvästi että kannabis on mun juttu ja sitä en tule koskaan lopettamaan.

Päivittäinen kannabiksen käyttö ei vaikuta samanlailla kuin silloin tällöin polttelu eli ei mene enää "sekaisin" joten päivittäiset askareetkin hoituva, eli teen samoja asioita kuin tekisin ilman kannabista joten en aio lopettaa ennenkuin elämässä tulee tilanne.
"tell the devil that the apple aint enough unless he put something in there that gets me really fucked up"

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 3.2.2010 17:11

Hydro420 kirjoitti:High till i die!!

Miksi lopettaa jos ei ole haittaa? :cry:

Niihin haittoihin meneekin aikaa ja varsinki siihen että huomaa ne...

Olin se joka postas tuon tokan postauksen tässä ketjussa. Oon nyt käyttänyt 7-8vuotta nuoresta iästä lähtien. Ei mullakaan tää halu lopettaa tullu ku vasta puolvuotta sitten kun ton postasin, ennen sitä koin ettei siitä ollu mitään haittaa. Koulut oon käyny loppuun ja työpaikkakin on, siinä mielessä ei ole mitään haittaa vaikka välillä tuleekin poissaoloja pelkän väsymyksen takia... Se mikä mua eniten ärsyttää on että mielessä pyörii jatkuvasti hatsin poltto, se käy joka tunti mielessä vaikka nykyyän pyrinki polttamaan vain iltaisin. Sellasta on kans usein että miettii että olis kivempi nyt olla vain selvinpäin mutta silti sytyttää sen spliffin koska on niin tottunu siihen. Senkin olen huomannut että ennen olin paljon sosiaalisempi pajareissa mutta nykyään vaivun omiin ajatuksiini ja menen tosi jumiin. Nykyään odotan koko päivän sitä että pääsen polttamaan mutta sitten kun olen polttanut niin mietin usein ettei tätä olisi tarvinnut tehdä. En jaksa edes listata kaikkee mikä täs vituttaa ...Nyt oon ajatellut oikeesti hakevani jostain apua tähän (a-klinikka tjsp) koska en pysty millään itse lopettamaan...

Sanon tän vaan varotukses teille joillekin sillä vielä vuos sitten en tunnistanut mtn haittoja tässä mun käytössä. Tunnustan kyl sen että oon tosin käyttäny varmaan enemmän ku moni muu tällä foorumilla (5-6 spliffii päiväs 7-8vuotta ilman taukoja) ja siihen nähden mielentila on yllättävän hyväs kunnos (ei o ollu masennusta enkä syöny mtn ryynejä, ainoo mikä masentaa on jatkuva polttelu). Muita huumeita en o myöskään ikinä käyttäny ja alkoholiaki juon tosi harvoin (silloinkin korkeintaan 2-3 annosta). Pilven poltto on vaan se mihin oon jämähtäny. Toivoisin et voisin lopettaa käytön niin ettei polttelu tai aihe "kannabis" pyörisi mun mielessä edes viikoittain ja se voisi jäädä harvakseltaan käytettäväks.

Varmaan tuutte monet sanomaan että lopettaminen on vain itsestä kiinni eikä siihen tarvitse apua, mutta mä en vain kykene siihen itse lukuisin yrityksien jälkeen...

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 3.2.2010 17:37

Joo itselläni iski paniikkikohtaus pari päivää sit paukuista. Nyt olotila on jotenkin sekava ollut siitä lähtien. Jotain paniikkihäiriöön viittavaa. Aikamoinen kolaus kun vaatetus, elämäntyyli ja mielipiteet ovat muuttuneet kannabis myönteisiksi. Nyt tuntuu siltä, että lopetan, mutta seurailen tässä vielä oloa. Pelottaa kyllä aika saatanasti, jos se tähän tössähti ja paniikkihäiriö tuli tilalle.

Havitatti

ViestiKirjoittaja Havitatti » 3.2.2010 17:39

Vastikään tulleessa dokkarissahan tuli tuloksissa ilmi että alle 15v pössyttelyn aloittaneilla oli aivoissa huomattavia eroja kuin tuon 15vuotta elämää ohittaineiden ensipössyttelijöiden aivoissa. Muistaakseni muisti kärsi?

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”