Taustatietona voisin sanoa että aloitin 13-14 vuotiaana polttelun ja nyt ikää on 18.
Alkuaikoina sitä paloi paljon.
Taukoja olen pitänyt aina silloin tällöin että järki pysyy päässä. Mutta tossa helmikuussa pidin jonkun 1.5 kuukauden tauon, sen jälkeen poltin, kauhea ahdistus iski ja sydän hakkaa lujaa ja mielessä pyörii kaikenlaisia asioita. Se on toistunut nyt aina kun olen tauon jälkeen poltellut. Kun taas polttelee säännöllisesti toleranssi nousee tiettyyn kohtaan niin, ei enää ahdistus tai paniikki kohtauksia iske, kyllä silloin on mukava poltella. Olen aina ollut alkoholi vastainen ja pitänyt kannabista sopivampana. Sitä siis olen miettinyt että kannabis on Ongelma!
Päätin nyt lopettaa enkä polttaa pitkään aikaan, mahdollisesti kokonaan.
Ohan se tuonut uusia tuulia elämääni mutta myös tehnyt asioita erinlaisiksi. Ymmärän hyvin jos sitä pidetään huumeena, mutta ymmärrän myös sen viihde,- tai lääke käyttötarkoituksen.
Itse pidän sitä huumeena. Kaikilla on varmasti eri mielipiteet, minulla on tuo. Ei minulla mitään sitä vastaan ole, mutta en voi sitä kyllä suositellakkaan.
Kertokaa jos on lopettamis kokemuksia tai muuta vastaavaa.
No einyt mitään romaania ollut tarkoitus kirjoittaa, mutta tulihan tota tekstiä.
Kiitos näin etukääten jos vaivauduit lukemaan
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
t.sitkeä lopettaja