Oli tuo nyt kutakuinkin asiallinen keskustelu joka pohjasi faktoihin. Muutama leimaava sana piti kuitenkin lipsauttaa väliin; narkkari, pirinisti.
Rikoskomisario oli selvästi parhaiten perillä asioista, eikä minun mielestä suhtautunut huumeisiin mitenkään kauhukuvia maalailevasti, kuten ehkä toimittaja ja Irti Huumeista Ry:n toiminnanjohtaja; väite siitä että gamma ja lakka olisi aloittelijoiden huumeita tuntui vähän siltä että porttiteoria on edelleen voimissaan joidenkin mielissä. Toimittajan tietysti pitää karrikoida hieman että saa keskustelua aikaiseksi, mutta olisi voinut ottaa myös muita näkökulmia asiasta esille.
Se, että rikoskomisario sanoi kannabista ongelmaksi, johtuu tietysti siitä, että se on laitonta, jolloin sen kasvatus on ongelma
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Sanallakaan ei tainnut mainita että itse käyttö aiheuttaisi ongelmia, toisin kuin toimittaja ja toiminnanjohtaja.
Itse annan kyllä propsit poliisimiehelle asiallisesta keskustelusta ilman kiihkoa. Toimittaja ja toiminnanjohtaja voisivat minun mielestä ottaa pään puskasta - onpa oiva sananparsi - ja päivittää vähän tietojaan ja näkemyksiään.
Edit: hauska kun huumeita (aka päihteitä) käsittelevässä pätkässä käytettiin kofeiini-nimistä stimulanttia sisältävää kahvia
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mahtaneeko haittavaikutuksiltaan olla kutakuinkin kannabiksen luokkaa? Poislukien ehkä kofeiinin suurempi addiktiopotentiaali ja matalampi LD50-annos.
Todellisuus on subjektiivinen käsitys maailmasta.