Kuva

Hamppumarssi 2.5.2009

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
savumerkki

Re: Hamppumarssi 2.5.2009

ViestiKirjoittaja savumerkki » 30.3.2009 1:12

Oulun marssiin saatan eksyä. Jos vaan saadaan sopivasti porukkaa. En ihan alle kymmenen porukkaan tohdi lähteä matkaan. Kuinka paljon Oulussa on yleensä marssittu?

Oodi

ViestiKirjoittaja Oodi » 30.3.2009 12:19

mitenköhän paljon niitä siemeniä tulee jakoon helsingin marsseilla? ulkoprogggikseen olisi tarvetta :P

pekupekuli

ViestiKirjoittaja pekupekuli » 30.3.2009 13:21

savumerkki kirjoitti:Oulun marssiin saatan eksyä. Jos vaan saadaan sopivasti porukkaa. En ihan alle kymmenen porukkaan tohdi lähteä matkaan. Kuinka paljon Oulussa on yleensä marssittu?

Kalevan mukaan vuonna 2006 oli 80 marssijaa. Paljonkohan vuonna 2008 mahtoi olla?

Psycho
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Psycho » 30.3.2009 14:45

pekupekuli kirjoitti:...

Kalevan mukaan vuonna 2006 oli 80 marssijaa. Paljonkohan vuonna 2008 mahtoi olla?

2008 Oulussa oli noin 60-70 marssijaa poliisin mukaan, oma arvioni oli 80-100. Ja tervetuloa mukaan, lähettele vaikka yv:ä minulle. Omalle osalleni tulee puheen pitäminen, ja näillä näkymin myös poliisille ilmoittaminen eli sitä kautta marssireitin tarkka määrittäminen, mutta etenkin mainostukseen, flyereihin ja muihin vastaaviin asioihin apua todella tarvitaan!

Vombatus

ViestiKirjoittaja Vombatus » 31.3.2009 18:39

Hei onks Tampereel tänäkin vuonna marssi? Olis ihan mukava tietää ku tonne hesaa on aikas pitkä matka täältä ja saisin enemmän kavereitakin mukaan tallusteleen, jos ny täälläkin(Tre) marssittais. Jos tampereel on marssi niin voisko joku informoida vähän kellonaikoja, reittejä ja jotain muuta mitä pitäs tietää :)

Sihaus

ViestiKirjoittaja Sihaus » 31.3.2009 22:51

Vombatus kirjoitti:Hei onks Tampereel tänäkin vuonna marssi? Olis ihan mukava tietää ku tonne hesaa on aikas pitkä matka täältä ja saisin enemmän kavereitakin mukaan tallusteleen, jos ny täälläkin(Tre) marssittais. Jos tampereel on marssi niin voisko joku informoida vähän kellonaikoja, reittejä ja jotain muuta mitä pitäs tietää :)

Varmaan tossa tulee pikapuoliin noi tiedot marsseista.Tampereella marssitaan aina, suomen hamppumyönteisin kaupunki.
Kyllä aina pitää olla vähän Kekkilää, ei Kesää ilman Kekkilää!

Mush

ViestiKirjoittaja Mush » 1.4.2009 7:33

Sihaus kirjoitti:...

Varmaan tossa tulee pikapuoliin noi tiedot marsseista.Tampereella marssitaan aina, suomen hamppumyönteisin kaupunki.

Näin on! :lol: Itse olen nyt tehnyt selväksi itselleni että tulen marssimaan :)
johny smoked a rock of crack, he almost got a heartattack. Billy smoked a bags of pot a little hungry is all he got.

Kukkailija

ViestiKirjoittaja Kukkailija » 1.4.2009 7:47

Mush kirjoitti:...

Näin on! :lol: Itse olen nyt tehnyt selväksi itselleni että tulen marssimaan :)

Myös minut voi nähdä tampereen marssilla.
"Siinä sä staijaat, vedät yrteistäsi tuoksut;
sielulle piirrät aamuruskot" -Hector

veisman

ViestiKirjoittaja veisman » 1.4.2009 9:09

Kyllähän sitä mieli tekisi lähteä oikean asian puolesta marssimaan... Mutta :foil: Ainakin marssia tulen sivusta seuraamaan.

Weedster
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Weedster » 1.4.2009 12:28

Tampere marssii joiberit huulessa. Aina tasatunneilta marssitaan Tampereella. :pimp:

Cya there!
No nyt on perustettu Hamppukaupunki, ja se kaupunki on Tampere tietenki.

Y.C.

ViestiKirjoittaja Y.C. » 1.4.2009 21:04

Heitetään tännekin vielä se mielipide, jonka jo joskus aiemmin ilmaisin, että Turun marssin reitti saisi mieluusti olla vähän pitempi kuin viime vuonna, ainakin jos on hyvä ilma. Toissa vuonna reitti oli hyvä, viime vuonna tuntui siltä että porukalla oli vaan kiire puistoon chillaamaan.

kanzu1

ViestiKirjoittaja kanzu1 » 2.4.2009 8:48

Mistä Helsingin marssi lähtee ja mihin se päättyy? Yritän puhua muille kipupotilaiile Suomen kivussa että tulisivat myös puolustamaan kannabista edes lääkekäyttöön,kerran Suomen laki antaa siihen mahdollisuuden. Moni kipupotilas olisi varmaan halukas tulemaan,jos vaan kykenee kivuiltaa tulemaan. Joku järkihän tähän on saatava,MOT ,sekä Sirpa että Turkulaiset Anne ja Mika olivat tehneet hyvän ohjelman lääkekannabiksesta,joten kiitos siitä heille.

Sirpan tunnenkin henk koht ja meidän mielestä nyt alkaa riittämään tää lääkkeiden pumppaus,et olisi aika alkaa vaatimaan oikeuksiaan koska Suomen laki antaa siihen nyt mahdollisuuden. Marssisa voisi myös puolustaa Bedrocania,josta MOT,Sirpa,Mika ja Anne puhuivat kyseisessä ohjelmassa,joka oli mielestäni erittäin hyvin tehty ohjelma. Kyllä siinä ylilääkäri Hermansson STM:stä munasi itsensä täysin näillä viuh viuh jutuillaa,eikä siltä lääkelaitoksen Paakkariltaan kuulunu kovin järkevää textiä. Kannabis voi olla kuulemma hänen mukaansa vaarallista,koska se aiheuttaa euforiaa. Eikös se ole lääkkeen tarkoitus,auttaa kivussa ? vai pitäisikö sitä vaan oksenella ja kokea kaikenmaailman sivuoireita,joista itse kärsin koska joudun käyttämään opiaatteja ja muita ihme lääkkeitä joista seuraa aivan kamalat sivuoireet,mutta näillä on mentävä että pärjää pvän askareissaan että kyllä tähän pitäisi muutos saada.

Myös ms-potilaille kannataisi puhua,siellä olisi varmaan toinen ryhmä joka olisi valmis taistoon tätä sairasta ja ahnetta lääketeollisuutta vastaan.Kyllä ms-forumilla oli juttua että hekin tulisivat marssimaan lääkkensä puolesta. Että hyi hyi kannabis on huume,koska kasvia ei voi patentoida joten katsotaan se huumeksi STM:n ja lääkelaitoksen taholta. Eihän nämä opiaatit ole huumeita ollenkaan,koska niistä tulee rahaa ahneelle lääketeollisuudelle.
terv. kipupotilas jolla on hermosärkyä 24/7.

Weedster
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Weedster » 2.4.2009 9:38

Vombatus kirjoitti:Hei onks Tampereel tänäkin vuonna marssi? Olis ihan mukava tietää ku tonne hesaa on aikas pitkä matka täältä ja saisin enemmän kavereitakin mukaan tallusteleen, jos ny täälläkin(Tre) marssittais. Jos tampereel on marssi niin voisko joku informoida vähän kellonaikoja, reittejä ja jotain muuta mitä pitäs tietää :)

Näistä ei oo ihan julkaisukelpoista varmaa infoa vielä, mutta eiköhän siitä tännekin ilmotella. :)
No nyt on perustettu Hamppukaupunki, ja se kaupunki on Tampere tietenki.

MuddyBuddy

ViestiKirjoittaja MuddyBuddy » 3.4.2009 7:08

Muddybuddy syöksähtää ekaa kertaa paikalle ja ottaa lauman hampuusi kavereitaan mukaan jotka eivät muuten tulisi! :mrgreen:
Jaan myös ilmaisia papuja kyseisen marssin aikana jos se on silloin mahdollista. :yes:

katalanala
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja katalanala » 3.4.2009 10:10

Weedster kirjoitti:Tampere marssii joiberit huulessa. Aina tasatunneilta marssitaan Tampereella. :pimp:

Aina tasatunnein marssii Tampere. Natsin juna tasatunnein kulkee Tampereella, marssijat vie. Tasatunnein pamputtaa natsi Tampereella, ja juna.

Kiuru

ViestiKirjoittaja Kiuru » 8.4.2009 18:21

Vähän liian hiljaiselta vaikuttaa tämä homma. :? Vois alkaa vähitellen valua infoa marsseista järjestäjien suunnalta... Missä näistä asioista edes keskustellaan? IRC:ssä? Jonkun pitää kertoa aikataulut, että voidaan tehdä mainoksia. Aikataulu olisi kiva kuitenkin ilmoittaa mainoksessa. Ja kaikki valmiit mainokset pitää laittaa nettiin jakoon. Ihmisiä pitää tiedottaa ajoissa, että saadaan osallistujiakin. Täytyypi muistuttaa kaikkia tuttuja tosta kyllä. Tehkääpä tekin niin.

poikaporkkana

ViestiKirjoittaja poikaporkkana » 8.4.2009 20:32

Ja jotta saataisiin tapahtumalle näkyvyyttä, niin kaikki myös pienemmiltä paikkakunnilta marssimaan lähimpään marssikaupunkiin.
Itse aioin marssia kyllä jos aikataulu ja vointi antaa periksi. Mutta nyt kyllä tarvittaisiin aktiiveilta infoa, tai onko näitä aktiiveja edes täällä foorumilla.
Harmillisesti esim SKY:n nettisivut ovat kovin hiljaiset ja jotenkin tästä tuntuisi olevan organisoinnin puutetta (?) :think:

pekupekuli

ViestiKirjoittaja pekupekuli » 8.4.2009 21:32

Minä olisin halukas ja motivoitunut organisoimaan asioita. Minulla on kokemuksia hallitushommista ja asioiden järkkäämisestä ja jos ei muuten niin minä olen se ihminen jolla on tapana pistää asiat luistamaan, tavalla tai toisella. Lähinnä Oulussa minulla on vaikutusmahdollisuuksia vain. Kyllä sitä perkele vieköön olla marssimassa ja tänä vuonna mahdollisimman isolla porukalla (vähän vajaa 10 kaveria on minun puolestani tulossa). Se riippuu teistä arvon hampuusit. Nyt hetkeksi jätetään piippu nurkkaan ja marssimaan perkele! Me haluamme muutoksen, mutta sen eteen on tehtävä töitä!

pcb

ViestiKirjoittaja pcb » 9.4.2009 12:16

Tervehdys.
Jäikö mulla joku kohta huomaamatta kun en huomannut että mihin aikaan se marssi olis.
==============
Ite ainaki marssin oulussa ja koitan saada kavereita mukaan mahollisimman palijon. :)

Sihaus

ViestiKirjoittaja Sihaus » 9.4.2009 12:30

pcb kirjoitti:Tervehdys.
Jäikö mulla joku kohta huomaamatta kun en huomannut että mihin aikaan se marssi olis.
==============
Ite ainaki marssin oulussa ja koitan saada kavereita mukaan mahollisimman palijon. :)

Näillä näkymine 2.5 ja ilmeisesti päiväsaikaan.
Kyllä aina pitää olla vähän Kekkilää, ei Kesää ilman Kekkilää!

Palaa sivulle “Politiikka ja media”