marssi2009 joukkotunnustus!
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Re: marssi2009 joukkotunnustus!
Offtopic, mutta joku sanoi täällä aikaisemmin alkoholin olevan huume.
Se ei ole.
Huume on laiton päihde.
Alkoholi on laillinen päihde.
Clear ?
Se ei ole.
Huume on laiton päihde.
Clear ?
"miks sun silmät on punaiset?" "mä oon vampyyri"
- Idän Pikajuna
- 2 tähteä
Goldenboy kirjoitti:Offtopic, mutta joku sanoi täällä aikaisemmin alkoholin olevan huume.
Se ei ole.
Huume on laiton päihde.
Clear ?
Entäs jos keittelen pontikkaa ja täten valmistan laitonta alkoholia, onko se sitten huume?
Lehemiä sioille.
Eräs miliisisetä kehoitti eräät bileet keskeytettyään minua ja kavereitani näin "hyi vittu, juokaa mieluummin vaikka pirtua tai pontikkaa ku tätä sotkua." Kyseessä oli HUUme nimeltään kilju. Joka saatiin juoda loppuunIdän Pikajuna kirjoitti:...
Entäs jos keittelen pontikkaa ja täten valmistan laitonta alkoholia, onko se sitten huume?
Molly kirjoitti:...Eräs miliisisetä kehoitti eräät bileet keskeytettyään minua ja kavereitani näin "hyi vittu, juokaa mieluummin vaikka pirtua tai pontikkaa ku tätä sotkua." Kyseessä oli HUUme nimeltään kilju. Joka saatiin juoda loppuun
Juu,eihän sillä väliä miten tappava aine on kyseessä,kunhan se ei vaan kasva luonnossa ja kunhan se ei ole vihreätä.
Kyllä aina pitää olla vähän Kekkilää, ei Kesää ilman Kekkilää!
back to topic; kukaan syxyisistä mouhoajista/puuhahenkilöistä ei siis enään ole tunnustustuulella ?
Tähän väliin pieni kooste viimeisen 11. sivun tapahtumista &muistutus lista vannoutuneista tunnustajista, joiden tempausta yhä innolla varmaankin odottellaan :
Lamberg & http://www.tunnustapois.suntuubi.com/
Ainakin Weedster on mukana &
Henkka. - Kukkaruukkurikoxella hoviin *50! Jeij!
Seuraavaxi Loistava texti weedsteriltä lainauxella weedsteriltä kaikille negailijoille:
Niin no sitä yritin muutaman muun kanssa sanoa, että olette paskahousuja, joilla menee pupu pöxyyn ennen marssia!
Näillä tiimoin Pun worg oli edennyt vaiheeseen, jossa osallistujien täytyy sitoutua tunnustus toimitaan pienellä sijoituxella asian tiimoille perustetulle tilille
Yxi parhaista:
Älykkäämpi väliehdotus:
X-tremekanta:
Eli ~5 mahdollista tunnustajaa &7 varmaa tapausta! Kyllä laki varmaankin tänä vuonna muuttuu! Onnea matkaan &pitäkää lippu korkealla!
(ehkäpä jonain päivänä voisi koostaa vastaavan postin vuoden 2005 suunitelmista. Se voi olla ainakin yhtä hauskaa! http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.p ... us&start=0)
Tähän väliin pieni kooste viimeisen 11. sivun tapahtumista &muistutus lista vannoutuneista tunnustajista, joiden tempausta yhä innolla varmaankin odottellaan :
Lamberg & http://www.tunnustapois.suntuubi.com/
Pun Worg kirjoitti:Hienoa aktivismin tynkää jos ei muuta. Parastahan olisi jos ilmoittautumiset voisi todentaa vaikkapa pankkitunnuksilla...
Weedster kirjoitti:Idea hyvä, toteutus...we'll see. Oon ite valmis kyllä tunnustamaan, mutta mitään en lupaa koska en aio olla yksi meistä kolmesta jotka sitten oikeasti käyvät siellä.
Tähänkin voisi tosiaan järjestää joukkotapaamisen laitoksen vieressä ja itse ainakin tulen paikalle kattomaan onko porukkaa, ja jos sitä on niin rohkeasti sisään vain porukalla.
Tuppu kirjoitti:Voin ilmoittautua, jos oman kotiseutuni poliisilaitokselle tulee 10 muutakin kaveria ja ei ole mitään paikallislehdistöä paikalla.
Budi Jet kirjoitti:Osallistun varmasti, jos tampereen laitokselle tulee vähintään n.20 muutakin hampuusia itsensä ilmiantamaan.
Ainakin Weedster on mukana &
vollo kirjoitti:Minä olen Tampereella mukana tunnustamassa! Kiitos teillä jotka ovat tälläistä jaksaneet kyhätä!
Riku kirjoitti:Minut voi laskea Tampereen vahvistukseen, jos vain olen maassa Hamppumarssin aikaan.
formosa kirjoitti:Loistavaa ideaa. Beat them to death with their own rules! Olen mukana tampereella!
Raakki kirjoitti:Tulen ehdottomasti mukaan jos näin tehdään. Tampereen marssille olisin tulossa kuudenkymmenen kilsan päästä
Kiuru kirjoitti:Mitäs, mitäs? Meinaako tämä aihe jo unohtua. Minä voin mennä sinne poliisiasemalle melkein vaikka yksinkin...
köpö kirjoitti:Noh ois tässä ainakin yks "idiootti" OULUsta menossa tekemään elämästään hankalampaa....
Henkka. - Kukkaruukkurikoxella hoviin *50! Jeij!
Tuff Gong kirjoitti:...Kuten huomaat, "jarrumiehet" iskevät paikalle kuin hyeenat jos joku aikoo laillistaa kannabiksen. Jännä ilmiö.
Mukana ollaan. Tämä on se tapa, jolla hamppu saadaan lailliseksi suomessa. Ei mikään muu.
Seuraavaxi Loistava texti weedsteriltä lainauxella weedsteriltä kaikille negailijoille:
Weedster kirjoitti:Lainaanpa tähän itseäni:
....Anteeksi karkea kielenkäyttöni, mutta alkaa vituttamaan nämä saatanan paskahousuhampuusit jotka eivät mitään uskalla, vaikka niin kovin ovat asiaa eteenpäin muka ajamassa.....
...
Että eiköhän se tästä aiheesta ollut hyvä lopetus jokaiselle joka tulee vinkumaan, että on sitä koitettu ja ei se onnistu.
Niin no sitä yritin muutaman muun kanssa sanoa, että olette paskahousuja, joilla menee pupu pöxyyn ennen marssia!
Näillä tiimoin Pun worg oli edennyt vaiheeseen, jossa osallistujien täytyy sitoutua tunnustus toimitaan pienellä sijoituxella asian tiimoille perustetulle tilille
Yxi parhaista:
franckk kirjoitti:Stadissa on paljon pollareita hamppumarssin aikaan. Joku megafonimies voisi ilmoittaa poliisille, että nämä ihmiset tulevat nyt ilmiantamaan itsensä, tai että "tässä on nyt jättimäinen tuuttirinki, pidättäkää meidät!"
Älykkäämpi väliehdotus:
tuub kirjoitti:Jos kaikki polttelis hamppumarssin aikana saatais ehkä tulevaisuudessa suomeen samanlainen tapahtuma kuten vancouverin 4.20.
wlicher kirjoitti:Meitsikin saattais olla messissä (Siis tämmönen hissukka...).
X-tremekanta:
Mitta kirjoitti:Olen seurannut paljon foorumia ja luultavasti tulen mukaan tähän tempaukseen. Minun mielestä olisi hyvä jos menisimme poliisiasemalle sisälle polttamaan, silloin ainakin saataisiin reaktiota
Eli ~5 mahdollista tunnustajaa &7 varmaa tapausta! Kyllä laki varmaankin tänä vuonna muuttuu! Onnea matkaan &pitäkää lippu korkealla!
(ehkäpä jonain päivänä voisi koostaa vastaavan postin vuoden 2005 suunitelmista. Se voi olla ainakin yhtä hauskaa! http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.p ... us&start=0)
- Suokalmukki
Täällä on myös yksi tunnustaja. JOS tämä toteutuisi niin melkein väkisin tapahtuisi jotakin. Joko positiivista tai negatiivista, sitä ei koskaan tiedä..
////////////
Lisää lisää nimiä! Turha nipittää laittomuudesta jos ei ole valmis toimimaan. Toki ymmärrän jos jollain on tilanne se, ettei yksinkertaisesti pysty tunnustaa.
Muutaman kuukauden hiljaiselon jälkeen takas täällä, good to be home. Meikäläisen voi laskea mukaan Tampereen meininkeihin, ja jos ihan oikeasti oikeasti tämä tunnustus on toteutumassa niin muutaman kaverin saan varmasti mukaani. Turha tässä on joka saatanan päivä miettiä, että "mitä jos..."!
Ask me who got that good good shit I propably know cus i'm steady gettin' blowed yeah
Hitto, olis pitäny perustaa sellanen forumin oma joulupata johon olisi kerätty rahaa noihin sakkoihin joita tunnustajat sitten saa,kukaan ei ainakaan taloudellisesti olisi kärsinyt pahemmin.
Kyllä aina pitää olla vähän Kekkilää, ei Kesää ilman Kekkilää!
- Suokalmukki
Tuleeko Tampereesta Suomen Amsterdam? (vai tapahtuuko muissa kaupungeissa myös jotakin?)
////////////
Miksi mennä poliisiasemalle kun voi kerta mennä poliisiauton vieree puhaltelee poliisie naamaan. Kai niilläki o joku ohje ja sääntö ottaa kyytiin jos joku siinä nenän eessä rikkoo lakia. ei mahu autoon montaa tyyppiä ja jos eivät ota nii voiha sitä vaikka hehkuttaa lehdille, ettei ne mitää tehny, jossei muuta keksi. kuvata vaik tilanteen
sit o karhuryhmä paikalla. ja mellakkapoliisi. eikös viimevuonnaki MELKEE niiku ollu. ehhehee (pari päivää myöhemmi vissii tais olla)
sit o karhuryhmä paikalla. ja mellakkapoliisi. eikös viimevuonnaki MELKEE niiku ollu. ehhehee (pari päivää myöhemmi vissii tais olla)
Itselläni on tällä hetkellä täysin epärelevantin ja muutenkin turhan jutun tutkinta päällä, mutta jos syyttämättäjättämispäätöstä ei ennen tätä tapahtumaa tule, en uskalla ottaa riskejä ja mahdollisesti pahentaa tilannettani.
Mutta jos se syyttämättäjättämispäätös sieltä tulee tämän kuun aikana, oon taas mukana! Koettakaa nyt jotkut kuitenkin saada tää homma aikaan, koska siinä on ideaa ja kiinni paljon huomioarvoa, varsinkin viimeaikaisten tapahtumien valossa.
Go hamppu
Mutta jos se syyttämättäjättämispäätös sieltä tulee tämän kuun aikana, oon taas mukana! Koettakaa nyt jotkut kuitenkin saada tää homma aikaan, koska siinä on ideaa ja kiinni paljon huomioarvoa, varsinkin viimeaikaisten tapahtumien valossa.
Go hamppu
No nyt on perustettu Hamppukaupunki, ja se kaupunki on Tampere tietenki.
- Vanha Pelle
sivutaan nyt taas hieman aihetta, eli koskas tuo hamppumarssi tampereella on?
Vanha Pelle kirjoitti:sivutaan nyt taas hieman aihetta, eli koskas tuo hamppumarssi tampereella on?
Samana päivänä kuin kaikkialla muuallakin maailmassa, eli 2.5.
tästä joukkotunnustuksesta oli niin paljon puhetta syksyllä, että kaipa siitä h-hetken koittaessa saa vähintäänkin iltäpäivälehdistä lukea, ellei jopa kympin uutisten uutiskynnys ylity...
Ei mulla ole ainakaan mitään varsinaista syytä olla tulematta. Ymmärrän kyllä sen, että tällä emme saa mitään ihmeellisyyksiä aikaiseksi, mutta parempi kai tämäkin kuin ei mitään. Jotain lisäjulkisuutta siitä kuitenkin tulee. Se on toivottavasti hyvä asia. Sitäkään ei kyllä aina tiedä.
Tehkäämme tämä nyt ja seuraavaksi jotain muuta. Kaikki mahdollinen on tehtävä nykyisen lain kumoamiseksi. Se on kaikkien parhaaksi. Ei enää odoteta parasta ideaa, vaan toteutetaan pienetkin ideat. Pienet julkiset polttelukokoontumiset "hulluimpien" kesken voisivat ajan kanssa kasvaa suuremmaksi asiaksi.
Tehkäämme tämä nyt ja seuraavaksi jotain muuta. Kaikki mahdollinen on tehtävä nykyisen lain kumoamiseksi. Se on kaikkien parhaaksi. Ei enää odoteta parasta ideaa, vaan toteutetaan pienetkin ideat. Pienet julkiset polttelukokoontumiset "hulluimpien" kesken voisivat ajan kanssa kasvaa suuremmaksi asiaksi.
Kyllähän siel tampereen possullassa vois käydä porukalla . Mut teen kyllä viimeisen päätöksen asiasta vasta paikanpäällä
Hetkellinen vapaus on kyllä aikamoista
Nitkut pitkästä ilosta
Nitkut pitkästä ilosta
- plusm11nusnolla
Weedster kirjoitti:Aivan! Sen onnistumisella, tai sillä saavutetaanko mitään, ei ole yksinkertaisesti väliä. Se vain osoittaa, että meissä on pontta ja että me uskotaan asiaamme, ja että me halutaan muutosta. Jos sinulla, sinulla tai SINULLA ei ole tarpeeksi halua saada asioita muuttumaan, turpa kiinni ja imeskele niitä savuja siellä nurkassa peläten kokoajan, että joku tulee bustaamaan.
Itse ainakin uskon tähän, ja pelkästään siksi se on tuomittu onnistumaan. Nyt jokainen kynnelle kykenevä hampuusi tunnustamaan, se ei teidän elämää pilaa koska rikos on niin vähäinen ettei sitä edes näy missään työnantajalle tai muille vastaaville luovuttamassasi rekisterissä. Jokaisen tunnustajan myötä liikumme millin lähemmäksi sitä päivää, kun kannabis laillistetaan.
Minä tiedän helvetin hyvin, ettei laillistamista tapahdu ensi vuonna, eikä ehkä seuraavanakaan. Kuitenkin jonakin päivänä se tapahtuu, koska kulttuurimme jatkaa kasvuaan eikä asiat kohta enää pysy hanskassa. Tulkaa niiden perkeleen jointtienne kanssa ulos siitä vitun polttelukaapista, niin kyllä ne asiat muuttuu!
Anteeksi karkea kielenkäyttöni, mutta alkaa vituttamaan nämä saatanan paskahousuhampuusit jotka eivät mitään uskalla, vaikka niin kovin ovat asiaa eteenpäin muka ajamassa. Ja nyt on hyvää aikaa saattaa ne kasvatukset loppuun ja puhdistaa kämppä, viekää ne kasvatusvälineistöt vaikka kaverin kämpille kaappiin piiloon n. kuukaudeksi tunnustamisen jälkeen, niin eiköhän homma ole sillä selvä, ei sitä tarvitse kuumottaa kuin tuomiopäivää.
EDIT: voi sinne poliisiasemalle mennä kasvot peitettyinä median pelossa, ja vetää hupun alas vasta sisätiloissa, niin ei ees pääse lehteen saatika telkkuun.
Juu-u... Sittemmin on hieman ääni muuttunu kellossa;
Weedster kirjoitti:Itselläni on tällä hetkellä täysin epärelevantin ja muutenkin turhan jutun tutkinta päällä, mutta jos syyttämättäjättämispäätöstä ei ennen tätä tapahtumaa tule, en uskalla ottaa riskejä ja mahdollisesti pahentaa tilannettani.
Go hamppu
Ensin saarnataan haukutaan kaikki muut paskahousuiksi ja vakuutellaan että "Ei se teidän elämää pilaa", mutta itse ollaan sitte kuitenkin vetäytymässä pois juurikin sen takia että oma elämä saattaa tunnustuksen myötä muuttua mutkikkaammaksi.
Pitääkö itkeä vai nauraa ?
plusm11nusnolla kirjoitti:...
Juu-u... Sittemmin on hieman ääni muuttunu kellossa;
...
Ensin saarnataan haukutaan kaikki muut paskahousuiksi ja vakuutellaan että "Ei se teidän elämää pilaa", mutta itse ollaan sitte kuitenkin vetäytymässä pois juurikin sen takia että oma elämä saattaa tunnustuksen myötä muuttua mutkikkaammaksi.
Pitääkö itkeä vai nauraa ?
No sanotaanko nyt suoraan näin; Minulla on tutkinta päällä epärelevantista rikoksesta, johon tällaisella tunnustamisella voisi olla rutkasti vakavemmat seuraukset, kuin jos tätä tutkintaa ei olisi menossa. Tämän takia en valitettavasti voi osallistua tunnustukseen ainakaan tutkinnan aikana. Kun tämä tilanne on käsitelty, katsomme uudestaan josko tämä järjestettäisiin ensi vuonnakin. Tai vaikka kesällä. Tai syksyllä. Sama minulle, ei se minun elämääni paljon hetkauta se sakkolappu. Tässä tilanteessa se vain ei välttämättä jäisi siihen sakkolappuun.
Yritätkö nyt verrata minua henkilöön, joka onnellisesti elelee siellä kotikaapissaan ja polttelee jopoaan piilossa, eikä uskalla nokkaansa työntää ulos ettei vain jäisi kiinni? Noh, se on sitten oma häpeäsi jos olet sellaisella kannalla minun suhteeni, eipä se omaa elämääni paljon liikauta mitä sinä siellä pienessä kaapissasi piilossa teet.
Kuitenkin pysyn täysin kaiken sanomani takana.
Idea on jalo, mutta epäilen suuresti, että mitään lisämedia-arvoa tuollaisella ei saa. Suomessa tällaiset tempaukset vaan kummasti jäävät valtavirtamedialta uutisoimatta. Itse olen jo kärsinyt yhdet sakot hamputtelustani / kasvatteluharrastuksesta, enkä ikinä aio ottaa toisia. Myös marssiminen on omalta osaltani toistaiseksi ohi.
Sakot eivät olleet mahdottoman suuret, vain 180€, mutta nykyään niiden kylkiäisiksi tulee automaagisesti seuranta ajokortillisille. Olen nyt käynyt 3kk huumetesteissä, jotta saan pitää ajokorttini. Ja parasta on se, että joudun maksamaan testini itse.
En omista autoa enkä ajele paukuissa. Tämä ei kuulemma vaikuta miliisien käytäntöön.
Hamppu voidaan laillistaa vain tuulipukujen avustuksella, koska heitä on Suomen väestöstä suurin osa. Ensin on valloitettava oma sukupolvemme, ja sitten vanhempi sukupolvi... tai vaihtoehtoisesti odotettava että hauta heidät haukkaa.
Tunnen muuten älykkäitä alle 25v ihmisiä, jotka ovat syvästi hamppuvastaisia. Olen vuosia yrittänyt puhua näille tapauksille järkeä, saaden aikaan lähinnä sen, että ennen läheiset välimme ovat viilentyneet. Ei haittaa minua. Nykyään halveksin tällaisia idiootteja, ja vaikka he ovatkin muuten mukavaa sakkia, koen että he eivät yllä samalle henkisen kehityksen tasolle kanssani, ja olen kadottanut kunnioitukseni ja arvostukseni näitä ihmisiä kohtaan.
Tämä nyt meinas mennä offtopic-vuodatukseksi. Tunnustakoon, ken uskaltaa, mutta muistakaa ajokorttiseuraamukset. :7 Tässä natsivaltiossa ei kannata luottaa siihen että politiikka järkevöityy jos vaan poliitikoille osoitetaan sen älyttömyys. Ihmiset kun eivät vaan toimi niin, ei kaikilla ole samanlaista arvostusta järkevyyttä ja älykkyyttä kohtaan. Toisten mielestä ne ovat turhia rasitteita päätöksenteossa.
Sakot eivät olleet mahdottoman suuret, vain 180€, mutta nykyään niiden kylkiäisiksi tulee automaagisesti seuranta ajokortillisille. Olen nyt käynyt 3kk huumetesteissä, jotta saan pitää ajokorttini. Ja parasta on se, että joudun maksamaan testini itse.
En omista autoa enkä ajele paukuissa. Tämä ei kuulemma vaikuta miliisien käytäntöön.
Hamppu voidaan laillistaa vain tuulipukujen avustuksella, koska heitä on Suomen väestöstä suurin osa. Ensin on valloitettava oma sukupolvemme, ja sitten vanhempi sukupolvi... tai vaihtoehtoisesti odotettava että hauta heidät haukkaa.
Tunnen muuten älykkäitä alle 25v ihmisiä, jotka ovat syvästi hamppuvastaisia. Olen vuosia yrittänyt puhua näille tapauksille järkeä, saaden aikaan lähinnä sen, että ennen läheiset välimme ovat viilentyneet. Ei haittaa minua. Nykyään halveksin tällaisia idiootteja, ja vaikka he ovatkin muuten mukavaa sakkia, koen että he eivät yllä samalle henkisen kehityksen tasolle kanssani, ja olen kadottanut kunnioitukseni ja arvostukseni näitä ihmisiä kohtaan.
Tämä nyt meinas mennä offtopic-vuodatukseksi. Tunnustakoon, ken uskaltaa, mutta muistakaa ajokorttiseuraamukset. :7 Tässä natsivaltiossa ei kannata luottaa siihen että politiikka järkevöityy jos vaan poliitikoille osoitetaan sen älyttömyys. Ihmiset kun eivät vaan toimi niin, ei kaikilla ole samanlaista arvostusta järkevyyttä ja älykkyyttä kohtaan. Toisten mielestä ne ovat turhia rasitteita päätöksenteossa.
Fight fire with fire.
Palaa sivulle “Politiikka ja media”