Pieni varoituksen sana Ministry of Cannabiksesta...
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Pieni varoituksen sana Ministry of Cannabiksesta...
Pidetäänpä "hortonomit" tarkka linja sen kanssa mistä niitä siemeniä kukin ostaa jos itselleen hamppua tykkää kasvattaa.
4viikkoa siitä kun tilasin Ministry of Cannabikselta big budin siemeniä 5kpl, ja "commandot" tuli iltakahville.
Ei liene sattumaa, kun mitään muuta järkisyytä ei asialle ole. Joten jos olet tuolta siemeniäsi tilannut, pieni extraharkinta ei liene tällä hetkellä pahaksi - kun omien sanojensa mukaan olivat isommallakin "kierroksella".
4viikkoa siitä kun tilasin Ministry of Cannabikselta big budin siemeniä 5kpl, ja "commandot" tuli iltakahville.
Ei liene sattumaa, kun mitään muuta järkisyytä ei asialle ole. Joten jos olet tuolta siemeniäsi tilannut, pieni extraharkinta ei liene tällä hetkellä pahaksi - kun omien sanojensa mukaan olivat isommallakin "kierroksella".
- Pekkapoliisi
Re: Pieni varoituksen sana Ministry of Cannabiksesta...
Tätä vois joku ei-kasvattaja testata. Tai miksei vaikka tilaisi "viattoman" kaverin luo siemenensä ja katsois tuleeko yllärivieraita parin kuukauden sisään ? Tuntuu vaan jotenkin, öh.. Utopistelta, että tulli pitäisi kirjaa siemeniä myyvistä yrityksistä ja ottaisi yhteyttä virkavaltaan.
Niin ja miten vitussa voi poliisilla riittää resursseja tollaseen pelleilyyn? Jos on totta niin kyllä on menny maailman meno hurjaks...
-
Pekkapoliisi kirjoitti:T Tuntuu vaan jotenkin, öh.. Utopistelta, että tulli pitäisi kirjaa siemeniä myyvistä yrityksistä ja ottaisi yhteyttä virkavaltaan.
Edelleen.. Tästä on jauhettu ikuisuuksia ja miten se tuntuu utopistiselta ?
Ajatteleppa itsesi tullimieheksi. Samoista lafkoista tulee kirjelähetyksiä, ja suurinpiirtein tiedetään jo tullissa mitkä kuorista niitä siemeniä sisältää. Se on eriasia , onko ne laittomia vai ei. Helpompaa tapaa aavistaa todennäköinen kotikasvatuspaikka ei olekkaan. Vielä kun ottaa huomioon poliisivaltion jossa elämme, ja jossa pekonit voivat rynniä lähes ilman syyttä ( tai tekaistulla syyllä ) kylään, alkaa yhtälö vaikuttaa jo todennäköiseltä.
Jos sattuukin menemään visiitti ohi, ja mitään ei löydy - toiminta jatkuu.
Tämän takia on erittäin kyseenalaista ylipäätään tilata siemeniä tai muutakaan kasvatusvälineistöä rajan yli. Tai ainakaan omaan osotteeseen, helpommalla pääsee tilaamalla rojut " puhtaan " kaverin osotteeseen ja ottaa sieltä itselleen.
Monelta tuntuu näinä päivinä puuttuvan täysin terve järki ja harkintakyky mitä harrasteluun tulee.
Tilannetajulla ja pienellä varovaisuudella on moni busti vältetty, uskaltaisin väittää.
Vittu on sullakin kusta päässä paha hajune idiootti lappupää hippi (c) tintZaa
- Pekkapoliisi
hisweirdness kirjoitti:...
Edelleen.. Tästä on jauhettu ikuisuuksia ja miten se tuntuu utopistiselta ?
Ajatteleppa itsesi tullimieheksi. Samoista lafkoista tulee kirjelähetyksiä, ja suurinpiirtein tiedetään jo tullissa mitkä kuorista niitä siemeniä sisältää. Se on eriasia , onko ne laittomia vai ei. Helpompaa tapaa aavistaa todennäköinen kotikasvatuspaikka ei olekkaan. Vielä kun ottaa huomioon poliisivaltion jossa elämme, ja jossa pekonit voivat rynniä lähes ilman syyttä ( tai tekaistulla syyllä ) kylään, alkaa yhtälö vaikuttaa jo todennäköiseltä.
Jos sattuukin menemään visiitti ohi, ja mitään ei löydy - toiminta jatkuu.
Tämän takia on erittäin kyseenalaista ylipäätään tilata siemeniä tai muutakaan kasvatusvälineistöä rajan yli. Tai ainakaan omaan osotteeseen, helpommalla pääsee tilaamalla rojut " puhtaan " kaverin osotteeseen ja ottaa sieltä itselleen.
Monelta tuntuu näinä päivinä puuttuvan täysin terve järki ja harkintakyky mitä harrasteluun tulee.
Tilannetajulla ja pienellä varovaisuudella on moni busti vältetty, uskaltaisin väittää.
No joo, tässä on kyllä alkanut huomaamaan että mikä vaan on mahdollista tässä maailmassa. Ite en kyllä ota muutenkaa sitä riskiä, vaikken tätä kyttäys asiaa osaa heti sisäistää, että tilaisin ulkomailta mitään siemeniä tai muuta vahvasti kasvatteluun viittaavaa, lamput ja ravinteet oma lukunsa tietty. Oon näitä "poliisi on ystävä"-ihmisiä.
Mä kyllä sanoisin että tää on kyllä taas tätä kuumotuksen lietsontaa.
Eihän tulli tai poliisi voi kaikkia posteja kirjata ja ja sitten muutaman kuukauden päästä päätellä,että nyt isketään, siellä on sato valmis, huh,
kuulostaa tosi, jotenkin järjettömältä
Jumalauta, älkää nyt ihmeessä kasvatelko mitään tai kävelkö punasia päin jos se aiheuttaa kauheeta kuumotustiloja.
Poliisi on ystävämme, olkaamme me siis poliisien ystäviä.
Eihän tulli tai poliisi voi kaikkia posteja kirjata ja ja sitten muutaman kuukauden päästä päätellä,että nyt isketään, siellä on sato valmis, huh,
Jumalauta, älkää nyt ihmeessä kasvatelko mitään tai kävelkö punasia päin jos se aiheuttaa kauheeta kuumotustiloja.
Ei tässä mitään kuumotuksia tarkoitus ole lietsoa, kaikki jotka kasvattaa - tietää kyllä riskit, ja tässäkin tapauksessa kun pojat tuli visiitille oli peli selvä ja seuraava kysymys oli saisiko olla kahvia. Tuskin se kenellekään yllätys on että tämä on laitonta.
Kuulopuheen mukaanhan ns. tullin vihje on itse asiassa varsin yleinen tapa kerätä tietoa potentiaalisista kasvupaikoista, jotka sitten kierretään "ratsiakierroksella" ja katsotaan mitä käteen jää. Miksi joku tilaisi siemeniä kasvattamatta niitä? Optimaalinen tietokanta.
Head&Naturelta ja muualta on aiemmin posti kulkenut ja kasvi kasvanut, ilman minkäänlaista ongelmaa, mutta nyt sitten kuin salama kirkkaalta taivaalta hetken perästä siemenien tilauksen jälkeen... pistää laskemaan 1+1 ja siksi ajatteiln ihan varoituksen sanasen, että jos sakkoja haluaa kiertää niin extra-varovaisuus ei liene pahaksi jos on samaisesta lafkasta omaan osoitteeseensa erehtynyt tilailemaan.
Eli pidetään ne foliohatut yhä pois päästä, mutta terve järki päällä
Kuulopuheen mukaanhan ns. tullin vihje on itse asiassa varsin yleinen tapa kerätä tietoa potentiaalisista kasvupaikoista, jotka sitten kierretään "ratsiakierroksella" ja katsotaan mitä käteen jää. Miksi joku tilaisi siemeniä kasvattamatta niitä? Optimaalinen tietokanta.
Head&Naturelta ja muualta on aiemmin posti kulkenut ja kasvi kasvanut, ilman minkäänlaista ongelmaa, mutta nyt sitten kuin salama kirkkaalta taivaalta hetken perästä siemenien tilauksen jälkeen... pistää laskemaan 1+1 ja siksi ajatteiln ihan varoituksen sanasen, että jos sakkoja haluaa kiertää niin extra-varovaisuus ei liene pahaksi jos on samaisesta lafkasta omaan osoitteeseensa erehtynyt tilailemaan.
Eli pidetään ne foliohatut yhä pois päästä, mutta terve järki päällä
Luonnollisesti kyllä, ja pistin multaankin. Sitten ressukat lähti setien mukaan
mistä päin suomea olet kotoisin? en jaksa uskoa, että helsingissä moiseen pelleilyyn olisi resursseja.
-
itsehän tilaan aina ystävän luo joka EI kasvata, eipä tarvi kissalan poikia kuumotella. pientä varovaisuutta peliin, eipähän tarvi kuumotella.
kannabiksen kuivattu kukinto eli kukka on hasista kovempaa valuuttaa huumemarkkinoilla.
Ihan helsingin nurkista puhutaan, ei ihan pk seutua kuitenkaan.
Ei ne sedät minkään siemenien taikka valojen tilauksen takia kämppää ratsaa....ei ne voi.....mietin vaan että ku porukka tilaa kavereittesa osoitteisiin ni kuinka usein niitten kämpät ratsataan? en oo ainakaan ite kuullu
Niin, voi olla että ne sai myös vaan semmosen tuntuman kahvihuoneessa yhtäkkiä että tänne osoitteeseen kannattaa tulla, ja oikeen ison porukan kera.
Ei vaiskaan, mutta onhan noita netti täynnä raportteja kun "kellekään-ei-oo-kerrottu" ja sitten siementen tilauksen jälkeen on ovikello pimputtanut, jopa vaikka ne siemenet olis yhä pussissa eli mitään kasvatusta ei olis edes vielä vireillä?
Ei vaiskaan, mutta onhan noita netti täynnä raportteja kun "kellekään-ei-oo-kerrottu" ja sitten siementen tilauksen jälkeen on ovikello pimputtanut, jopa vaikka ne siemenet olis yhä pussissa eli mitään kasvatusta ei olis edes vielä vireillä?
Heips, mä luin tänään iltalehdestä jonkun khat jutun yhteydessä oli siis jotain ettei eu:n sisäistä postia tullata, tai sitten käsitin sen jotenkin väärin,
lukekaa tän päivän IL.stä, ja korjatkaa virhekäsitykseni.
mitä minä pari kertaa seeds boutiquelta tilannut, niin sehän tulee englannista, ihan tavallisessa kuoressa ilman lähettäjän tietoja,
niin kai se aikas hankalaakin ois noi ratsata kaikki ulkomaan kirjeet.
Vai olikohan se siihen aikaan seeds direct, eiks se oo sama pulju, on niin paljo aika, etten muista
lukekaa tän päivän IL.stä, ja korjatkaa virhekäsitykseni.
mitä minä pari kertaa seeds boutiquelta tilannut, niin sehän tulee englannista, ihan tavallisessa kuoressa ilman lähettäjän tietoja,
niin kai se aikas hankalaakin ois noi ratsata kaikki ulkomaan kirjeet.
Vai olikohan se siihen aikaan seeds direct, eiks se oo sama pulju, on niin paljo aika, etten muista
-
herpa kirjoitti:Mä kyllä sanoisin että tää on kyllä taas tätä kuumotuksen lietsontaa.
Voi pientä kyllä se elämä vielä opettaa. " Musta tuntuu ettei se noin voi mennä " ei paljoa auta.
Kannattaisi tiedostaa se tosiasia, että kun asiat hoitaa tyylillä ja matalalla profiililla niin ei tarvitse kuumottaa. Ymmärräthän ? Minun ei esimerkiksi tarvitse ikipäivänä miettiä mahdollisuutta että kasvatukseni olisi päätynyt virkavallan käsiin, ellei joku ole luvatta asuntooni tunkeutunut.
Mitään en ole rajan yli tilannut, en edes siemeniä. Setistä ei tiedä yksikään ylimääräinen. Bullet proof .
Sinä voit minun puolestani kuumotella ja jatkaa kuumottelua, sun tavalla hoitaa asioita se kuumotus taitaa olla ihan paikallaan.
Tämä ei ollut vittuiluviesti, välillä vaan suorastaan sylettää ihmisten asenne tiettyihin asioihin. " Jäbä ei tilaa papuja rajan yli vittu mikä kuumottaja " , minun puolestani tilatkaa vaikka dullaa rajan yli. Voihan sekin yhtä hyvin tulla perille ilman seurauksia. Minä mielummin hoidan asiat tyylikkäästi, vaivattomasti - ja saan vieläpä mielenrauhan kun ei tarvitse kuumotella.
Darwinismi toimii
Edit. Jatketaan vielä parin rivin verran. Mielestäni nämä sähkölaskukuumotukset ovat niitä yli hilseen meneviä , suorastaan vainoharhaisia kuumotteluja. Onhan se mahdollista, varsinkin näin etäluettavien mittareiden aikakaudella että sitä kautta bustattaisiin. Mutta kun sitä sähköä silti kuluu kasvatukseen , ja sitä ei ihan helposti mitenkään porrasteta "piiloon" muiden laitteiden avulla, joten sille asialle ei mitään mahda. Miksi siis siitäkään kuumottamaan, jokainen tietää että toiminta on laitonta ja näinollen osaa kantaa vastuunsa.
Jos pekonit haluavat pari lääkekasvia hakea pois jotain -vitun- sähkönkulutusta seuraamalla niin tervetuloa vaan. Ajatuksenkaan vertaa en sille asialle jaksa uhrata kun sähkönkulutukselle nyt ei vaan mahda mitään. Ellei sitten kasvata muutamilla esleillä.
edit2. Poliisi ei ole ystävä. Poliisi on vaan käskynalaisena toteuttamassa eduskunnassa säädettyjä lakipykäliä, joka on täysin inhimillistä - suurin osa meistä tekee työtä. Ja vieläpä jonkun tahon alaisena.
Mutta ei, poliisi ei silti ole ystävä.
Vittu on sullakin kusta päässä paha hajune idiootti lappupää hippi (c) tintZaa
Ookei, mähän heitin ton vähän kärjistettynä, siis itse olen sitä mieltä ettei liikaa kannata kuumotella noitten siemen tilausten suhteen,koska
eihän se tulli voi tosiaan kaikkia kirje lähetyksiä kontroloida ja kirjata.
siis itse minä en kuumota jos jotain tilaan, tai sitten en tilaa, jos alkaa epäilyttää, että joku tulee oven taakse kolkuttaa.
tää nyt tällästä jankkaamista, okei poliisi ei ole ystävämme, ne on kaikki natsisikoja ja jahtaa hampunkasvattajia päätyökseen, ampua
pitäis kaikki
mutta toisaalta itse minulla ei ole poliisia vastaan mitään, koska eivät ole minua liiemin vaivanneet.
mitäköhän mä taas yritän sanoa?
No kukin tehköön tavallaan, eihän se liika varovaisuuskaan pahaksi ole missään asiassa.
sis kai mä käsitin kaiken taas väärin.
eihän se tulli voi tosiaan kaikkia kirje lähetyksiä kontroloida ja kirjata.
siis itse minä en kuumota jos jotain tilaan, tai sitten en tilaa, jos alkaa epäilyttää, että joku tulee oven taakse kolkuttaa.
tää nyt tällästä jankkaamista, okei poliisi ei ole ystävämme, ne on kaikki natsisikoja ja jahtaa hampunkasvattajia päätyökseen, ampua
pitäis kaikki
mutta toisaalta itse minulla ei ole poliisia vastaan mitään, koska eivät ole minua liiemin vaivanneet.
mitäköhän mä taas yritän sanoa?
No kukin tehköön tavallaan, eihän se liika varovaisuuskaan pahaksi ole missään asiassa.
sis kai mä käsitin kaiken taas väärin.