herpa kirjoitti:Mä kyllä sanoisin että tää on kyllä taas tätä kuumotuksen lietsontaa.
Eihän tulli tai poliisi voi kaikkia posteja kirjata ja ja sitten muutaman kuukauden päästä päätellä,että nyt isketään, siellä on sato valmis, huh,
kuulostaa tosi, jotenkin järjettömältä
Jumalauta, älkää nyt ihmeessä kasvatelko mitään tai kävelkö punasia päin jos se aiheuttaa kauheeta kuumotustiloja.
Poliisi on ystävämme, olkaamme me siis poliisien ystäviä.
Voi pientä
![Lohdutus :lohtu:](./images/smilies/console.gif)
kyllä se elämä vielä opettaa. " Musta tuntuu ettei se noin voi mennä " ei paljoa auta.
Kannattaisi tiedostaa se tosiasia, että kun asiat hoitaa tyylillä ja matalalla profiililla niin
ei tarvitse kuumottaa. Ymmärräthän ? Minun ei esimerkiksi tarvitse ikipäivänä miettiä mahdollisuutta että kasvatukseni olisi päätynyt virkavallan käsiin, ellei joku ole luvatta asuntooni tunkeutunut.
Mitään en ole rajan yli tilannut, en edes siemeniä. Setistä ei tiedä yksikään ylimääräinen. Bullet proof .
Sinä voit minun puolestani kuumotella ja jatkaa kuumottelua, sun tavalla hoitaa asioita se kuumotus taitaa olla ihan paikallaan.
Tämä ei ollut vittuiluviesti, välillä vaan suorastaan sylettää ihmisten asenne tiettyihin asioihin. " Jäbä ei tilaa papuja rajan yli vittu mikä kuumottaja " , minun puolestani tilatkaa vaikka dullaa rajan yli. Voihan sekin yhtä hyvin tulla perille ilman seurauksia. Minä mielummin hoidan asiat tyylikkäästi, vaivattomasti - ja saan vieläpä mielenrauhan kun ei tarvitse kuumotella.
Darwinismi toimii
Edit. Jatketaan vielä parin rivin verran. Mielestäni nämä sähkölaskukuumotukset ovat niitä yli hilseen meneviä , suorastaan vainoharhaisia kuumotteluja. Onhan se mahdollista, varsinkin näin etäluettavien mittareiden aikakaudella että sitä kautta bustattaisiin. Mutta kun sitä sähköä silti kuluu kasvatukseen , ja sitä ei ihan helposti mitenkään porrasteta "piiloon" muiden laitteiden avulla, joten sille asialle ei mitään mahda. Miksi siis siitäkään kuumottamaan, jokainen tietää että toiminta on laitonta ja näinollen osaa kantaa vastuunsa.
Jos pekonit haluavat pari lääkekasvia hakea pois jotain -vitun- sähkönkulutusta seuraamalla niin tervetuloa vaan. Ajatuksenkaan vertaa en sille asialle jaksa uhrata kun sähkönkulutukselle nyt ei vaan mahda mitään. Ellei sitten kasvata muutamilla esleillä.
edit2. Poliisi ei ole ystävä. Poliisi on vaan käskynalaisena toteuttamassa eduskunnassa säädettyjä lakipykäliä, joka on täysin inhimillistä - suurin osa meistä tekee työtä. Ja vieläpä jonkun tahon alaisena.
Mutta ei, poliisi ei silti ole ystävä.