Ei, kyllä se on niin päin että väittäjä todistaa väitteensä. Eli jos väitetään että kannabis pitää pitää laittomana koska kannabis aiheuttaa psykooseja, niin silloin pitää aukottomasti kyetä todistamaan se. Ja aukotonta tutkimusta joka todistaisi hampun aiheuttavan psykoosia, niin, kummallista, ei löydy. Kummallista . Hassua. Löydätkö sinä ?
Noh, väittäjä: Taisit mainita jotain todennäköisyyksiä, eli teit väitteen, todista se ja lähdetä? Älä nyt ala syöttämään sanoja suuhuni, en ole väittänyt hampun itsessään aiheuttavan psykooseja VAAN olen väittänyt että hampun poltto voi joidenkin ihmisten kohdalla laukaista psykoosin päälle.
Sun näkeminen ei ole todiste muuten. Kannattaa ottaa selvää tieteellisen todistamisen kriteeristöstä.
Mihinkä muuhunkaan meidän kertomukset yleensä perustuu kuin omiin kokemuksiimme? Täällä niitä on vaikeampi todistaa, ollaanhan me anonyymisti täällä. Mutta olen sinulle jo sanonut tämän, voin kertoa tapauksesta enemmän yksityiskohtia yv:llä.
Sun kokemukset puhuu vain omaa kieltään sun ystäväpiiristä. Ja näkeehän sitä ihmiset tonttujakin ynnä muita jeesusmaarioita ja juuri siksi tiede on keksitty, erottamaan kummitusperseen katumeemit faktoista.
Noh, missä viipyy se tieteellinen näyttö noista todennäköisyyksistä? Juu, mitäs olet mieltä pseudotieteestä, kun tunnut olevan oikein alan harrastaja..
Ei millään pahalla, mutta se on todistettu, että kannabis ei lisää skitsofrenian kokonaismäärää, tämä todistaa sen että kannabis voi ainoastaan olla osallisena laukaisuprosessina. Eli, nämä sinun "ystäväsi" olivat skitsoja jo ennestään.
Sitähän minä tässä olen koko ajan sanonut, voi helvetti soikoon! Joillekin täytyy toistaa itseään: Kannabis voi laukaista psykoosin päälle, siihen taipuvaisilla ihmisillä.
Oliko niitä oikein useitakin ?
Kannattaisi kenties pohtia kaveripiirin vaihtoa, vai asutko jossain retardien laitoksessa ?
Ei vain yksi. Ja kuten toisessa ketjussa totesin, heppu on nyt saanut kaksi kertaa "skidisti" pidemmät vainotilat päälle. Eli luokittelet ihmisiä automaattisesti lokeroihin, jos jollakin esim. 1/100 on mielenterveydellisiä ongelmia, niin hänet täytyy jättää omilleen?
En tiedä teistä, mutta meilläpäin ei toimita näin.