![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Eli asiaan...
Minusta yksi todella hyvä keino olisi, että mediassa puhuttaisiin enemmän kannabiksestä. Eli tällä tarkotan, että ME hamppufoorumilaiset voitaisiin esittää paikallisille lehdille pieni muotoisia tekstejä ja esimerkiksi joitain pieni muotoisia kyselyjä, kuten "pitäisikö kannabis laillistaa ja miksi" yms. Voi tietysti olla, että tälläisiä "uutisia" on ollut lehdissä, mutta itselleni ei ole osunut silmään. Eli tällä tarkoitan, että niitä pitäisi saada lisää, jotta ihmiset saisivat lisää tietoa kannabiksesta ja sen käytöstä. Jos nyt oikein oletan, niin näitä on kannabikseen liittyviä uutisia (tällä tarkoitan kannabiksen laillistamiseen "auttavia" uutisia) on vaikea saada mihinkään suuriin lehtiin joita lukee sadat tuhannet ihmiset. Ehkä olen väärässä, mutta itse en ole ainakaan nähnyt. Juuri tuon tapaiset kannabisuutiset ovat sitten saattanut olla vain joissain pienissä aluelehdissä (jos nyt on oikeasana kuvaamaan sitä) esimerkiksi lehti nimeltä Vartti.
Ja mitä kansanedustajiin tuleen, niin kansanedustajilla saattaisi olla hyvä "etu" puhua kannabiksesta, mutta kukaan ei halua vaarantaa uraa kuten sanottu jo toisessa topicissa. Minkäs teet
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Mutta pistäkää te ideoita tänne. Tässä oli minun ideani. Eli enemmän jos saataisiin medioihin kannabikseen liittyviä uutisia. Hyvää uutta vuotta kaikille foorumilaisille. Toivottavasti ensi vuonna olisi edes vähän avarakatseisempaa porukkaa kannabiksen suhteen ainakin Suomessa
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)