Kuva

Potenssi

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Wo Man

Re: Potenssi

ViestiKirjoittaja Wo Man » 11.1.2008 10:42

Ehkä parhaimmillaan cannabis antaa miehen luonnolle sopivasti naisen herkkyyttä.
Hamppumies voi ollakin ihan kiva lesbon miesystäväksi :-)

jormamoi

ViestiKirjoittaja jormamoi » 11.1.2008 11:31

Henk. koht hamppu parantaa potenssia (ainakin tuntuu siltä :D ) ja etenkin kestävyyttä.

Turkaisen Karnipsi

ViestiKirjoittaja Turkaisen Karnipsi » 22.12.2008 5:00

Minkälaisia vasta-argumentteja on ilmaisuun "kaikki tytöt, joiden kanssa olen puhunut ovat sitä mieltä, että jos poltat niin sulla ei seiso kunnolla"?

Liisa Ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Liisa Ihmemaassa » 22.12.2008 6:30

Turkaisen Karnipsi kirjoitti:Minkälaisia vasta-argumentteja on ilmaisuun "kaikki tytöt, joiden kanssa olen puhunut ovat sitä mieltä, että jos poltat niin sulla ei seiso kunnolla"?

Eihän voi vastaan sanoa. Jos näin asia on. Poltot vaikuttanee kaikille eri tavalla. :)

Gugu

ViestiKirjoittaja Gugu » 22.12.2008 23:57

Itse huomannut samaa niin kuin monet muutkin täällä,että hyvin seisoo ja kestävyys paranee paukuissa! :yes:
Anna kaikkien kukkien kukkia!

qmies

ViestiKirjoittaja qmies » 23.12.2008 19:29

Ikää 54, ja toimii paremmin kuin uutena. Minulla tosin vaikuttaa vuosikymmenien tantrajooga, keuliminen alkaa kun tahdon, ja jatkuu niin kauan kuin kusematta pystyy, pisin mitattu yhtäjaksoinen seisokki kaiken aikaa puuhaten kesti 15 tuntia. Ainoa huono puoli on, että myssyissä saattaa unohtaa mitä on tekemässä kun pölähtää joku mielenkiintoinen ajatus päähän.

*poistettu, muita huumeita -ylläpito-*

philange

ViestiKirjoittaja philange » 24.12.2008 0:03

Gugu kirjoitti:Itse huomannut samaa niin kuin monet muutkin täällä,että hyvin seisoo ja kestävyys paranee paukuissa! :yes:

Itse mietin myös tuon kestävyyden kanssa, että varmastui kestää pitempään, mutta kyllä se nyt vaan sitten menee luultavasti niin, että kestää varmaan yhtä pitkään, mutta aika kuluu hitaammin outojen mielleyhtymien takia...
Diipadaapa

leija

ViestiKirjoittaja leija » 28.12.2008 13:34

Lähetetty 28.12.2008 13:26:
Kaveri aikoinaan valehteli että polttelu vie halut kun äijällä oli niin tyhmä ilme naidessaan ettei oikein napostellut... :lol: teini aikoja, oi niitä.
kyllä se naisiakin panettaa, which is nice.
----------
Lisätty 2 minuutin jälkeen:

Turkaisen Karnipsi kirjoitti:Minkälaisia vasta-argumentteja on ilmaisuun "kaikki tytöt, joiden kanssa olen puhunut ovat sitä mieltä, että jos poltat niin sulla ei seiso kunnolla"?

älä kannabista syytä jos munassa on vikaa...
----------
Lisätty 5 minuutin jälkeen:

[quote="SeRaL"]Eli siis minulla on näemmä juurikin se epätyypillinen hampuusi kierroksessa, jolla noita ongelmia on :? .

ei kai toi turkaisen karnipsi ole se sun miehes? :doh:

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”