Kuva

Kuumottavia ammatteja

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Meripilvi

Re: Kuumottavia ammatteja

ViestiKirjoittaja Meripilvi » 5.10.2007 15:58

Varmasti joka ammatista löytyy ainakin yksi hampuusi. Se on fakta homma. Mä olen ite myyjänä ja ei mua ainaka kuumota yhtää. Ja juuri sinä saatoit juuri ostaa minulta soffan :)

Liahe

ViestiKirjoittaja Liahe » 3.10.2008 12:30

Kouluterkkari olen toivottavasti parin vuoden päästä... :D Opiskelen vielä.
Olen ihan yksin pääni sisällä, haluatko liittyä seuraan?

Ihminen minäkin

ViestiKirjoittaja Ihminen minäkin » 4.10.2008 14:16

Energia tekniikkaa hallitseva insinööri tulossa.. :)

AzawX

ViestiKirjoittaja AzawX » 4.10.2008 14:26

Kysymys kuuluukin, että miten yrtit voi olla laittomia kun polttelijat voisivat perustaa oman valtion tai kymmenen..?

Vähän off-topic, sori :oops:
..Whatever it takes to switch places wit the bustas on top
I'm bustin' shots make the world stop
They don't give a fuck about us..
..I'm seeing it clearer
Hating the picture in the mirror..

THCkoitin

ViestiKirjoittaja THCkoitin » 4.10.2008 16:09

Puutarha alan ammattilainen eli siis puutarhuri. :pimp:

Kuski

ViestiKirjoittaja Kuski » 4.10.2008 18:43

Kaivinkoneenkuljettaja 8)

Töissä ei parane niin kauheissa olla, niin ei työkaverit ihmettele jumitteluja. :laugh:

Heinänuha

ViestiKirjoittaja Heinänuha » 5.10.2008 0:22

Valmistuva Ensihoitaja. Enään muutama kurssi ja olen lanssivalmis paketti. Poliisin uraa olen suunnitellut, se on joko sairaanhoitaja tai poliisi.. tiedä häntä mihin tässä ajaudutaan.

- Heinis
Se mikä ei tapa, Sattuu vitusti.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 5.10.2008 20:24

LVI-asentaja. Hampun käärintää ("pakkaaminen") opetettiin ihan ensimmäisinä koulupäivinä.

Riku
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Riku » 6.10.2008 11:56

Kääntäjä. Pääosin lääketieteellisten laitteiden käyttöohjeita, lakitekstejä ja mainospaskan kääntämistä. Lähin pomo on mukavasti 1000 kilometrin päässä, ei tarvitse liikaa kuumotella että haistaisi poltteluni...
"Huumeissa minulla on nollatoleranssi. Alkoholissa ei." -Timo Soini (ps)

viherkasvi

ViestiKirjoittaja viherkasvi » 9.10.2008 9:31

Missä on kaikki professorit, tutkijat, erityisasiantuntijat ja muut tietotyöläiset? Olen yksi heistä.

Kolja
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Kolja » 9.10.2008 9:52

Joo on tosiaan kuumottavia ammatteja porukalla. :)

viherkasvi kirjoitti:Missä on kaikki professorit, tutkijat, erityisasiantuntijat ja muut tietotyöläiset? Olen yksi heistä.

Just alottelen. Pidän kovasti ilmapiiristä mestoilla. Kaikki tuntee olevansa tärkeitä ja hyviä ihmisiä, kaikki kelailee ja puhuu epäarkisista jutuista. Valtio ei ehkä ihan allekirjoita tuota touhun tärkeyttä enää nykyään mutta ei se mitään.

Kohta pitämään ensimmäistä seminaariesitelmää mukavan ryhmän eteen, siistiä päästä puhumaan aiheesta porukalle jolla aihe kiinnostaa. Tuntuu että ajatuksia ainakin riittää reilun hatsittelun ja joutilaisuuden jälkeen.

Weedster
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Weedster » 9.10.2008 9:53

Tietojenkäsittelyn opiskelija täällä. =) ja luokalta löytyy pari muuta jotka mielellään pajauttelevat, mutta eivät niin aktiivisia ole asian kanssa. =)
No nyt on perustettu Hamppukaupunki, ja se kaupunki on Tampere tietenki.

Hazzu

ViestiKirjoittaja Hazzu » 9.10.2008 11:44

Tekniikan insinööriopiskelija täällä :guru: Koulusta en tiedä ketään, kuka pajauttais. Kerran koulun pihalla, joku meni ohi jointti huulessa :D

Media-alan ammattilainen

ViestiKirjoittaja Media-alan ammattilainen » 9.10.2008 12:41

Työpaikka: Yleisradio.

Työ: Oikein mukava, enempää en paljasta.

Kuumotus: Nolla. Joskus tullut polteltua ennen töihin menoa joskus jopa töissä ollessa.

poutapilvi

ViestiKirjoittaja poutapilvi » 10.10.2008 14:03

Minä hoidan ehkä juuri sinun isovanhempiasi, eli vanhusten hoitaja.

kameleontti

ViestiKirjoittaja kameleontti » 10.10.2008 15:42

offtopic: Miks porukka menee noihin vartijan hommiin?
Stereotyyppisesti varmaan paskin duuni mitä voi olla.
Muutenkin ainakin tän paikkakunnan vartijat tunnetaan läpikotasin ja idiootteja kaikki.
Niin, että ei muutakun kyttiä, vartijoita ja valvontakameroita yllin kyllin kaduille niin hyvä tulee<3

kronooppi

ViestiKirjoittaja kronooppi » 10.10.2008 17:37

Noh: onkohan tämä liian klisee kerrottavaksi,
olen työtön taiteilija, joka on työharjoittelussa pienessä teatterissa. Kukkaa palaa, joskus on aamuharjoituksissa pää jumissa. Eivät töissä tiedä, mutta tuskin hirveästi välittäisivät.

Taustatuki

ViestiKirjoittaja Taustatuki » 10.10.2008 17:53

Lähetetty 10.10.2008 18:46:
Media-alan ammattilainen kirjoitti:Työpaikka: Yleisradio.

Työ: Oikein mukava, enempää en paljasta.

Kuumotus: Nolla. Joskus tullut polteltua ennen töihin menoa joskus jopa töissä ollessa.

Haha, itekin olin Ylella tuolla Tohlopissa toissa ihan "vakavissa" hommissa viela vuosi sitten. :D
----------
Lisätty 7 minuutin jälkeen:

kameleontti kirjoitti:offtopic: Miks porukka menee noihin vartijan hommiin?
Muutenkin ainakin tän paikkakunnan vartijat tunnetaan läpikotasin ja idiootteja kaikki.
Niin, että ei muutakun kyttiä, vartijoita ja valvontakameroita yllin kyllin kaduille niin hyvä tulee<3

Varmaan siks etta ei saa muuta duunia. Suomi on paska maa, ite tein vartijan duunia aikanaan, totesin etta siivoojan duuni on mukavempaa.Sita (siivousta) tein 28 paivaa ja lahdin marokkoon kolmeksi vuodeksi,kunnes ikava iski suomeen,mutta vain pariksi viikoksi. :D

Meitsi tervehtii kaikkia Tamil Nadun pääkaupungista Chennaista,ihkusti 65 miltsii ihmista ja varmaan sama maara lehmia ja hurja meno, , aika ihku mesta, kivat kelit ainakin ja hyva safka.Kohta rajan ja veden yli Sri Lankaan :)
"Frendi senseis on frendien frendi, läpäsee tullin ja tentin ku tentin"

tusinapiirivaksi

ViestiKirjoittaja tusinapiirivaksi » 11.10.2008 19:02

kameleontti kirjoitti:offtopic: Miks porukka menee noihin vartijan hommiin?

Löysä duuni, kunhan ei pingota ja palkkakin parempi kuin ilman työtä. En kylläkään taida olla edes lähellä stereotyyppistä yksilöä. Kuumotellakaan ei tarvii, kukaan ei osaa edes epäillä.

ps. Ilmeisesti meitäkin tarvitaan kaduilla, koska ihmiset palveluista maksavat. :P

opetta.m

ViestiKirjoittaja opetta.m » 14.10.2008 0:00

luen itseäni erään oppiaineen opettajaksi, eli lukioon tai yläasteelle.
voi olla että siirtyy työn aloittaminen muutamilla vuosilla juuri tuon kuumottavuuden vuoksi. laaja tuttavapiiri ja pitäisi mukamas olla "esikuvana" nuorille. ihme paskaa :roll:

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”