Viinakramppi
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Viinakramppi
Eräs sukulainen haluais lopettaa viinanjuonnin, mutta kun pelkää sitä, että tulee viinakramppeja. Nyt on kyseessä sitten muuten kunnon juoppo. Diapami auttoi niihin viinakramppeihin ennen, mutta nyt sitä ei ole hänelle saatavilla. Tulikin tässä mieleen, että pystyisiköhän hampulla ajamaan samana asian? Kyllä sitä aika muusiksi ainakin menee (jos ei muuta niin ainakin polttelun loppuvaiheessa kun THC muuttuu CBD:ksi) kunhan annos on kohillaan. Oikea lajikekin voisi auttaa asiassa, ehkä jotain todella body stonea tms ??? Mutta onkohan tuossa diapamissa sitten jokin muu tekijä joka estää tuota viinakramppia. Meinaan olisi vähän terveellisempi vaihtoehto tuo hamppu tuon diapamin tilalle + vielä loppuis se viinan juontiki (ainaki vähäksi aikaa). Olisi kiva saada vastauksia tähän. Kiitoksia.
Re: Viinakramppi
Vieras kirjoitti:kun THC muuttuu CBD:ksi
Mistäs tämä fakta on peräisin?
- Kani Sativa
No emmätiiä mut jos jotain ni mielellään indicaa sitten. Kyllä ainakin pitäis toimii. ![Ajattelee :think:](./images/smilies/thinking.gif)
![Ajattelee :think:](./images/smilies/thinking.gif)
Join a hilarious adventure of a life-time. Work, buy, consume, die.
-
Mulla oli yks kaveri joka todellakin dokasi joka päivä, melkeen voisi rehdisti juopoksi kutsua häntä. Mutta mutta, esittelimme hälle kannabiksen (meinasi aina aluksi juoda bongista , kun piti vetää savutila tyhjälksi
), ja nykyisin mies dokaa enää melko harvoin ja ompa hällä kasvamassa omat puskatkin.
Viimesato oli muuten jo todella hyvää
Joten suosittelen ainakin yrittämään, vaikkakaan en olekaan ihan varma tuosta viinakramppijutusta...![Ajattelee :think:](./images/smilies/thinking.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Viimesato oli muuten jo todella hyvää
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Joten suosittelen ainakin yrittämään, vaikkakaan en olekaan ihan varma tuosta viinakramppijutusta...
![Ajattelee :think:](./images/smilies/thinking.gif)
- Pulitrukki
- 3 tähteä
Karjapuskuri kirjoitti:nykyisin mies dokaa enää melko harvoin ja ompa hällä kasvamassa omat puskatkin.
Vastaavanlaisia kokemuksia täälläkin.
kuumotukset ei oo kuumotuksia jos kuumottelija ei kuumotu
Oonki aatellu, että jos jotain päihdettä täytyy käyttää niin mieluummin mielen avaavaa kinabista kuin sumentavaa alkoholia. Toksisuuskin on niin helvetin paljon pienempi. Mietityttää tosin tyypin henkinen tasapaino, järkkyyköhän se pahasti spliffistä? Dokaaminen vetää kuitenkin henkisesti aika paskaksi jos jatkuu pidemmän aikaa ja hardcore tyylillä. Pitää varmaan varovaisesti ottaa alussa ettei demonit ala hyppimään silmille.
.Toivottavasti pyhästä yrtistä olisi tässäkin apua. Voin skriivailla sitten lisää kun lääketieteellinen koe on (mahdollisesti) suoritettu.
![Conspiracy :foil:](./images/smilies/icon_foil.gif)
- Dirty Sanchez
- 2 tähteä
täällä kanssa yksi suurkuluttaja kaveri joka on lopettanut esim. kaljan juonnin kokonaan, enkä taida edes muistaa milloin olisin sen kännissä nähnyt.
Asiasta paljoa tietämättömänä postaan omaa spekulaatiota.
En laskisi kannabiksen varaan ite. Voi auttaa
Mut ei ole kyllä niin vahvasti rauhoittava ku mainitsemasi Diapamit.
Jos lähtään kannabiksella kokeilemaan nii luontaistuotekaupasta saa valerianaa, joka kasvaa VISSIIN Suomessakin. Sillä on VISSIIN yhteisiä ominaisuuksia tuon Diapamin kans. Mä koen ainakin suuren valeriamäärän yhdistämällä kannabikseen voimakkaampia rauhoittumisen tunteita kuin ilman.
Mutta asiasta voit ite selvittää enemmän.
Eräs ihminen kenet tiedän (ja varmaan moni muukin) on ihan lääkäriltä saanu näitä kun on hakenu apua viinan juomisen lopettamiseen. En uskoisi saatavuuden enää olevan ongelma.. Siis jos tahtoo hakeutua hoitoon.
En laskisi kannabiksen varaan ite. Voi auttaa
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jos lähtään kannabiksella kokeilemaan nii luontaistuotekaupasta saa valerianaa, joka kasvaa VISSIIN Suomessakin. Sillä on VISSIIN yhteisiä ominaisuuksia tuon Diapamin kans. Mä koen ainakin suuren valeriamäärän yhdistämällä kannabikseen voimakkaampia rauhoittumisen tunteita kuin ilman.
Mutta asiasta voit ite selvittää enemmän.
Eräs ihminen kenet tiedän (ja varmaan moni muukin) on ihan lääkäriltä saanu näitä kun on hakenu apua viinan juomisen lopettamiseen. En uskoisi saatavuuden enää olevan ongelma.. Siis jos tahtoo hakeutua hoitoon.
Jos lopettaa pitkän juomaputken, ei välttämättä tarvitse esim. diapamia tai muuta kouristelu estävää lääkitystä. Alkoholin käytön voi melko turvallisesti lopettaa vähentämällä asteittain, käytetyn alkoholin määrää. Vähän niin kuin opiaatin vieroitus onnistuu hitaalla annoksen laskulla. Heroiinin käytön äkillinen lopettamisen on hyvin epämiellyttävää, mutta ankaran juomisen äkkinäinen lopetus voi tappaa. Mutta jos annosta laskee hitaasti, mutta johdonmukaisesti, niin lopulta on kuivilla.
Tsemppiä! Mutta jos katko ei omin avuin onnistu, niin katkaisuhoitoon hakeutuminen voisi olla hyvä juttu.
T: Planta
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Tsemppiä! Mutta jos katko ei omin avuin onnistu, niin katkaisuhoitoon hakeutuminen voisi olla hyvä juttu.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
T: Planta
Sori nyt et olen kyyninen, mut päihdeongelma siis ratkaistais päihteellä? Ei. Tunnen aiemmilta elämämän vaiheilta kymmeniä alan miehiä ja naisia, ja ne ketkä on tutustuneet hamppuun, päätyy ihan yhtä spurguiksi niin hampulla kuin lasolilla. Ongelmana ei ole päihdevalinta, vaan päihteet yleisesti. Tietenkin on näitä menestystarinoita, tunnen itsekin pari ja tietyllä tavalla olen itsekin yksi niistä. Lucky me.
Mä suosittelisin että hankkii niitä rauhoittavia, kyllä joku lekuri ne kirjoittaa. Mut ei vieroitukseen, silloin vain vaihtuisi ongelma aineesta toiseen. Voi sitä hiisata ihan vaan omaksi ilokseen.
Mut, en ole mikään asiantuntija. Nää on vain mun ajatuksia, omiin kokemuksiin pohjautuvia.
Kyllä AA:kin auttaa, tai mikä tahansa, kunhan on vahvasti sitoutunut päihdeongelman ratkaisuun.
Ja kyllä, puliukotkin oppii kohtuukäyttäjiksi.
ajatus harhailee, lisää ehkä toiste. I´ve been hit and i´m gonna get me another one.
Mä suosittelisin että hankkii niitä rauhoittavia, kyllä joku lekuri ne kirjoittaa. Mut ei vieroitukseen, silloin vain vaihtuisi ongelma aineesta toiseen. Voi sitä hiisata ihan vaan omaksi ilokseen.
Mut, en ole mikään asiantuntija. Nää on vain mun ajatuksia, omiin kokemuksiin pohjautuvia.
Kyllä AA:kin auttaa, tai mikä tahansa, kunhan on vahvasti sitoutunut päihdeongelman ratkaisuun.
ajatus harhailee, lisää ehkä toiste. I´ve been hit and i´m gonna get me another one.
Natsimoderoinnin puolesta.
*has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?*
*has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?*
Vastaus kysymykseen: hampulla tuskin on samanlaista kouristuksia estävää vaikutusta.
Alkoholismi tuhoaa pitemmän päälle aivot ja sisäelimet ja aiheuttaa muutenkin pahempia terveysongelmia kuin hamppu.
Nimenomaan vieroitukseen niitä rauhoittavia voi olla syytä käyttää, koska kunnon juopolla vieroitusoireet ovat vaarallisen voimakkaita. Mutta juomista rauhoittavat eivät estä, joten pitemmän päälle ei taida olla hyödyksi.
Puliukon kohtuukäyttö johtaa vain entistä suurempaan viinanhimoon joka johtaa retkahdukseen.
Warewolf kirjoitti:Sori nyt et olen kyyninen, mut päihdeongelma siis ratkaistais päihteellä? Ei. Tunnen aiemmilta elämämän vaiheilta kymmeniä alan miehiä ja naisia, ja ne ketkä on tutustuneet hamppuun, päätyy ihan yhtä spurguiksi niin hampulla kuin lasolilla. Ongelmana ei ole päihdevalinta, vaan päihteet yleisesti. Tietenkin on näitä menestystarinoita, tunnen itsekin pari ja tietyllä tavalla olen itsekin yksi niistä. Lucky me.
Alkoholismi tuhoaa pitemmän päälle aivot ja sisäelimet ja aiheuttaa muutenkin pahempia terveysongelmia kuin hamppu.
Mä suosittelisin että hankkii niitä rauhoittavia, kyllä joku lekuri ne kirjoittaa. Mut ei vieroitukseen, silloin vain vaihtuisi ongelma aineesta toiseen.
Nimenomaan vieroitukseen niitä rauhoittavia voi olla syytä käyttää, koska kunnon juopolla vieroitusoireet ovat vaarallisen voimakkaita. Mutta juomista rauhoittavat eivät estä, joten pitemmän päälle ei taida olla hyödyksi.
Puliukon kohtuukäyttö johtaa vain entistä suurempaan viinanhimoon joka johtaa retkahdukseen.
Tää lause oli virheellinen "Mä suosittelisin että hankkii niitä rauhoittavia, kyllä joku lekuri ne kirjoittaa. Mut ei vieroitukseen, silloin vain vaihtuisi ongelma aineesta toiseen. Voi sitä hiisata ihan vaan omaksi ilokseen. " siis ettei hamppua vieroitukseen. Onhan hamppu monin verroin parempi kuin tenu, ei sillä... pahoittelen
Totta
Joo ei, nimenomaan kuuriluontoisesti. (Tää oli mun moka, en tarkoittanut että ei pameja vieroitukseen.) Betasalpaajista voi olla hyötyä myös. En ole varma. ajatus harhailee taas, lisää ehkä toiste. I´ve been hit again and again and i´m gonna get me yet another one.
Ei aina, on niitä muitakin kuin kroonisia puliukkoja.
hydra kirjoitti:Alkoholismi tuhoaa pitemmän päälle aivot ja sisäelimet ja aiheuttaa muutenkin pahempia terveysongelmia kuin hamppu.
Totta
hydra kirjoitti:Nimenomaan vieroitukseen niitä rauhoittavia voi olla syytä käyttää, koska kunnon juopolla vieroitusoireet ovat vaarallisen voimakkaita. Mutta juomista rauhoittavat eivät estä, joten pitemmän päälle ei taida olla hyödyksi.
Joo ei, nimenomaan kuuriluontoisesti. (Tää oli mun moka, en tarkoittanut että ei pameja vieroitukseen.) Betasalpaajista voi olla hyötyä myös. En ole varma. ajatus harhailee taas, lisää ehkä toiste. I´ve been hit again and again and i´m gonna get me yet another one.
hydra kirjoitti:Puliukon kohtuukäyttö johtaa vain entistä suurempaan viinanhimoon joka johtaa retkahdukseen.
Ei aina, on niitä muitakin kuin kroonisia puliukkoja.
Natsimoderoinnin puolesta.
Itse en alkais syömää mitään bentsoja ainekaan alkoholiviekkareihin, koska kaikkihan nyt tietää että niitäkun tarpeeksi syö onkin sitten bentsokoukussa. Mikä on vielä varmempaa jos löytyy päihdeongelmataustaa.